Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

waar te overnachten: kanab of fredonia

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
reschout
Amerika-ontdekker

waar te overnachten: kanab of fredonia

Bericht door reschout »

Beste mensen,

Nadat wij zion bezocht hebben en geslapen hebben in hurricane, willen we in combi coral sand dunes proberen om de north rim te bezoeken (of die open is is nog de vraag, wie weet of je er al op 4 mei inkan? :?: )
Dus ook een nachtje slapen of in fredonia of in kanab, welk plaatsje is het leukst? en welk hotel dan? :dance:
daarna gaan we door naar page, gc sout rim.

Weet iemand trouwens ook of er op de weg vanuit williams (naast de route 66) nog wat te beleven is richting las vegas weer?
Is bijv oatman, boulder city.
Verder is het de moeite waard om via peach springs en hackberry te rijden naar vegas of is die weg niet zo heel erg mooi?

Sorry voor de vele vragen!!!

Bedankt voor jullie hulp!

Groeten remco
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Re: waar te overnachten: kanab of fredonia

Bericht door pyca »

zie hier voor de opening van de highway 67 naar de North Rim

Welke plaatsje leuker is weet ik niet, maar wij hebben geboekt in Kanab, the Parry Lodge, dat lijkt ons wel een leuk hotel.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

reschout schreef:Beste mensen,

Nadat wij zion bezocht hebben en geslapen hebben in hurricane, willen we in combi coral sand dunes proberen om de north rim te bezoeken (of die open is is nog de vraag, wie weet of je er al op 4 mei inkan? :?: )
Dus ook een nachtje slapen of in fredonia of in kanab, welk plaatsje is het leukst? en welk hotel dan? :dance:
daarna gaan we door naar page, gc sout rim.
Nee, op 4 mei hebben ze de weg nog niet vrij gemaakt. Waarom Hurricane als je daarna richting Page gaat? Je kunt dan ook vanuit Zion meteen naar Kanab rijden.
Ik weet niet hoevel tijd je overal hebt, maar ik zou voor een extra nacht Zion of Page kiezen. Of naar Bryce, willen jullie daar niet naar toe?

Marianne
George
Amerika-ontdekker

Bericht door George »

Wij hebben de quail park lodge geboekt in Kanab, komen die dag uit Bryce. Kamers zijn grotendeels net gerenoveerd. Tripadvisor heeft redelijk goede reviews. Wij gaan van daaruit ook door naar Page en dat is niet al te ver...
gr. Georgette
reschout
Amerika-ontdekker

Bericht door reschout »

hoi marianne,

wij vertrekken op 2 mei uit vegas.
(Hebben vorig jaar via sedona-williams-gc south-monument valley-page-bryce-zion-vegas-death valley-yosemite-sf-la gereden)

we willen weer op 5 mei in de avond in vegas aankomen
we hebben een huurauto en wilden eigenlijk de north rim bezoeken, officieel kan dit niet, maar ik neem aan dat er toch al werklui bezig zijn, kun je dan echt niet naar binnen denk ik?
2 mei --> vanaf vegas- velley of fire state park- slapen hurricane
3 mei --> hurricane-zion bezoeken- coral sand dunes-slapen??

Wat zou jij doen daarna om weer in vegas uit te komen?
Bryce hebben we al uitgebreid gehad.

Help we willen zo graag naar de north rim, ik loop nu eigenlijk een beetje vast in de planning!

Groeten remco
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Hoi
Ik weet niet welk plaatsje leuker is, wij hebben in Kanab overnacht.
gewoon in een Super 8 motel, welke prima was. Prima schone kamers en gratis internet.
wat wij erg leuk vonden was het volgende restaurant:http://www.rockingvcafe.com
Onverwacht leuk restaurant en lekker eten.
Ook zijn wij in Page geweest en daar overnacht in weer een super 8 motel. Toen net geopend en blinkend nieuw en schoon. Deze ligt tegen over een grote Wal*Mart waar je ook lekkere maaltijden kunt afhalen.
Ik raad je zeker aan om Grand Canyon North te bezoeken. Prachtig,wij vonden het zelfs nog mooier dan de South.
Succes met zoeken.
Gr.Greet
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

gahoogenboog schreef:Hoi

wat wij erg leuk vonden was het volgende restaurant: http://www.rockingvcafe.com
Onverwacht leuk restaurant en lekker eten.
Toen ik Kanab zag in de onderwerptitel had ik deze tip ook willen geven. Héél leuk restaurantje!!
reschout
Amerika-ontdekker

Bericht door reschout »

mmm ik krijg nu al trek ,gaan we zeker bezoeken!!

Bedankt voor de tip
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

pyca schreef:Welke plaatsje leuker is weet ik niet, maar wij hebben geboekt in Kanab, the Parry Lodge, dat lijkt ons wel een leuk hotel.
Dat is zeker een leuk motel. Ik heb er in 2004 geslapen en kwam er bij toeval terecht. De kamers hebben de namen van beroemde filmsterren uit het verleden. Ook de badkamer vond ik erg leuk, je zit in een zo´n badkuip met pootjes. Verder zit er een klein zwembad bij en een leuk restaurant waar ik heerlijk ontbeten heb (was inclusief). Bovendien viel de prijs mij erg mee destijds. Zeker een aanrader dit motel.

Toevallig heb ik hier al eens vaker over geschreven op het forum en ik heb toen ook wat foto´s van dit motel online gezet, je vindt de foto´s hier.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer