Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis VS in juli/augustus start en vertrek vanaf SF

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
carmenbosman
Amerika-newbie

Reis VS in juli/augustus start en vertrek vanaf SF

Bericht door carmenbosman »

Hey,

Ik ga van de zomer van 22 juli tot en met 11 augustus naar de VS. We zijn nog volop bezig met de route maar we willen in elk geval naar: SF, Santa Barbara, LA, San Diego, Grand Canyon, Yomite parc, Bryce parc, Las Vegas en dan op het eind een paar dagen in SF blijven.

Nou is mijn vraag op welke plaatsen reserveren van hotels in deze periode noodzakelijk is en of er iemand ervaring heeft met overstappen in de VS. We stappen namelijk over op Chigago op de heenweg en Washington terugweg. Nu las ik dat je koffer wel wordt doorgelabelt, maar dat je bij overstap hem wel door de douane moet doen??

Alvast bedankt voor de reacties.

Carmen
bea
Amerika-ontdekker

Re: Reis VS in juli/augustus start en vertrek vanaf SF

Bericht door bea »

hoi carmen
Ik zou de hotels bij de parken boeken.
De koffers moet je op de heenweg van de band halen en na de douane weer op de band zetten, het wijst de weg vanzelf.
Op de terugweg worden ze doorgelabeld en zie je ze pas weer op schiphol terug.
Veel plezier met de verdere planning
jokeboke
Amerikafan
Contacteer:

Re: Reis VS in juli/augustus start en vertrek vanaf SF

Bericht door jokeboke »

Dag Carmen

Je doet dezelfde plaatsen aan die wij volgen op onze route.
Zie hier ons topic met vragen: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=15071
Er staan wel een aantal interessante tips in van de forumgangers hier, die jullie misschien ook van pas kunnen komen.

Wat wij op voorhand boeken zijn: het verblijf in de parken + het verblijf in de steden.
De overnachtingen onderweg, boeken we waarschijnlijk ter plekke.
De overnachtingen aan de kust (tussen SF en LA), daar zijn we nog niet uit wat we daarmee gaan doen.
USA Westkust 2008 - http://hilkejoke.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer