Begin oktober (jaja het wordt al kortdag ) zitten wij twee nachten in Page.
Nu is echter de vraag of er iemand ervaring heeft met het Red Rock Motel (http://www.redrockmotel.com/index.html). Is het er een beetje netjes, is er wifi, overige ervaringen.
Of is het slimmer om in de Super8 of zoiets te gaan zitten. Omdat wij al veel bij de standaard hotelketens (lees:Days inn, best western, enz) gaan overnachten leek ons dit motel in Page eens wat anders.
Ik heb toevallig net mijn verslag gepost (Rondreis Zuidwest USA 2008) en daar staat er ook wat over in.
Wij hebben er 1 nacht gelogeerd (2 weken geleden) en het was ons goedkoopste motel. Buiten een kraan die niet heel goed werkte was het wel in orde. Propere kamer, soms wel wat lawaai maar niet na 9h savonds.
Voor die prijs, 49$ betaalden wij, vind ik het wel een aanrader. Heel vriendelijke uitbater ook.
Wij zaten in juli in Page in de Super 8. Prima motel met grote, schone kamers, alleen het ontbijt was op zijn zachtst gezegd wat chaotisch. Bij een vol motel is de ontbijtruimte absoluut niet berekend op de toeloop.
Ontbijt stelde op zich ook niet zoveel voor maar je had je buikje wel redelijk vol.
Overigens grenst er een winkelcentrumpje aan waar een Subways zit (en een chinees met een redelijk buffet voor bijna niets) en is aan de overkant van de straat een grote Wallmart met ook een Subways binnen de muren.
Het overwegen waard, al was onze quadruple room wel een stukje duurder dan de 49 dollar die hier genoemd wordt voor RedRock.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.