Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

goud zoeken?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
linda m.
Amerika-newbie

goud zoeken?

Bericht door linda m. »

Wij gaan met onze kinderen van 7 en 9 jaar komend weekend naar o.a. Californië. Ik heb eens gehoord dat je daar goud kunt zoeken, puur voor de lol, lijkt ons leuk voor de kinderen. Na wat speurwerk heb ik ontdekt dat dat blijkt te kunnen in o.a. Jamestown, maar eigenlijk waren we van plan niet noordelijker te gaan dan Fresno. Volgens mij moet het ten zuiden daarvan ook wel mogelijk zijn. Heeft iemand een idee waar we zoiets kunnen regelen? Dan bedoel ik niet het op eigen houtje met een pan aan de slag gaan, maar meer in de vorm van een soort excursietje van een paar uur, liefst gericht op kinderen en met een min of meer gegarandeerde 'vondst' van een splintertje goud. Misschien wat veel gevraagd op zo'n korte termijn, maar ik probeer het toch maar. Alvast bedankt!
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Re: goud zoeken?

Bericht door Luc1 »

We hebben zo een "gold mine" bezocht ten westen van Denver : en na het bezoek kon je goud "pannen".
Dus je kreeg een zakje zand met gegarandeerd enkele schilfers goud in.

http://www.historicargotours.com/

Ik weet niet of er dergelijke tours mogelijk zijn in Californië.

mvg

Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Ik dacht dat dit ook kon in Columbia State Historic Park. Dit is gelegen tussen Yosemite NP en SF,
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Chi Sin X schreef:Ik dacht dat dit ook kon in Columbia State Historic Park. Dit is gelegen tussen Yosemite NP en SF,
Dat is dus (net ten noorden) bij Jamestown :wink:
Marloes1980
Amerika-ontdekker

Bericht door Marloes1980 »

Ja in columbia state historic park kan het ook.
wij gaan daar om die reden ook naar toe haha (er zit nog een groot kind in mij)

ik heb nog zo iets gezien in die regio maar kan er even niet opkomen.

Calico ghost town misschien??

liefs marloes
Liefs marloes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer