Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verslag is af !!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Puffin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Verslag is af !!

Bericht door Puffin »

Hallo,

Onze website met het verslag en de foto's van onze reis in september is af !

Breng gerust een bezoekje aan http://usa.grabshell.be

Vele groetjes

Stefanie & Henny
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hoi Stefanie & Henny,

Ik heb het verslag zojuist gelezen. Jullie hebben nagenoeg dezelfde route gereden als wij in juli/augustus. Ik vond het een leuk verslag en ook de foto's zijn prachtig! Ik was vooral onder de indruk van de geweldige foto van Half Dome tijdens de zonsondergang!

edit: Ik vergeet nog te zeggen dat ik de foto's van Egbert helemaal fantastisch vind :lol:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Puffin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Puffin »

Hallo,

Bedankt voor de leuke reacties op de website !

De foto van Half Dome bij sunset is inderdaad goed gelukt. We waren net op tijd voor het spektakel.

Egbert is ondertussen een celebrity geworden. :toocool:

Groetjes

Stefanie & Henny
Gunther
Amerika-ontdekker

Bericht door Gunther »

Hallo Henny&Stefanie!

Ben nu druk bezig met het plannen van mijn USA reis, en probeer een route te maken die binnen 2 weken van LA naar SF gaat. Ik denk dat ik jullie voorbeeld volg, omdat dit wel een veel gebruikte route is!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer