Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Disneyland óf Disney's California Adventure???
-
- Amerika-ontdekker
Nogmaals een vraag voor de kenners. Onze kinderen zijn 8 en 10 jaar oud. (en vinden 8-banen harstikke leuk)
Welk park is dan beter geschikt: Disneyland of Disney's California Adventure. Ze durven wel het een en ander.... maar mogen ze overal wel in in D.California Adventure?
Vaak zie je in dat soort parken dat kinderen een bepaalde lengte moeten hebben om in de attracties te mogen. Wie weet of dat hier ook het geval is? Wat is jullie advies?
Groet,
M-Antoinette
Welk park is dan beter geschikt: Disneyland of Disney's California Adventure. Ze durven wel het een en ander.... maar mogen ze overal wel in in D.California Adventure?
Vaak zie je in dat soort parken dat kinderen een bepaalde lengte moeten hebben om in de attracties te mogen. Wie weet of dat hier ook het geval is? Wat is jullie advies?
Groet,
M-Antoinette
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi Marie-Antoinette,
Ik zou zeker opteren voor Disney's California Adventure! Het andere park van Disney in Anaheim lijkt erg op Disney in Parijs, en dat kun je altijd vanuit NL doen. Daarnaast is DCA een park dat je nergens anders zult terugvinden, niet in Florida en niet in andere werelddelen.
Zoals de naam al doet vermoeden, is het park helemaal gericht op Californië. Het is als het ware een ontdekkingsreis, maar dan in de vorm van ee pretpark. Zo heb je er een wijngaard, waar je gratis wijn kan proeven (niet geschikt voor kinderen natuurlijk), en je hebt er een tortillafabriek. Erg leuk. Als je het park binnekomt zie je de Golden Gate Bridge nagebootst, hier kun je mooie foto's maken.
De attracties zullen volgens mij geen probleem zijn voor jouw kinderen. Ik twijfel een beetje of Tower of Terror, maar ik denk dat ze daar gewoon in mogen. Ook de achtbaan zal geen problemen opleveren, en die is erg leuk! Maar ook de andere attracties zijn zeker de moeite waard.
Mijn favoriete attractie is Soarin' California. Dit is echt geweldig, en hier mogen je kinderen zeker in. Ik ga er niets over verklappen, want dan is het verrassingselement weg. Het is helemaal niet eng of zo, maar gewoon erg mooi. Een andere favoriet is de show "Who wants to be a Millionaire?" Hier wordt een opname van een tv-programma nagebootst, leuk om eens mee te maken. Het is wel in het Engels, maar je kinderen zullen zeker de gelijkenis met Lotto Weekend Millionair zien.
En dan de achtbaan, met een looping in het "hoofd" van Mickey Mouse, ook mooi om te zien! En Tower of Terror ook zeker niet overslaan, al staat deze attractie ook in Florida, en binnenkort hopelijk ook in Parijs.
Kortom, DCA is echt een heel mooi park, ook voor je kinderen!
Groetjes,
Jacqueline
Ik zou zeker opteren voor Disney's California Adventure! Het andere park van Disney in Anaheim lijkt erg op Disney in Parijs, en dat kun je altijd vanuit NL doen. Daarnaast is DCA een park dat je nergens anders zult terugvinden, niet in Florida en niet in andere werelddelen.
Zoals de naam al doet vermoeden, is het park helemaal gericht op Californië. Het is als het ware een ontdekkingsreis, maar dan in de vorm van ee pretpark. Zo heb je er een wijngaard, waar je gratis wijn kan proeven (niet geschikt voor kinderen natuurlijk), en je hebt er een tortillafabriek. Erg leuk. Als je het park binnekomt zie je de Golden Gate Bridge nagebootst, hier kun je mooie foto's maken.
De attracties zullen volgens mij geen probleem zijn voor jouw kinderen. Ik twijfel een beetje of Tower of Terror, maar ik denk dat ze daar gewoon in mogen. Ook de achtbaan zal geen problemen opleveren, en die is erg leuk! Maar ook de andere attracties zijn zeker de moeite waard.
Mijn favoriete attractie is Soarin' California. Dit is echt geweldig, en hier mogen je kinderen zeker in. Ik ga er niets over verklappen, want dan is het verrassingselement weg. Het is helemaal niet eng of zo, maar gewoon erg mooi. Een andere favoriet is de show "Who wants to be a Millionaire?" Hier wordt een opname van een tv-programma nagebootst, leuk om eens mee te maken. Het is wel in het Engels, maar je kinderen zullen zeker de gelijkenis met Lotto Weekend Millionair zien.
En dan de achtbaan, met een looping in het "hoofd" van Mickey Mouse, ook mooi om te zien! En Tower of Terror ook zeker niet overslaan, al staat deze attractie ook in Florida, en binnenkort hopelijk ook in Parijs.
Kortom, DCA is echt een heel mooi park, ook voor je kinderen!
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-ontdekker
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb even gegoogled en hier kun je een lijstje vinden met de restricties:M-Antoinette schreef:Hoi Jacqueline
Het enthousiasme straalt er in jouw antwoord van af. We zijn dan ook meteen overtuigd. Is er geen minimum lengte grens voor kinderen?
bedankt, M-Antoinette
http://www.disneylandtoday.com/Californ ... dcaahr.htm
Ik ging ervan uit, gezien de leeftijd van jouw kinderen, dat de lengte geen probleem meer zou zijn, maar nu kun je het voor de zekerheid nakijken!
