Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Honkbalkaartjes

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ireejn
Amerika-ontdekker

Honkbalkaartjes

Bericht door ireejn »

Hallo!
In augustus ga ik naar L.A en San Fransisco. Ik ben een groot honkbalfan en ga dan ook naar een wedstrijd. Nu heb ik dus de keuze uit 3 teams: L.A dogers en Annaheim angels in LA of de San Fransisco giants. Het liefste ga ik in LA al naar een wedsrtijd. Nu is mijn vraag welke van deze clubs zijn per openbaar vervoer te bereiken? Het stadion van de san fransisco giants is dat in ieder geval wel. Maar van die andere twee kan ik het nergens vinden. En hebben jullie misschien nog tips op welke sites ik het beste kaartjes kan bestellen? alvast bedankt!
Afbeelding
ireejn
Amerika-ontdekker

Re: Honkbalkaartjes

Bericht door ireejn »

Kan niemand me helpen? :shock:
Afbeelding
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Ongeduldig?? :wink:

Op de website van LA Dodgers kan je kaartjes kopen zie ik..
Het stadium is te bereiken met het ov maar volgensmij moet je dan met diverse bussen...
LA is per openbaar vervoer niet echt te doen geloof ik..

Eventjes googlen doet wonderen :)
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Bennie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Bennie »

Vergeet de Oakland Athletics niet. Vanuit SF prima in 30 min. met de BART te bereiken. Hebben wij in september 206 ook gedaan, zie mijn avatar...

Via http://www.MLB.com kan je naar de sites van de verschillende clubs klikken. Dan naar schedule en de maand dat je wil. Op jouw dag op de Afbeelding klikken. Alleen nog even letten op uit en thuis wedstrijden.

VB: http://oakland.athletics.mlb.com/schedu ... m=8&y=2008

Volgens mij duurt het bij sommige teams nog even voor de single game tickets in de verkoop gaan.
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

José schreef:Ongeduldig?? :wink:

Op de website van LA Dodgers kan je kaartjes kopen zie ik..
Het stadium is te bereiken met het ov maar volgensmij moet je dan met diverse bussen...
LA is per openbaar vervoer niet echt te doen geloof ik..

Eventjes googlen doet wonderen :)
haha niet zo ongeduldig hoor maar ik zag dat er al een stuk of 15 mensen het topic hadden bekeken vandaar.

Maar ik heb ook al gegoogled. Kon wel vinden dat de annaheim angels makkelijk met de metro te bereiken was. Maar dat zijn geen officiele sites dus ik hoop eigenlijk dat er hier "ervarings deskundige" zijn;)

Oakland atheletics is een goede tip. Maar ik heb al een aantal sites gevonden waar je al kaartjes kunt bestellen maar dit is dan dus niet via de mlb site is dit dan wel veilig enzo? en niet voor een te hoge prijs?

in iedergeval alvast bedankt voor jullie antwoorden
Afbeelding
Bennie
Amerika-ontdekker

Bericht door Bennie »

via MLB.com is getest en veilig en volgens mij de enige officiele manier. Je krijgt een pdf gemaild, printen en die wordt gescand bij de entrance. Alle andere varianten kan ik niks over zeggen, maar dat lijken mij "2e hands kaarten" om ze maar zo te noemen.
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Vandaag kan je internet pre sale kaartjes kopen voor de LA Dodgers !!
Omdat ik een Dodger on Deck subscriber ben (gewoon ingeschreven via de site) heb ik een password gekregen om al voor 1 maart kaartjes te kopen. Dit password is TOYOTA
Dus liefhebbers ga je gang! Let op: alléén vandaag vóór 5.00 p.m. (PT )
De verkoop is net begonnen (19.00 uur onze tijd).
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wij willen ook gaan! Ik begreep dat je vanaf zaterdag pas kaartjes kon krijgen (?).
Wij gaan de laatste avond dat we in Amerika zijn (in LA). Mooie afsluiting van de vakantie toch? :dance:
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Wij willen ook gaan! Ik begreep dat je vanaf zaterdag pas kaartjes kon krijgen (?).
Klopt. Alleen met dit password (TOYOTA) kan je alleen vandaag in de voorverkoop alvast kaartjes krijgen.
Dear Dodgers on Deck Subscriber,

Single game tickets for home games at Dodger Stadium will go on sale to the general public Saturday, March 1 at 10:00 a.m. PT.

Because you are a Dodgers on Deck subscriber, we are making a number of seats available to you before the general public. Your exclusive pre-onsale for single game tickets is today, February 26, from 10:00 a.m. PT to 5:00 p.m. PT.

To purchase your tickets beginning today at 10:00 a.m. PT:
• Click the button.
• Once on the schedule page, click on the next to the
game(s) that you wish to attend.
• Select the number of seats and enter your password
• Your password is: TOYOTA
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Bedank voor de tip. Ik zal het doorgeven aan Roland, dan moet hij maar even kijken.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

usa2008,

Bedankt voor het password.

