Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
raften in de grand canyon
-
- Amerika-newbie
raften in de grand canyon
Ik wil in april 2009 gaan raften in de Grand Canyon, maar wat ik tot nu toe aan prijzen heb gezien, dat valt me nogal tegen. $600,-- voor 3 dagen is het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden. Weet iemand een goedkopere manier/site/organisatie?
groetjes Astrid
groetjes Astrid
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: raften in de grand canyon
Als je echt in de GC wil raften zal je dat bedrag echt uit moeten geven, er zijn alleen maar meerdaagse rafttrips door de Canyon simpelweg omdat je er onderweg nergens uit kan.
Je zou kunnen kijken naar een rafttrip van Glen Canyon dam (Page) naar Lee's Ferry, is wel niet in de Grand Canyon maar in het Glen Canyon NRA maar zit er dichtbij.
Je zou kunnen kijken naar een rafttrip van Glen Canyon dam (Page) naar Lee's Ferry, is wel niet in de Grand Canyon maar in het Glen Canyon NRA maar zit er dichtbij.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eigenlijk vind ik 600 dollar voor 3 dagen helemaal niet veel. In mijn Lonely Planet (uit 2000) staat dat je op 200 dollar per persoon dag moet rekenen. Zij noemen de volgende bedrijven die geautoriseerd zijn voor River Running door het NP: Arizona Raft Adventures, Grand Canyon Expeditions CO, OARS/Grand Canyon dories. (Let wel, dit is van 8 jaar geleden.)
Marianne
Marianne
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Volgens mij moet je ook heeeeeeeeeeel lang van te voren reserveren....
Als je echt een meerdaagse in de grand canyon wil raften........
Vorig jaar zijn wij wezen vloten (raften kon je het noemen) in Horse Shoe Bent en die stopt in Lees Ferry, daar starten ook de raften door de Grand Canyon, de gids vertelde ons dat er zeker een wacht tijd van vier jaar was...
Groetjes Ess
Als je echt een meerdaagse in de grand canyon wil raften........
Vorig jaar zijn wij wezen vloten (raften kon je het noemen) in Horse Shoe Bent en die stopt in Lees Ferry, daar starten ook de raften door de Grand Canyon, de gids vertelde ons dat er zeker een wacht tijd van vier jaar was...
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
$ 600,-- ? Koopje! Bij wie heb je die prijs gevonden? Zal nog wel koud zijn in april.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht