Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

yosemite Shilo Inn

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
flooke
Amerika-ontdekker

yosemite Shilo Inn

Bericht door flooke »

Iemand ervaring met het Shilo Inn Hotel nabij Yosemite NP?
Ik vind niets terug op http://www.allesamerika.nl/reviews/locations/viewlist/5

flooke
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: yosemite Shilo Inn

Bericht door Rob »

Mammoth Lake is een kleine 40 mile van de oostingang (Tioga Pass).
Het motel ken ik niet omdat wij altijd met een camper reizen.
flooke
Amerika-ontdekker

Bericht door flooke »

Ben nu aan het twijfelen of we in Oakhurst of in El Portal zullen overnachten...we komen van San Francisco en rijden na Yosemite NP door naar Death Valley..
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

El Portal is een heel stuk dichterbij,en zou altijd mijn voorkeur hebben.
daimyo
Amerika-ontdekker

Bericht door daimyo »

wij zullen daar ook verblijven als we van yosemite komen ik heb de keus voor dit hotel gemaakt op basis van de reviews op tripadvisor zie de link http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... ornia.html

groetjes

wilfried
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Wij hebben vorig jaar, toen we Yosemite verlieten, een omweg gemaakt via Bodie naar Mammoth Lakes. Was heel goed te doen. Daar hebben wij ook overnacht in Shilo Inn, een prima hotel met grote, moderne en schone kamers, om de volgende dag naar Death Valley te gaan.
Het meest opvallende was het bord op de deur; 'Snow or Ice May Fall From Roof', en dat hartje zomer.

Op een paar minuten lopen ligt 'Perrys Italian Cafe', waar we voortreffelijk gegeten hebben.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Izognoeg schreef:Wij hebben vorig jaar, toen we Yosemite verlieten, een omweg gemaakt via Bodie naar Mammoth Lakes. Was heel goed te doen. Daar hebben wij ook overnacht in Shilo Inn, een prima hotel met grote, moderne en schone kamers, om de volgende dag naar Death Valley te gaan.
Het meest opvallende was het bord op de deur; 'Snow or Ice May Fall From Roof', en dat hartje zomer.

Op een paar minuten lopen ligt 'Perrys Italian Cafe', waar we voortreffelijk gegeten hebben.
Ik heb even gekeken wat de Shilo Inn in Mammoth Lakes kost als wij daar zitten in juni. Wij zouden $ 179,95 (excl. 13% tax) kwijt zijn. :shock: Dat vinden wij toch wat extreem als we in Motel 6 in Mammoth Lakes voor $ 59,39 (excl. tax) kunnen zitten. Minder luxe maar wel 3x zo goedkoop en ook op loopafstand van Perry's Italian Cafe... :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Coyote schreef: Ik heb even gekeken wat de Shilo Inn in Mammoth Lakes kost als wij daar zitten in juni. Wij zouden $ 179,95 (excl. 13% tax) kwijt zijn. :shock: Dat vinden wij toch wat extreem als we in Motel 6 in Mammoth Lakes voor $ 59,39 (excl. tax) kunnen zitten. Minder luxe maar wel 3x zo goedkoop en ook op loopafstand van Perry's Italian Cafe... :wink:

Roland
Ik kan Roland hierin ondersteunen. Als je in Mammoth gaat zitten, dan zou ik ook voor het Motel 6 kiezen. Wij hebben daar nu al twee keer overnacht en inderdaad ook twee keer bij Perry's Italian Café gegeten, zowel ontbijt als 's avonds.

Martin
flooke
Amerika-ontdekker

Bericht door flooke »

Yosemite Shilo Inn in Oakhurst kost maar 89,95 $ op 22 april, toch een groot verschil met mammoth lakes 229,95$!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je kan die dag (22 april) ook in de vallei gaan zitten. In Curry village is een cabin without bath (douches vlakbij) vrij. Kost $79,- excl. tax. Zou ik persoonlijk prefereren boven een onderkomen buiten de vallei.

Martin
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

flooke schreef:Yosemite Shilo Inn in Oakhurst kost maar 89,95 $ op 22 april, toch een groot verschil met mammoth lakes 229,95$!
Dan is die prijs explosief gestegen. Wij betaalden vorig jaar in het hoogseizoen $ 95,00 incl. tax. Dat was een kamer met twee kingsize bedden.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
steef
Amerika-ontdekker

Bericht door steef »

Via Priceline dit hotel gekregen voor $80. Gezien de bovenstaande prijzen lijkt me dit een goeie deal.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer