Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Celine Dion show Las Vegas
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Celine Dion show Las Vegas
Ik ben heel erg benieuwd of er mensen op dit forum zijn die naar de show van Celine Dion zijn geweest en wat ze daar van vonden.
Ik ben naar 1 avond en nacht in Las Vegas (eigenlijk veel te kort, maar dit is een georganiseerde reis) en ik zou aan de ene kant heel graag naar haar show willen, maar aan de andere kant kom ik tijd te kort en wil ik ook genieten van de vele andere dingen die je kunt doen en zien.
Ook heb ik gehoord dat de kaarten best duur zijn (vanaf $175 geloof ik).
Ze treedt de dag dat ik er ben wel op.
Ik ben naar 1 avond en nacht in Las Vegas (eigenlijk veel te kort, maar dit is een georganiseerde reis) en ik zou aan de ene kant heel graag naar haar show willen, maar aan de andere kant kom ik tijd te kort en wil ik ook genieten van de vele andere dingen die je kunt doen en zien.
Ook heb ik gehoord dat de kaarten best duur zijn (vanaf $175 geloof ik).
Ze treedt de dag dat ik er ben wel op.
Ik ben er zelf 2X geweest.
Het is adembenemend. Ik ben wel een superfan, dus misschien een beetje bevooroordeeld, maar ik hoor toch overal dezelfde reactie.
Ik heb 1x op de achtste rij gezeten en 1X helemaal bovenaan op het balkon. Eigenlijk heb je daar het beste overzicht en je zit trouwens nog altijd kort bij (zo'n 30 m van het podium).
Zeker doen !
Het is adembenemend. Ik ben wel een superfan, dus misschien een beetje bevooroordeeld, maar ik hoor toch overal dezelfde reactie.
Ik heb 1x op de achtste rij gezeten en 1X helemaal bovenaan op het balkon. Eigenlijk heb je daar het beste overzicht en je zit trouwens nog altijd kort bij (zo'n 30 m van het podium).
Zeker doen !
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Mieke,
Ik ben zelf ook en grote fan (hoewel ik meer van de franstalige nummers hou), maar er zijn 3 voordelen en 3 nadelen om er wel of niet heen te gaan.
Voordelen:
-de show is vast fantastisch
-ik zal het waarschijnlijk maar één keer meemaken in mijn leven
-ik zal trots op mezelf zijn als ik erheen ga, want.......
Nadelen:
-ik zal er waarschijnlijk in mijn eentje heen moeten (beetje eng)
-ik weet niet of dat goed gaat met een kaart bestellen via internet (heb ik nog nooit gedaan en ik heb geen behoefte om ruim 100$ weg te gooien als er iets mislukt en ik ontvang mijn kaart niet)
-ik maar één avond en nacht in Las Vegas ben en ik ook over de strip wil lopen en een beetje gokken
Ik ben zelf ook en grote fan (hoewel ik meer van de franstalige nummers hou), maar er zijn 3 voordelen en 3 nadelen om er wel of niet heen te gaan.
Voordelen:
Nadelen:
-ik weet niet of dat goed gaat met een kaart bestellen via internet (heb ik nog nooit gedaan en ik heb geen behoefte om ruim 100$ weg te gooien als er iets mislukt en ik ontvang mijn kaart niet)
-ik maar één avond en nacht in Las Vegas ben en ik ook over de strip wil lopen en een beetje gokken
lelie schreef:Hoi Mieke,
Voordelen:
Nadelen:
1 avond is inderdaad weinig. Anderzijds, de show duurt 1.5 uur, dus zo veel tijd verlies je nu ook weer niet. De nachten in Las Vegas duren eindeloos.
Wij hebben er 3 avonden rondgelopen en uiteindelijk begint al dat overweldigende wel zeer erg op mekaar te lijken.
De kaarten heb ik ook via internet besteld en alles is vlekkeloos verlopen.
Ze werden niet opgestuurd. Ik kon ze afhalen in Ceasar's Palace.
-
- Amerika-expert
3 jaar
celine dion heeft deze show voorbereid in belgië en toen zijn er hier heelwat artikels over gepubliceerd. ik herinner me dat het voorzien was dat deze show minimum 3 jaar zou lopen, dus tot een eind in 2006 want de show startte in maart 2003.
jacques
jacques
Goedkope tickets Celine Dion show
Kan je mij vertellen waar ik die kaartjes vanaf 87,50 euro kan kopen? Tot nu toe zie ik op het hele Internet geen kaartjes die goedkoper zijn dan rond de 160 euro. Ik ben dus heel benieuwd waar ik de goedkopere kan vinden!!!!MIEKE schreef:De show IS geweldig !!
En de kaarten zijn niet zo duur.
Ze beginnen vanaf 87.5 euro en gaan tot zo'n 200 euro.
De goedkoopste tickets bieden reeds een fantastisch zicht.
Waar je ook zit, er is geen slechte plaats in de zaal.
Zeker doen !
Alvast bedankt en groeten van
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2238 Weergaves
-