Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route West
-
Sabine1984
- Amerika-ontdekker
Route West
Hoe klinkt deze route?
Dag 1 [ 19 September ] LA
Dag 2 [ 20 September ] LA
Dag 3 [ 21 September ] LA
Dag 4 [ 22 September ] Santa Barbara
Dag 5 [ 23 September ] Morro Bay
Dag 6 [ 24 September ] Monterey
Dag 7 [ 25 September ] San Francisco
Dag 8 [ 26 September ] San Francisco
Dag 9 [ 27 September ] Sacramento
Dag 10 [ 28 September ] Lake Tahoe
Dag 11 [ 29 September ] Yosemite National Park
Dag 11 [ 20 September ] Yosemite National Park
Dag 12 [ 1 Oktober ] Fresno
Dag 12 [ 2 Oktober ] Sequoia Park
Dag 13 [ 3 Oktober ] Death Valley
Dag 14 [ 4 Oktober ] Death Valley
Dag 15 [ 5 Oktober ] Zion
Dag 16 [ 6 Oktober ] Bryce
Dag 17 [ 7 Oktober ] Grand Canyon
Dag 18 [ 8 Oktober ] Las Vegas
Dag 19 [ 9 Oktober ] Las Vegas
Dag 20 [ 10 Oktober ] LA
Dag 21 [ 11 Oktober ] LA / Santa Monica
Dag 1 [ 19 September ] LA
Dag 2 [ 20 September ] LA
Dag 3 [ 21 September ] LA
Dag 4 [ 22 September ] Santa Barbara
Dag 5 [ 23 September ] Morro Bay
Dag 6 [ 24 September ] Monterey
Dag 7 [ 25 September ] San Francisco
Dag 8 [ 26 September ] San Francisco
Dag 9 [ 27 September ] Sacramento
Dag 10 [ 28 September ] Lake Tahoe
Dag 11 [ 29 September ] Yosemite National Park
Dag 11 [ 20 September ] Yosemite National Park
Dag 12 [ 1 Oktober ] Fresno
Dag 12 [ 2 Oktober ] Sequoia Park
Dag 13 [ 3 Oktober ] Death Valley
Dag 14 [ 4 Oktober ] Death Valley
Dag 15 [ 5 Oktober ] Zion
Dag 16 [ 6 Oktober ] Bryce
Dag 17 [ 7 Oktober ] Grand Canyon
Dag 18 [ 8 Oktober ] Las Vegas
Dag 19 [ 9 Oktober ] Las Vegas
Dag 20 [ 10 Oktober ] LA
Dag 21 [ 11 Oktober ] LA / Santa Monica
Re: Route West
Hi
Ik zie dat je 4 dagen tussen LA en SF hebt genoreerd. Prima!! Zal je geen spijt van krijgen en zeker niet in die tijd van het jaar. Wat wil je in Sacto en Lake Tahoe? Dat gaat naar mijn mening ten koste van Zion/Bryce/Page en GCNP maar ik begrijp het wel, je wilt en Tioga Pass rijden, en Seki bezoeken. In dat geval zou ik meteen naar Lake Tahoe rijden, Sacto overslaan dan heb je een extra dag voor genoemde parken. En als je dan nog een extra dag wil hebben zou ik toch maar overwegen om LA naar SF in 3 dagen te doen ipv 4. Of een dag minder LA en een extra dag SF. Een andere optie is om LV na Death Valley te bezoeken en dan rechtstreeks van GC naar LA. Op weg van DV naar Zion kom je namelijk door Las Vegas. Choices, choices...
Yeehaw
Ik zie dat je 4 dagen tussen LA en SF hebt genoreerd. Prima!! Zal je geen spijt van krijgen en zeker niet in die tijd van het jaar. Wat wil je in Sacto en Lake Tahoe? Dat gaat naar mijn mening ten koste van Zion/Bryce/Page en GCNP maar ik begrijp het wel, je wilt en Tioga Pass rijden, en Seki bezoeken. In dat geval zou ik meteen naar Lake Tahoe rijden, Sacto overslaan dan heb je een extra dag voor genoemde parken. En als je dan nog een extra dag wil hebben zou ik toch maar overwegen om LA naar SF in 3 dagen te doen ipv 4. Of een dag minder LA en een extra dag SF. Een andere optie is om LV na Death Valley te bezoeken en dan rechtstreeks van GC naar LA. Op weg van DV naar Zion kom je namelijk door Las Vegas. Choices, choices...
Yeehaw
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoals Yeehaw zegt: Sacramento overslaan en als je naar Lake Tahoe wilt er rechtstreeks naar toe rijden. Overslaan kan ook, ik ben er zelf niet zo’n fan van.
Waarom naar Fresno? Blijf lekker twee nachten in Kings Canyon/Sequoia, het is maar een klein stukje van Yosemite. Wij hebben in Grant Grove overnacht, beviel prima (zie reisverslag 2006).
Dan Las Vegas na DV en van de GC via route 66 of via Sedona terug naar LA.
Marianne
Waarom naar Fresno? Blijf lekker twee nachten in Kings Canyon/Sequoia, het is maar een klein stukje van Yosemite. Wij hebben in Grant Grove overnacht, beviel prima (zie reisverslag 2006).
Dan Las Vegas na DV en van de GC via route 66 of via Sedona terug naar LA.
Marianne
Ik zou zeggen skip Lake Tahoe en Sacramento. Ben er een aantal weken terug geweest maar was niet onder de indruk, het was wel mooi maar niet super zoals andere plaatsen waarschijnlijk wel zijn. Misschien kun je beter een dag extra San Francisco pakken en/of misschien Monument valley (ben er nog niet geweest). Ik heb tot nu toe alleen de trip naar Lake Tahoe en Sacramento gemaakt en zit verder drie maanden in San Francisco, een erg mooie stad!
over iets meer als een week ga ik ook aan mijn trip beginnen, heb er erg veel zin in. Het is leuk om alles uit te zoeken maar denk er goed over na, dit forum is een goed hulpmiddel! Succes!
Groeten Bart
(www.bartghielen.waarbenjij.nu)
Groeten Bart
(www.bartghielen.waarbenjij.nu)
-
Sabine1984
- Amerika-ontdekker
mmm dank je wel voor de tips, dus Sacramento is niet veel te doen. Lake tahoe leek ons er mooi.. maar als we Sacremento laten vallen kunnen we ergens anders een dag langer blijven, waar zou ik dan voor moeten kiezen... ? 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2914 Weergaves
-
Laatste bericht door PieterMayke
-
- 4 Reacties