Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bed and breakfast Moab of La Sal Junction

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
sonne
Amerika-newbie

bed and breakfast Moab of La Sal Junction

Bericht door sonne »

Heeft iemand al gehoord van het bed and breakfast Rocklands Ranch Inn, gelegen ergens tussen Moab en La Sal Junction ) op de weg naar de Needless (Canyonland). Dit staat in de reisgids Trotter als zijnde heel speciaal en krijgt goede kritiek. Uitgebaat door ene Bob Foster. Kamers in een rots - Flinstone stone. Via Google vind je enkel een beeld van een Fransman. Voor de rest vind je er niets van. Heeft iemand hier al van gehoord ?
Sonne
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: bed and breakfast Moab of La Sal Junction

Bericht door jerbia »

Op deze site vind je wat foto's. Is inderdaad heel bijzonder!

http://www.ericandsylvia.com/pictures/2001/Utah/part5/

Overigens ook de eigenaar is bijzonder, hij heeft 4 vrouwen en 38 kinderen! :blink:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: bed and breakfast Moab of La Sal Junction

Bericht door hekkie »

sonne schreef:Heeft iemand al gehoord van het bed and breakfast Rocklands Ranch Inn, gelegen ergens tussen Moab en La Sal Junction ) op de weg naar de Needless (Canyonland).
In 2005 ben ik er geweest, of liever gezegd langs gereden. We hebben er nog foto's van gemaakt omdat we diep onder de indruk waren van de enorme rode rots in de middle of nowhere en er heel wat bedrijvingheid heerstte. We zagen o.a. grote vrachtwagens staan die aan het in- en uitladen waren en andere auto's. De ranch ligt vlak bij de Looking Glass Rock op dezelfde hoogte als de Wilson Arch maar dan ten westen van de US 95.

E.e.a. is te bereiken via een dirtroad van zowel de US 95 als vanaf de Needles Overlook road wat wij hebben gedaan. Wij vonden het een avontuurlijke tocht helemaal omdat je in de eenzaamheid rijdt en de weg op sommige plaatsen niet al te best was. Nadat we de Looking Glass Rock tegenkwamen zagen even later opeens totaal onverwachts de ranch liggen. We waren er erg verbaasd over dit zomaar tegen te komen. We hadden er ook nog nooit van gehoord. Ik zal thuis eens kijken of ik er nog wat foto's van heb, ik zit nu op mijn werk.

Helaas (achteraf) zijn we niet naar binnen gegaan om daar eens te kijken. Eigenlijk dacht we dat we op verboden terrein waren.... :wink:

Looking Glass Rock
Afbeelding

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer