Yeehaw schreef:Als er nog meer Page gangers zijn. Naar mijn mening is Courtyard by Marriott het beste hotel. De mooiste uitzichten zijn van Quality Inn met balkons en sliding doors, als je tenminste een kamer met uitzicht hebt. Days Inn heeft geen Lake views. Vraag bij Days Inn om een kamer met uitzicht op het zuiden
Hmm, volgens mij hadden wij die Arizona Inn tip van jou

. Maar goed, op het hotel was ook niets aan te merken, we hadden een prachtig uitzicht en het zwembad was heerlijk. Alleen dat personeel ...
* Staan er 's ochtends 3 mensen om uit te checken, met 1 dame die helpt, komt er nog een dame naar de balie vanuit het kantoortje. Ha fijn, denk je dan, die gaat ook even helpen, maar nee, ze pakt de telefoon en gaat iemand uit zitten foeteren en roept en passant dat het hier "a zoo" is.
* Wij willen wassen maar er staat niet op de machine hoeveel quarters er in moeten. Bij de balie: geen idee! Wel weten ze te melden dat de drogers het beide niet doen (gelukkig dat we de wasmachine nog niet aangezet hebben). Suggestie van de balie: de was in de kamer drogen ...
Wij kregen een tijdje terug een enquete over dit motel (niet over de andere BW's waar we geweest zijn, toevallig of niet?). Daar kon ik me gelukkig heerlijk in uitleven!
Marianne