openbaar vervoer / Greyhound in California?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sans
Amerika-newbie

openbaar vervoer / Greyhound in California?

Bericht door Sans » 26 feb 2008, 17:56

Hallo,

Ik heb hier een maand geleden al eens gepost met een voorlopige route maar deze is volledig veranderd. Ondertussen zijn de vliegtuig tickets besteld en de route volledig veranderd.. Ik ga dus met en een vriend in September naar Amerika, van 13 tot 20 September blijf ik bij familie in de omgeveving van Portland. Maar daarna zou ik een vliegtuig willen nemen van Portland naar LA. Dan zou ik een paar dagen in LA willen blijven en dan een greyhound nachtbus nemen naar San Francisco om daar dan na enkele dagen een vliegtuig terug te nemen naar Brussel. Zoals je ziet hebben we niet echt veel tijd om veel te zien, maar heb een beetje rondgekeke en heb dit al gemaakt:

September 13: Aankomst in Seattle

September 14: Bij Familie

September 15: Bij Familie

September 16: Bij Familie

September 17: Bij Familie

September 18: Bij Familie

September 19: Bij Familie

September 20: Vanuit Portland Naar LA vliegen en in LA een hotel zoeken.

September 21: Hollywood eens bezoeken

September 22: Misschien eens een bezoek brengen aan Universal studios

September 23: Eens een dag aan het strand (Laguna Beach, New port Beach)

September 24: Overdag nog geen plan en dan savonds een nachtbus nemen naar San Francisco

September 25: Bezoek San Francisco en een hotel zoeke

September 26: Bezoek San Francisco (Golden Gate Bridge, Alcatraz, Chinatown, Cable cars, Lombard street,..)

September 27: Ik zou graag een dagtrip doen naar Yosemite National Park !
Link: http://www.extranomical.com/HTML_PAGES/ ... NERARY.htm

September 28: Back to Brussels

Wij hebben geen rijbewijs dus kunnen geen auto huren. Maar we zouden dus alles willen doen met openbaarvervoer terplaatse. Heeft iemand al ervaring met Greyhound bussen? We zijn van plan om niets opvoorhand te boeken is dit gevaarlijk in September? Alle Tips of opmerkingen zijn welkom.

Alvast Bedankt

Sander

kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Kort Verblijf in California

Bericht door kastelke » 26 feb 2008, 19:41

***Sander, ik heb je titel even aangepast, zodat je zeker de aandacht trekt van mensen die ervaring hebben met opbenbaar vervoer in CA.

Elke, moderator***
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer