Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

San Francisco - reis zuid-westen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
BartSF
Amerika-ontdekker

San Francisco - reis zuid-westen

Bericht door BartSF »

Als ik mijn visum krijg ga ik half april 3 maanden stagelopen bij een restaurant in San Francisco. Na deze stageperiode ben ik van plan om met 2 personen ongeveer 3 en een halve week rond te gaan reizen in het zuid-westen. Vanuit San Francisco zou ik graag naar Las Vegas en Los Angeles en via de kust weer terug reizen naar San Francisco. Ook zou ik een aantal tussenliggende natuurparken bezoeken.

We zijn beide nog geen 21, daardoor is het bij veel verhuur bedrijven onmogelijk om een auto te huren. Toch hoop ik op een of andere manier een auto te kunnen huren. Heeft iemand hier ervaringen mee of tips voor mij?

Stel dat het niet zou gaan lukken om een auto te huren zal ik een andere manier moeten zoeken om rond te reizen. Het openbaar vervoer zou een manier kunnen zijn, alleen zou ik dan lang niet overal gemakkelijk kunnen komen. Dan zal het misschien een reis langs de kust kunnen worden, of zijn er meerdere mogelijkheden?

Alvast bedankt voor de reacties.

ps: Zijn er nog anderen die tussen april en augustus voor langere tijd in San Francisco verblijven?
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Re: San Francisco - reis zuid-westen

Bericht door ndekker »

Als je daar eerst 3 maanden stage loopt lijkt het mij het beste als je het daar regelt. misschien kan je wel een auto lenen van iemand, dan heb je het probleem niet dat je nog geen 21 bent.
can't wait to travel again.....
marijkedb
Amerikafan

Re: San Francisco - reis zuid-westen

Bericht door marijkedb »

Ik verblijf voor langere tijd in San Francisco, ondertussen al zo'n 2 jaar. Als je vragen hebt, laat het dan maar weten.

Wat betreft het huren van een auto zou het inderdaad interessanter zijn om van iemand een auto te lenen, want ik denk niet dat je van een rental company eentje zal meekrijgen. En met het openbaar vervoer in Californie rondtrekken, is zo goed als onmogelijk, Californie is de staat van de auto.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer