Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beste Route van Bodie naar Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Marco & Arieke
Amerika-ontdekker

Beste Route van Bodie naar Las Vegas

Bericht door Marco & Arieke »

Beste Mensen,

Wij gaan vanaf Tioga pass via Bodie CA (links boven yosemite) naar Las Vegas. Wat is dan beste route?, en zijn er nog bezienswaardigheden of tips langs deze route. We mogen ivm met de Camper niet door Dead Valley.

thanks, :dance:

Marco
alje
Amerikafan

Re: Beste Route van Bodie naar Las Vegas

Bericht door alje »

Wij zijn via de 120 naar Benton en dan via de 6 naar Tonopah gereden. Daarvandaan kun je naar beneden naar Las Vegas. Eerste stuk is onderlangs de bergen. Lijkt me allemaal prima te doen ook voor camper. Na Mono Lake (daar moet je echt even voor uit de auto, maar dat is niet ver van Bodie) zagen wij geen echte sights in het stuk dat wij reden, maar Tonopah is wel echt zoals ik me een afgelegen stadje in die regio voorstelde. Het kan ook anders, Mapquest (www.mapquest.com) laat een ander alternatief zien.
groet Alje
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer