Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel en regio San Francisco
-
- Amerika-ontdekker
Hotel en regio San Francisco
Heeft er iemand misschien tips met betrekking tot hotel en het gebied waar je het beste kunt overnachten in San Francisco?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Hotel en regio San Francisco
Nou ja echte tips heb ik niet...ligd er mischien precies aan wat je precies wil gaan zien.
Mijn man en ik hebben b.v. voor Fisherman's warff gekozen omdat we dat graag wilde zien en ook de italiaanse wijk (hoe die precies heet weet5 ik even niet) en china town daar in de buurt liggen.
we zitten bijna op de Warff in het Warf inn hotel....een beetje aan de prijs...maar dat mag toch ook wel bij zo'n locatie
succes met je zoektocht.
liefs marloes
Mijn man en ik hebben b.v. voor Fisherman's warff gekozen omdat we dat graag wilde zien en ook de italiaanse wijk (hoe die precies heet weet5 ik even niet) en china town daar in de buurt liggen.
we zitten bijna op de Warff in het Warf inn hotel....een beetje aan de prijs...maar dat mag toch ook wel bij zo'n locatie

succes met je zoektocht.
liefs marloes
Liefs marloes
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het hele forum staat vol met tips over overnachtingen in SF, ff zoeken dus!
Wij hebben geboekt bij Holiday inn Golden gate. 'T was het enige betaalbare hotel met een zwembad. (100 eur) Maar we moeten nog gaan. Op tripadvisor krijgen ze goede recensies. oa. dat er veel leuke restaurantjes in de buurt zijn en zit bij eindpunt van 1 van de cable cars altijd makkelijk. Wij vidne et altijd lekker als je na een dag in de stad even kan opfrissen in je hotel en dan te voet ergens wat kan gaan eten...
Hoi,
Wij koemn net uit San Francisco en logeerden in Country Hearth Inn op de Lombardstreet aan de kant van de Golden Gate. De locatie is misschien een beetje uit de richting van Fishermans Wharff, maar de busverbinding is super en kost bijna niets. Lekker uiteten kun je daar trouwens op de Cestnutstreet... Hier komen ook veel locals en is een prima alternatief om een keertje lekker te eten.
Groetjes Susanne
Wij koemn net uit San Francisco en logeerden in Country Hearth Inn op de Lombardstreet aan de kant van de Golden Gate. De locatie is misschien een beetje uit de richting van Fishermans Wharff, maar de busverbinding is super en kost bijna niets. Lekker uiteten kun je daar trouwens op de Cestnutstreet... Hier komen ook veel locals en is een prima alternatief om een keertje lekker te eten.
Groetjes Susanne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1460 Weergaves
-
Laatste bericht door Thoomz
-