Zojuist heb ik even gezocht maar kan niet echt de zitplaatsen vinden die ik graag wil hebben. Ze zijn óf heel erg duur ($125) óf ik krijg een plaats toegewezen die mij niet bevalt en waar ik toch nog $ 50 voor betaal. Ik heb het vermoeden dat er nu slechts een beperkt aantal plaatsen zijn vrijgegeven als je een password hebt. Ik wacht daarom nog maar even tot zaterdag en zal het dan nogmaals proberen. Hopelijk heb ik dan meer keuzemogelijkheden.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Zojuist heb ik even gezocht maar kan niet echt de zitplaatsen vinden die ik graag wil hebben
Jammer.
Het klopt dat er een beperkt aantal plaatsen worden vrijgegeven. Ik heb het toch maar gedaan, want ik heb geen idee hoe snel het zal gaan. Het hangt van het soort wedstrijd af, schijnt. Maar daar heb ik geen verstand van. We zitten nu ook wel goed, iets meer zijwaarts dan ik zou willen. Het maakt ons niet zoveel uit dus dat scheelt.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

usa2008 schreef:
Zojuist heb ik even gezocht maar kan niet echt de zitplaatsen vinden die ik graag wil hebben
Jammer.
Het klopt dat er een beperkt aantal plaatsen worden vrijgegeven. Ik heb het toch maar gedaan, want ik heb geen idee hoe snel het zal gaan. Het hangt van het soort wedstrijd af, schijnt. Maar daar heb ik geen verstand van. We zitten nu ook wel goed, iets meer zijwaarts dan ik zou willen. Het maakt ons niet zoveel uit dus dat scheelt.
Dan is mijn vermoeden dus toch juist geweest. Ik wacht in ieder geval wel tot zaterdag voordat ik kaartjes ga kopen voor de LA Dodgers. Het zal de wedstrijd van 27 juni tegen de Anaheim Angels worden. Volgens mij een geliefde wedstrijd en misschien zijn de kaartjes daarom wel zo duur. Of kaartjes van de LA Dodgers zijn gewoon erg duur.

Wij kunnen ook een paar dagen eerder naar een wedstrijd van de Oakland Athletics. Daar zijn de kaartjes stukken goedkoper. Misschien gaan we ook nog wel naar beide wedstrijden... :wink:

Roland

Marloes
Amerikafan

SF Giants

Bericht door Marloes »

Ik ben gaan kijken op de site van de San Francisco Giants, maar ik snap het niet zo.

2 en 3 juli zijn wij in San Francisco. Als ik bij die dagen op het schema kijk, is er volgens mij "home game"
maar er staat een sterretje bij met promotion. Wat betekent dit?

Klopt het dat er die beide dagen een wedstrijd is? Zou ik daar dus nog kaartjes voor kunnen kopen?
Er staat namelijk niet bij: Purchase tickets.

Wie kan me helpen?
gastxyz

Re: SF Giants

Bericht door gastxyz »

De voorverkoop van losse kaartjes is nog niet begonnen. Op 7 maart kan je met een Visa CC al wel kaartjes kopen in de voorverkoop.
Ik gok dat de normale voorverkoop dus op 8 maart begint.

Ah, gevonden:

Tickets go on sale to the general public March 8 @ 10:00AM PST
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Arno schreef:Tickets go on sale to the general public March 8 @ 10:00AM PST
Dat is dan bij de verschillende clubs verschillend. Voor de LA Dodgers begint de officiële verkoop zaterdag 1 maart 10.00 uur (lokale tijd). Voor de Oakland Athletics kon ik gisteravond al wel kaarten kopen, daar is de voorverkoop blijkbaar al van start gegaan.

Note als mod: Omdat er momenteel al een topic over Honkbalkaartjes loopt, zijn de topics 'SF Giants' en 'Honkbalkaartjes' samengevoegd.

Bennie
Amerika-ontdekker

Bericht door Bennie »

Hmm, begint bij ons ook weer te kriebelen. Heb zitten kijken, In onze route http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 98#p228746 komen we alleen de Phoenix D-backs van de MLB tegen. En die spelen dan niet thuis.

Mis ik nog clubs die ook dichtbij zijn? Of een omweg waard zijn (colorado rockies)? Misschien is een niveau lager ook wel interressant?
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bennie schreef:Hmm, begint bij ons ook weer te kriebelen. Heb zitten kijken, In onze route http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 98#p228746 komen we alleen de Phoenix D-backs van de MLB tegen. En die spelen dan niet thuis.

Mis ik nog clubs die ook dichtbij zijn? Of een omweg waard zijn (colorado rockies)? Misschien is een niveau lager ook wel interressant?
Als ik het goed gelezen heb, vertrekken jullie op 30 april. Het schema van de Diamondbacks geeft aan dat ze van 2 t/m 8 mei thuis spelen. Zo te zien valt er ook nog wel wat te schuiven in jullie schema, dus 2 mei zou moeten lukken lijkt mij. Gaat dat niet dan zou je inderdaad kunnen kijken of je naar de Colorado Rockies kunt. In 2005 ben ik naar een wedstrijd van ze geweest in Denver (samen met forumlid Loek en zijn vrouw). Een erg leuke wedstrijd in een mooi stadion.

Voor de rest zie ik ook geen MLB-clubs op je route dus deze 2 zouden het moeten worden.

Succes ermee, hoop voor je dat het lukt. Zelf gaan we waarschijnlijk naar 2 baseballgames. :D

Roland

Marloes
Amerikafan

Bericht door Marloes »

Ik zit nog steeds met dezelfde vragen... misschien dat iemand nog antwoord weet?

Spelen sommige clubs 3 dagen achter elkaar een wedstrijd tegen dezelfde club?

Kan het zijn dat ik geen tickets kan bestellen, omdat ze nog niet in de verkoop zijn?
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Coyote schreef:
Arno schreef:Tickets go on sale to the general public March 8 @ 10:00AM PST
Dat is dan bij de verschillende clubs verschillend. Voor de LA Dodgers begint de officiële verkoop zaterdag 1 maart 10.00 uur (lokale tijd). Voor de Oakland Athletics kon ik gisteravond al wel kaarten kopen, daar is de voorverkoop blijkbaar al van start gegaan.

Note als mod: Omdat er momenteel al een topic over Honkbalkaartjes loopt, zijn de topics 'SF Giants' en 'Honkbalkaartjes' samengevoegd.
Yes, dat klopt. Ik kan vanaf morgen kaartjes kopen voor de Arizona Diamondbacks :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer