Dus als ik iets gezien moet hebben op de route, dan hoor ik dat graag. We zijn geen grote natuurliefhebbers, maar houden meer van de steden. Daarom hebben we voor ons een leuke mix gevonden.
Ik zal bij sommige keuzes aangeven waarom hiervoor gekozen hebben. (In het Blauw)
Achteraf hadden we new york beter niet kunnen doen, we in het westen al flink liggen schrappen.

Mijn vragen zal ik in het groen formuleren. Alvast bedankt voor de antwoorden.
31-8 Vlucht Brussel - New York We vliegen met Delta Airlines (via Air France) mij is nu onduidelijk of we eten aan boord krijgen. Op de site staat dat op alle vluchten langer dan 5 uur je wel eten krijgt, maar op de e-tickets staat van niet?
1-9 New York verkennen met Hop-on Hop-off, Vrijheidsbeeld, Wallstreet, Ground Zero
2-9 New Hork verkennen met Hop-on Hop-off, Empire state Building, shoppen etc.
3-9 Vlucht New-York - Las Vegas, overnachten Excalibur
4-9 Las Vegas, Hotels bezoeken, Gun Shop, s'avonds David Copperfield, overnachten Excalibur
5-9 Las Vegas, Huurauto ophalen. Misschien rondje Valley of Fire rijden en terug naar vegas, Outlet, overnachten Excalibur Vegas lijkt ons geweldig, daarom 2 dagen
6-9 s'morgens 7.00 wegrijden naar Zion, 2 Trails lopen en overnachten in de Bumbleberry Inn. We zijn geen grote natuurliefhebbers, dus 3/4 dag lijkt ons genoeg, we proberen op tijd daar te zijn
7-9 s'morgens rustig naar Page, daar na de middag de Ekis Tour in de Antelope Canyon en later op de middag Lake Powell. Overnachten in Motel 6 Page
8-9 s'morgens eventueel nog rondkijken in regio Page Suggesties? Rit naar Monument Valley, Dirtroad rijden en overnachten in Gouldings Lodge Cabin. Uiteraard even fotomoment op de weg vanaf Utah naar Arizona.
9-9 Rit richting Grand Canyon. De Viewpoints bekijken en na zonsondergang
(misschien IMAX) en daarna overnachten in Tusayan. BestWestern Squire Inn. Ik lees vanalles over wegwerkzaamheden, kun je nu vanaf de oost ingang binnenrijden en zo naar de zuid ingang langs de viewpoints?
10-9 Rit richting Needles. We willen een stuk Route 66 doen, de meeste pakken het stuk Seligman> Kingman. Is het stuk van Kingman tot Needles ook de moeite. (Oatman Ghosttown)? En dan beide stukken pakken of 1 van de twee?
11-9 Rit naar Los Angeles. Deze dag verder niks op de planning staan. Overnachten in Holywood Best Inn.
12-9 LA verkennen, Hollywood sign, Walk of fame, misschien studio en weer overnachten in Holywood Best Inn.
13-9 Vanuit LA langs de bekende standen en s'avonds overnachten in de buurt van Santa Barbara. Suggesties voor een leuk hotel? Veel hotels verplichten je 2 nachten in het weekend. Budget is max 100 euro pn.?
14-9 Highway 1 kustrit en overnachten in Monterey Bay Travelodge (Vandaag of morgen de 17 Mile Drive)
15-9 Higway 1 naar San Francisco (Mischien Monterey Aquarium). Overnachten in Hotel Alpha Inn.
16-9 San Francisco, Cable car ritje, Fishermans Warf, Misschien de scenic drive met de auto.
17-9 San Francisco, Alcatraz tour 11:00, s'middags fiets over de Golden Gate.
18-9 Huur auto inleveren en vlucht San Francsisco - NewYork - Brussel