Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Antelope Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
cellavie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Antelope Canyon

Bericht door cellavie »

Vandaag kwam ik in een reisverslag de Antelope Canyon tegen. Eerlijk gezegd kende ik dit niet :oops: maar ik vind het prachtig!

Nu ligt dit niet helemaal op onze route. We rijden in een dag van de Grand Canyon via de 64 east en de 160/163 north naar Monument Valley.
Nu gaat er halverwege de 160 een weg naar Antelope Canyon (98 west) . Ik weer dat Antelope Canyon vlakbij Page ligt, dus helemaal aan de andere kant.
Weet iemand hoe lang deze weg is en op het reeel is om hiervoor de 98 heen en terug te rijden?? We reizen met een (kleine) camper...
Alvast bedankt voor de informatie!
1999: New York + Boston
2001: New Jersey + New York
2006: New York
2008: New Jersey + New York + Boston
2010: Colorado, South Dakota, Nebraska, Wyoming, Montana, Idaho, Utah, Arizona, Nevada
2017: Olympic NP, WA

http://tessatravels.jouwweb.nl/
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Re: Antelope Canyon

Bericht door Baia »

het is ongeveer 3u heen en terug van waar je de afslag richting page neemt. Ik denk dat je dan geen tijd meer hebt om Antylope Canyon te bezoeken als je vanuit de Grand Canyon vertrekt, en nog naar Monument valley moet. Ik zou een overnachting in page boeken, zoniet 2, want er valt nog veel meer te zien. Lees maar eens rond op het forum.
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het is wel te doen als je tenminste de dag ervoor tijd hebt voor de Grand Canyon. Als je 's morgens vetrekt vanuit de GC ben je rond het middaguur bij Page, of zelfs nog wat eerder. Misschien kun je ook nog tijd vinden voor Horseshoe Bend als je toch in de buurt bent. Na bezoek aan Antelope Canyon heb je voldoende tijd om door te rijden naar Monument Valley. Denk er wel aan dat het daar een uur later is.

Wij zijn vorige maand van MV naar Page gereden, hebben de Lower Antelope Canyon uitgebreid bezocht en waren toen nog te vroeg in ons hotel om te kunnen inchecken (de BW Arizona Inn, mooi hotel, maar het baliepersoneel was vreselijk - er werd niet even gekeken of de kamer misschien al klaar was, maar alleen gezegd dat het nog te vroeg was om in te checken).

Marianne
Baia
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Baia »

Echt relaxed vakantie vieren vind ik dat toch niet :)
Afbeelding

alje
Amerikafan

Bericht door alje »

Ongeveer 3 uur van GC naar Page en een kleine 3 uur (98 verder volgen, dus niet terugrijden) naar MV. Het kan dus wel als je op tijd vertrekt. Je moet dan wel MV pas de volgende dag bezoeken. Extra overnachting in Page zou inderdaad relaxter zijn als je de tijd hebt, Alje
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Zoals Marianne al zegt hangt het ervan af hoeveel tijd je neemt voor GC. Het snelst is via us89 direct naar Page. Neemt ca. 3 uur met de camper en nog oponthoud tussen Big Springs en Page door wegwerkzaamheden. Reken dus op 3.5 uur. Neem 2 uur voor Antelope Canyon (oostzijde Page aan 98) en op 2.5-3 uur naar MV. Wordt dus een lange dag. BWArizona Inn ontvangt veel klachten over de deskbemanning (bevrouwing!) Marianne, dus je bent niet de enige.
Yeehaw
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Wij zijn vorige maand van MV naar Page gereden, hebben de Lower Antelope Canyon uitgebreid bezocht en waren toen nog te vroeg in ons hotel om te kunnen inchecken (de BW Arizona Inn, mooi hotel, maar het baliepersoneel was vreselijk - er werd niet even gekeken of de kamer misschien al klaar was, maar alleen gezegd dat het nog te vroeg was om in te checken).
:offtopic: Even tussendoor, wat een verschrikkleijk personeel daar zeg, of het management. Wij waren er ook te vroeg, om 14.30 uur, en niemand mocht gewoon voor 15.00 uur naar boven. dus een hele lobby en hal vol mensen die moesten wachten. wat een belachelijke service. Is trouwens het enige holel waar ik nooit meer naar terug zou keren. Elke dag opnieuw weer handdoeken moeten regelen want er staan 5 bedden, dus maar 2 handdoeken??? En vechten bij het ontbijt voor wat eten, dan regel ik het voortaan liever zelf.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Page lijdt een beetje onder zijn succes. Van een non-descript dorp is het een heuse touristische attractie geworden in de loop der jaren en dat gaat vaak ten koste van de service. Ook het visitor center blinkt niet uit in vriendelijkheid maar ze zijn allemaal even aardig bij het John Wesley Museum dus daar kan je heb best heengaan voor informatie of naar de Chambre of Commerce. Tom, de baas daar, staat altijd voor je klaar en het is er nog een stuk rustiger ook. Lang geleden was in Page het Holiday Inn hotel (nu is er een HI Express) brandschoon, prima keuken en altijd vriendelijk. Toen werd dit hotel verkocht aan Quality Inn en donderde de service in elkaar hetgeen leidde tot vele klachten. Inmiddels is dit hotel weer aan de beterende hand. En laten we eerlijk zijn, die lobby in de Arizona Inn ziet er toch ook niet uit.....Ook het Lake Powell resort had een slechte naam. Enorme wachttijden bij het restaurant, onvriendelijk bejegening maar zie...het nieuwe management heeft dit hotel weer een stuk klantvriendelijker gemaakt.
Yeehaw.
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door thefreeze »

Ik vond het wel lachen, die drukte bij het ontbijt. Maar dat was dan alleen maar omdat ik op vakantie was en ik dan in een vredes-modus ben.
En dan dan wicht dat de ontbijtzaal opruimde; hoe vriendelijk je ook tegen 'r was, er kwam geen woord uit!

Wij mochten er ook niet in omdat de kamers nog niet klaar waren. Hmmm, vreemd dan dat de schoonmaakster wel om half negen 's ochtends al onze kamer in kwam...
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
Baia
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Baia »

Ik moet zeggen, in Page had ik de beste drie nachten van de hele reis. De Days Inn daar is echt super. En zoveel handoeken als je wil :lol:
Afbeelding

Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Day's Inn is vrij nieuw en een van de beste Page Hotels. Staff bij de Days Inn is uitstekend. Prima keus!
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Ben ik even blij dat we de Days Inn hebben geboekt, ik vond eigenlijk Lake Powell Resort mooier liggen, maar de recensies hebben de doorslag gegeven. Fijn om te weten dat in ieder geval 1 hotel goed gaat zijn :D :D Ik hoorde laatst ook van kennissen dat de Lake Powell Resort erg saai vonden omdat het zo ver van Page ligt.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Als er nog meer Page gangers zijn. Naar mijn mening is Courtyard by Marriott het beste hotel. De mooiste uitzichten zijn van Quality Inn met balkons en sliding doors, als je tenminste een kamer met uitzicht hebt. Days Inn heeft geen Lake views. Vraag bij Days Inn om een kamer met uitzicht op het zuiden
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Yeehaw schreef:Als er nog meer Page gangers zijn. Naar mijn mening is Courtyard by Marriott het beste hotel. De mooiste uitzichten zijn van Quality Inn met balkons en sliding doors, als je tenminste een kamer met uitzicht hebt. Days Inn heeft geen Lake views. Vraag bij Days Inn om een kamer met uitzicht op het zuiden
Hmm, volgens mij hadden wij die Arizona Inn tip van jou :( :wink: . Maar goed, op het hotel was ook niets aan te merken, we hadden een prachtig uitzicht en het zwembad was heerlijk. Alleen dat personeel ...

* Staan er 's ochtends 3 mensen om uit te checken, met 1 dame die helpt, komt er nog een dame naar de balie vanuit het kantoortje. Ha fijn, denk je dan, die gaat ook even helpen, maar nee, ze pakt de telefoon en gaat iemand uit zitten foeteren en roept en passant dat het hier "a zoo" is.
* Wij willen wassen maar er staat niet op de machine hoeveel quarters er in moeten. Bij de balie: geen idee! Wel weten ze te melden dat de drogers het beide niet doen (gelukkig dat we de wasmachine nog niet aangezet hebben). Suggestie van de balie: de was in de kamer drogen ...

Wij kregen een tijdje terug een enquete over dit motel (niet over de andere BW's waar we geweest zijn, toevallig of niet?). Daar kon ik me gelukkig heerlijk in uitleven!

Marianne
Mart81
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Mart81 »

Iemand ervaring met de Travelodge in Page?
Dutch eXpat - nieuw portaal voor Nederlanders in het buitenland
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

De uitzichten van Arizona Inn zijn ook prachtig Marianne, alleen jammer dat er geen balkons zijn. Voor een goed ontbijt denk ik dat je naar de buurman moet gaan....Ik moet zeggen dat wij die Az Inn lang geleden ook eens gechecked hebben en verleden jaar weer. Er was niet veel veranderd alleen viel het op hoe slecht de klanten door het personeel werden behandeld. Travelodge is een beetje non descript, en ik ben niet kapot van de ligging.
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

Yeehaw schreef:Day's Inn is vrij nieuw en een van de beste Page Hotels. Staff bij de Days Inn is uitstekend. Prima keus!
Ben ik het helemaal mee eens.
Wifi funktioneert prima en de ligging vlak tegenover Wal mart vind ik ook best aangenaam.
Op onze reis in april 2008 stond de Days Inn in Page in de prijs-kwaliteit verhouding op de eerste plaats van al bezochte hotels.

Groetjes

Luc
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
leydenfamily
Amerika-newbie

Bericht door leydenfamily »

Los van de vraag of je het haalt, zou ik er alles aan doen om Antelope Canyon te kunnen bezoeken. Errug mooi!
Leydenfamily :D
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Ik zou Antelope Canyon ook niet willen missen. Ik heb er echt van genoten vorig jaar. Ik heb 2 nachten overnacht in het BestWestern at Lake Powell. Was een prima hotel ik had alleen geen kamer met lakeview maar ja je kunt niet alles hebben. Alleen waren er wat luidruchtige gasten (kinderen) had ik 's morgens ook geen wekker nodig.

Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Wij hoorde boven ons mensen lopen met of zonder koffers, maar we moesten toch opstaan omdat we maar 1 nacht hadden in dit hotel.

groetjes Marian
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer