Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Joshua Tree campground
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Joshua Tree campground
Wij zijn van plan om vanuit LA naar Palm Springs/Joshua tree te rijden in 1 dag met de camper. Dit moet m.i. redelijk te doen zijn. Echter ik zou willen overnachten op de Cottonwood Campground (zuidelijke ingang Joshua Tree). Ik schat in dat we aan het einde van de dag arriveren. Nu is dit een campground met het first-come first-serve systeem Wat ik me nu afvraag heb ik nog een redelijk kans dat ik een plekje krijg, of kan ik dat dan wel vergeten (ps. het gaat om 9-juli-2008)
Zijn er trouwens nog alternatieven hier ?? Het enige wat ik vindz ijn rv parks terug richting Palm springs. We rijden richting Prescot, dus zou ik graag een alternatief hebben iets verder richtin Blythe...
Wie kan hier iets over zeggen?
Zijn er trouwens nog alternatieven hier ?? Het enige wat ik vindz ijn rv parks terug richting Palm springs. We rijden richting Prescot, dus zou ik graag een alternatief hebben iets verder richtin Blythe...
Wie kan hier iets over zeggen?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Joshua Tree campground
Omdat je voor Joshua Tree NP niet in het hoogseizoen zit (is redelijk warm rond die tijd) zal het wel lukker om een plekje te vinden.
Een andere optie is doorrijden naar Ehrenberg AZ net over de Colorado river daar heb je verschillende campgrounds.
Een andere optie is doorrijden naar Ehrenberg AZ net over de Colorado river daar heb je verschillende campgrounds.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1999 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 1 Reacties