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Jasmino mijn favoriete attractie was ook Soarin' California. Jammer dat er zo'n rij stond anders was ik er 10 keer ingegaan. Nu heb ik het tot twee keer moeten beperken.
Marie-Antoinette, Adventureland is inderdaad geweldig leuk voor kinderen van 8 en 10. Ik denk dat je kinderen Disneyland ook heel leuk vinden daar heb je ook veel dingen voor de wat jongere kinderen, maar inderdaad is dat hetzelfde als Disney Parijs.
groetjes Marjon
Marie-Antoinette, Adventureland is inderdaad geweldig leuk voor kinderen van 8 en 10. Ik denk dat je kinderen Disneyland ook heel leuk vinden daar heb je ook veel dingen voor de wat jongere kinderen, maar inderdaad is dat hetzelfde als Disney Parijs.
groetjes Marjon
Ik ben een beetje bevooroordeeld, want wij zijn nogal erg grote Disney fans maar toch... als je in Anaheim bent, mag je Disneyland natuurlijk NIET overslaan! Het is het eerste, dus originele, Disneypark en de sfeer is er geweldig! Er zijn veel attracties hetzelfde als in Disneyland Parijs, maar toch is het een heel ander park. DCA mag je eigenlijk ook niet overslaan, het is een fantastisch leuk en mooi park.
Waarom ga je geen twee dagen (minimaal) naar Anaheim?!
Veel plezier in elk geval!!!
Anita
Waarom ga je geen twee dagen (minimaal) naar Anaheim?!
Veel plezier in elk geval!!!
Anita
-
- Amerika-expert
andere sfeer
volledig akkoord met anita. Disneyland Parijs is wat betreft uitzicht en attracties grotendeels hetzelfde dan Disneyland Anaheim maar wij vonden de sfeer toch helemaal anders en toffer. Amerikanen, en die lopen er tussen de vele buitenlanders toch ook wel, ,,geloven" dat mickey en co echt bestaan en reageren dan ook veel enthoesiaster tijdens bv de parade of tijdens ontmoetingen met de disney-figuren dan europeanen. Met een heel ander sfeertje dan in Parijs als gevolg. Alhoewel we Disney al drie dagen in Orlando en driemaal 1 dag in Anaheim bezocht hebben kunnen we het ons niet laten: in juli springen we nog eens binnen. Ook niet vergeten: er wordt een verjaardag gevierd !
En het avond-spektakel rond de vijver Fantasmic: is dat in Parijs te zien?
jacques
jacques
Re: andere sfeer
jta schreef:Amerikanen, en die lopen er tussen de vele buitenlanders toch ook wel, ,,geloven" dat mickey en co echt bestaan en reageren dan ook veel enthoesiaster tijdens bv de parade of tijdens ontmoetingen met de disney-figuren dan europeanen.
"Geloven"?!?!?! Mickey & Co. bestaan toch ook echt?!
Nóg een reden om naar Disneyland te gaan!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik ben ook in Disneyworld geweest en we moesten dus kiezen, uiteindelijk kozen we voor Disneyland ( is dat niet hetzelfde als de hierboven genoemde? ) en dat lijtk tog bijna sprekend op parijs, en dat zou je nog altyd kunnen doen. DCA is tog speciaal en dit is de kans van jullie leven. Ik zou dus voor DCA kiezen met in het achterhoofd dat je nog altyd naar Disneyland Parijs kunt gaan. Nog veel plezier.
Hmmm... Disneyworld is echt anders hoor: dat ligt in Orlando, Florida.
Disneyland ligt in California en Disneyland Parijs ligt bij Parijs.
Da's het verschil...
Ennnn.... Disneyland in Anaheim (California) is een te gek park, al met al toch weer heel anders dan in Parijs. Als je er toch bent, zou ik het zeer zeker niet overslaan.
In Disneyworld in Orlando zijn we ook een paar keer geweest en da's wéér heel anders dan California en Parijs. Dat zijn vier parken en magic kingdom lijkt dan het meest op het Disneyland van Parijs en California. Maar ook dát is weer heel anders!
Verwarrend he!
Ik zou gewoon lekker gaan hoor, maar ook DCA niet overslaan!
Groetjes!
Disneyland ligt in California en Disneyland Parijs ligt bij Parijs.
Da's het verschil...
Ennnn.... Disneyland in Anaheim (California) is een te gek park, al met al toch weer heel anders dan in Parijs. Als je er toch bent, zou ik het zeer zeker niet overslaan.
In Disneyworld in Orlando zijn we ook een paar keer geweest en da's wéér heel anders dan California en Parijs. Dat zijn vier parken en magic kingdom lijkt dan het meest op het Disneyland van Parijs en California. Maar ook dát is weer heel anders!
Verwarrend he!
Ik zou gewoon lekker gaan hoor, maar ook DCA niet overslaan!
Groetjes!
-
- Amerika-ontdekker
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties. Enne... ik moet toegeven we komen gewoon tijd tekort.
Als we ergens in de route harder kunnen opschieten dan gepland, dan proberen we zowel Disneyland als DCA te bezoeken. Zoals de planning nu is kiezen we voor DCA, ik heb namelijk gezien dat onze kinderen overal in mogen... (de kleinste is 1.35 cm) dus....
Bedankt,
M-Antoinette
Als we ergens in de route harder kunnen opschieten dan gepland, dan proberen we zowel Disneyland als DCA te bezoeken. Zoals de planning nu is kiezen we voor DCA, ik heb namelijk gezien dat onze kinderen overal in mogen... (de kleinste is 1.35 cm) dus....
Bedankt,
M-Antoinette
-
- Amerikafan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht