We hebben een route geplant zie hieronder.. maar nu zag ik dat ik er zo 10 uur over doe om van Zion naar bryce te komen dit vind ik wel erg lang.
Ik zoek de logishe route en volgorde voor Las Vegas, Grand Canyon, Zion , Bryce... dat het zeg maar niet zo veel uur tussen elkaar rijden is ... ?
Iemand tips waar ik dan het beste kan starten logische wijs volgens mij route?????
Ik denk dat je een beetje op moet letten bij Death Valley. Midden in de Death Valley kun je niet echt goed overnachten dus je moet ervoor (bijv. Lone Pine, maar dat ligt vervelend als je uit Sequoia komt) of erna (Pahrump, NV bijv.) overnachten.
Overigens lijkt het me ook een hele toer om direct uit DV naar Zion te rijden, het is beter hier het Las Vegas bezoek tussen te plannen
Dutch eXpat - nieuw portaal voor Nederlanders in het buitenland
Denk trouwens wel dat je stevig door moet rijden bij sommige afstanden of moet inleveren op tijd om te bezichtigen. Ik doe ongeveer dezelfde plekken aan als jij (behalve Lake Tahoe) en mijn rit bestrijkt zo'n 21 dagen en dan heb ik 't vrij efficiënt in elkaar gestoken denk ik.
Dutch eXpat - nieuw portaal voor Nederlanders in het buitenland
Mart81 schreef:Ik denk dat je een beetje op moet letten bij Death Valley. Midden in de Death Valley kun je niet echt goed overnachten dus je moet ervoor (bijv. Lone Pine, maar dat ligt vervelend als je uit Sequoia komt) of erna (Pahrump, NV bijv.) overnachten.
Overigens lijkt het me ook een hele toer om direct uit DV naar Zion te rijden, het is beter hier het Las Vegas bezoek tussen te plannen
In DV kan je gemakkelijk overnachten, zowel Furnace Creek Ranch als Stovepipe Wells hebben motelkamers en een campground.
De rit DV > Zion is goed te doen, wij hebben hem in 2001 (andersom) gedaan met een camper.
Gestart vanaf Watchman campground (Zion) en de volgende campground was die bij Stovepipe Wells.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.