Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Strip view - Las Vegas
Strip view - Las Vegas
Er zijn al wel stapels info geschreven over "het beste" hotel in Vegas, maar waar heb je nu het beste uitzicht op "The Strip" met alle kleuren en lichtreclame's. Zijn er bepaalde publieke plaaten of moet je hiervoor een bepaalde hotelkamer boeken en zoja waar ? Indien je dit uitzicht alleen vanop een kamer hebt wil ik tot max. 200$/nacht eraan besteden.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Strip view - Las Vegas
Je kunt naar de Stratosphere gaan, en vanaf de toren heb je een fantastisch uitzicht over heel Las Vegas incl. de strip, maar je zit er dan wel heel ver vanaf.
Naar mijn mening heb je het mooiste stripoverzicht vanuit een kamer in het Mandalay Bay of Four Seasons (bovenste vijf verdiepingen van het Mandalay bay), en dan moet je een kamer boeken in de "Fuji wing", dit is de vleugel van het hotel welke het dichst bij de strip zit, dit kun je kenbaar maken bij de boeking, het hebben van een mooie view kost je wel wat extra, uiteraard wel melden dat je een stripview wilt, anders heb je uitzicht op het vliegveld.
Je kunt ook gaan eten in Mix, dit restaurant zit bovenin The Hotel at Mandalay bay, ook dan heb je een fantastisch uitzicht over de Strip, maar dan ben je die $ 200 wel kwijt aan het eten, alleen wat drinken in de lounge kan ook, maar ook een cocktail is daar niet goedkoop.
Verder kun je ook nog een stripview room boeken in het TI, doordat dit hotel wat verder naar voren staat, heb je vanuit bepaalde kamers een mooi uitzicht over het zuidelijke deel van de strip, ik vind de ramen van het TI wel wat klein.
Harry
Naar mijn mening heb je het mooiste stripoverzicht vanuit een kamer in het Mandalay Bay of Four Seasons (bovenste vijf verdiepingen van het Mandalay bay), en dan moet je een kamer boeken in de "Fuji wing", dit is de vleugel van het hotel welke het dichst bij de strip zit, dit kun je kenbaar maken bij de boeking, het hebben van een mooie view kost je wel wat extra, uiteraard wel melden dat je een stripview wilt, anders heb je uitzicht op het vliegveld.

Je kunt ook gaan eten in Mix, dit restaurant zit bovenin The Hotel at Mandalay bay, ook dan heb je een fantastisch uitzicht over de Strip, maar dan ben je die $ 200 wel kwijt aan het eten, alleen wat drinken in de lounge kan ook, maar ook een cocktail is daar niet goedkoop.
Verder kun je ook nog een stripview room boeken in het TI, doordat dit hotel wat verder naar voren staat, heb je vanuit bepaalde kamers een mooi uitzicht over het zuidelijke deel van de strip, ik vind de ramen van het TI wel wat klein.
Harry
Denk ook Mandalay Bay Strip View... geboekt voor september 550DR Strip View Room.
Harry, ik neem aan dat dit dan automatisch Fuji Wing is, of nog extra vragen (vooraf of bij inchecken?)??
En Stratophere ook mee eens; in het restaurant lekker tafelen met fantastisch uitzicht.
Andere vraag, off-topic: heb een reservering gemaakt voor Mandalay Bay en bevestiging per mail ontvangen.
Maar mailadres kan ik geen reply op geven, komt dan niet aan.
Kan helemaal nergens een mail adres vinden van de reservation desk van Mandalay Bay, maar dat zal er toch wel zijn??
Of echt alleen telefonisch doorgeven? Staan wat gegevens verkeerd in de bevestiging en wil ik even mailen.
Harry, ik neem aan dat dit dan automatisch Fuji Wing is, of nog extra vragen (vooraf of bij inchecken?)??
En Stratophere ook mee eens; in het restaurant lekker tafelen met fantastisch uitzicht.
Andere vraag, off-topic: heb een reservering gemaakt voor Mandalay Bay en bevestiging per mail ontvangen.
Kan helemaal nergens een mail adres vinden van de reservation desk van Mandalay Bay, maar dat zal er toch wel zijn??
Of echt alleen telefonisch doorgeven? Staan wat gegevens verkeerd in de bevestiging en wil ik even mailen.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ja hoor, je komt natuurlijk automatisch aan de goede kant van het gebouw als je strip-view boekt.Flip schreef:Denk ook Mandalay Bay Strip View... geboekt voor september 550DR Strip View Room.
Als er geen mail-adres in je bevestiging staat, lijkt het erop dat je toch echt alleen maar kunt bellen als je wat wilt veranderen.
Are we able to cancel or modify reservations on the website?
You can verify or cancel your reservation online. You however can not modify them. You will need your Confirmation Number and either the last 4 digits of your Credit Card number, or Email Address used to book the reservation. Our Room Reservations Department can assist you in either canceling or modifying your reservation. Contact our Room Reservations Department toll free at 877-632-7800.
Oke, dacht ik ook al.
Overigens $200,= per nacht moet kunnen voor Mandalay Bay Strip View.
Betaal voor 9 nachten in September ca. $ 1.750,= incl VAT (1 weekend inbegrepen...)
Die promotie kan nu niet meer geboekt worden maar gewoon de aanbiedingen in de gaten houden.
Overigens $200,= per nacht moet kunnen voor Mandalay Bay Strip View.
Betaal voor 9 nachten in September ca. $ 1.750,= incl VAT (1 weekend inbegrepen...)
Die promotie kan nu niet meer geboekt worden maar gewoon de aanbiedingen in de gaten houden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2650 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties