Anaheim.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
J.S.
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 02 feb 2005, 18:27

Anaheim.

Bericht door J.S. »

Hello,

Ik ga voor het werk 5 dagen op congres in Anaheim, California. Ik heb totaal geen ervaring met Amerika en weet er ook niet veel over.

Is Anaheim een deel van LA, of een stad op zich, of...?

Ik zou buiten die 5 dagen congres nog 5 dagen extra daar blijven.

Welke luchthaven is het dichtste bij Anaheim (of heeft Anaheim er zelf 1?)? Heeft er iemand ervaring met logies in Anaheim? Aan te raden hotels? Welke bezienswaardigheden moet ik zeker gedaan hebben in de regio? Enzovoort...


Alvast bedankt!
Bart40
Amerikakenner
Berichten: 1111
Lid geworden op: 31 mar 2004, 19:48
Locatie: Bussum

Re: Anaheim.

Bericht door Bart40 »

Anaheim is een gedeelte van Los Angeles. Je zal een auto in Los Angeles nodig hebben aangezien het een autostad is.
De luchthaven is LAX oftewel Los Angeles International.
De bekendste attractie in Anaheim is Disneyland de allereerste waar het begon.
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9258
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Bericht door markro »

Hoi J.S.,

Zoals Bart al aangeeft is LA een autostad. Dus ik hoop dat jij autorijdt en een auto wil huren.

Los Angeles informatie voor de toerist

Hierbij even een kaartje van een deel van Greater Los Angeles.
Dit kaartje geeft een deel ten zuiden van het centrum van Los Angeles te zien.
Los Angeles bestaat namelijk uit vele voorsteden.
Hierop zie je aan de rechter zijde Anaheim. Zoals al gemeld, in Anaheim bevindt zich Disneyland.