Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: Excalibur of Luxor.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Dominique
Amerika-ontdekker

Las Vegas: Excalibur of Luxor.

Bericht door Dominique »

Hallo,
Tijdens onze reis deze zomer gaan we 4 dagen in Las Vegas verblijven. We hebben een kind bij van 8 jaar. Ik ben nog aan het twijfelen tussen het hotel Excalibur en het iets luxueuzere Luxor (een klein beetje duurder).
Wat zou jij kiezen ?
Jenneke
Amerika-ontdekker

Bericht door Jenneke »

Hoi,

Wij hebben afgelopen jaar in Excalibur gezeten en gaan dit jaar ook weer terug naar Excalibur. Ik denk dat het zeker met kinderen leuker is. Je hebt een soort van kermis/speelhal speciaal voor kinderen bijvoorbeeld.

Veel plezier!

Groetjes,

Jenneke
2007 voor de 3e keer USA!
Sanny Rocks
Amerikafan

Bericht door Sanny Rocks »

Hoi Dominique,

Wij verbleven in het Luxor hotel. Het is een prachtig hotel. Zeker een aanrader als je Sin City verblijft maar als je kinderen hebt, zou ik toch voor Excalibur kiezen. Wij hebben bijna alle hotels bezocht (het zijn toch een soort van attracties) en Excalibur is erg leuk, vooral voor kinderen. Het is als ik me goed herinner een beetje sprookjesachtig.

Ik zou als ik jou was voor Excalibur kiezen.

Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer