Hallo allemaal
Wij moeten genoodzaakt 2 dagen een hotel boeken in san francisco.
We hadden eigenlijk 2 dagen nog de camper in san francisco, maar doordat we al om 11.30 s'morgens vliegen en de dag ervoor de hele dag excursies hebben kunnen we niet een dag van tevoren de camper terug brengen maar moeten dat al 2 dagen voordat we vertrekken.
Nu is mijn vraag hebben jullie een tip voor een hotel. Ik zelf dacht aan het hilton, het handley square hotel of het best western americania.
Andere tips zijn van harte welkom.
Ik vlieg straks ook vanaf SF terug naar Nederland en moet ook vroeg vertrekken. Daarom hebben wij gekozen voor een hotel bij het vliegveld, dat scheelt 's ochtends gewoon wat tijd en is dus wel zo relaxed. Ik heb nu mijn gegevens zo niet bij de hand dus kan ik je nu niet vertellen in welk hotel we precies zitten.
Ik heb zelf goede ervaringen met het volgende hotel: Best Western Tomo hotel in Japantown.
Gelegen in een redelijk goede buurt, rustig, geen zwervers/criminelen en een busverbinding voor de deur die je overal heenbrengt. Recent gerenoveerd. Redelijk geprijsd voor SFO begrippen. Zondag a.s. zitten we er ook weer voor 3 dagen!
Hallo jaap 1,
Ja wij willen graag dichtbij het centrum zitten.
We gaan vanaf the ferry building (out front ) vertrekken on embarcadero street
Dus graag daar in de buurt.
en s'avonds vertrekken we vanaf pier 33 voor naar alcatraz.
Dus weten jullie misschien welk hotel hier in de buurt ligt?
glelisa schreef:Hallo jaap 1,
Ja wij willen graag dichtbij het centrum zitten.
We gaan vanaf the ferry building (out front ) vertrekken on embarcadero street
Dus graag daar in de buurt.
en s'avonds vertrekken we vanaf pier 33 voor naar alcatraz.
Dus weten jullie misschien welk hotel hier in de buurt ligt?
Je bedoelt The Embarcadero neem ik aan,aan het water?
Daar zijn wel wat hotels te vinden,als ik Google maps check.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.