Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Utah met de tent

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
houbi
Amerikafan

Utah met de tent

Bericht door houbi »

Iemand met de tent in Z Utah geweest?

Een tip voor een leuk camping? Met douches het liefst.

Er werd me de Kodachrome SP campground aanbevolen. Ken imnd deze camping?
Laatst gewijzigd door houbi op 20 nov 2007, 06:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ja, wij hebben er dit jaar gestaan (zie reisverslag)
Mooie campround met ruime plekken, vlakke tentsites, picknicktafel onder een ramada voor schaduw, schone restroom en shower.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Utah met de tent

Bericht door hekkie »

houbi schreef:Iemand met de tent in Z Utah geweest?

Een tip voor een leuk camping? Met douches het liefst.

Er werd me de Kodachrome SP campground aanbevolen. Ken imnd deze camping?
Wij hebben dit jaar (samen met Rob) op Kodachrome SP gestaan met een tentje. Prima campground voor een State Park en idd met douches.

Wij trekken meestal met een tentje en in Utah hebben we tig campgrounds gehad in de loop der jaren. In de parken zijn over het algemeen de campings wat eenvoudiger en niet altijd zijn er douches aanwezig. Een kwestie van even googlen en de beschrijvingen lezen.

Buiten de parken zijn er een groot aantal campgrounds die wat luxer en ook wat duurder zijn en die alle faciliteiten hebben die je maar wenst. In de plaats Moab zijn er heel wat mogelijkheden bijvoorbeeld.

Laat anders even weten waar je denkt te overnachten, dan kan ik je wellicht nog wat gerichtere tips geven.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
plien
Amerikafan

Bericht door plien »

Ik herinner me dat hier ook ooit fruita campground in capitol reef is aangeraden. Zelf hebben we met een tent in Bryce (fantastisch) gestaan en in Torrey, Thousand Lakes RV Park. Dat laatste is een afrader. Leuk misschien als je met een camper bent, de mensen zijn er supervriendelijk en zo, maar de tentsites zijn niks in vergelijking met wat je in Amerika gewend bent. Je hebt een klein plaatsje op kiezelstenen tussen twee houten schuttingen waar je een iglo-tentje kwijt kan, maar veel meer niet. als je niet op die kiezels wil staan maar op het gras, betaal je dubbel zo veel. de tentsites liggen vlak op elkaar, je hebt er niet de ruimte die je in de parken bv. hebt.

Plien
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

plien schreef:Ik herinner me dat hier ook ooit fruita campground in capitol reef is aangeraden. Plien
Fruita is een schitterende campground met heel ruime grasplekken, het enige nadeel voor de tent kampeerders is het ontbreken van douches.
Wel restrooms met (koud) stromend water.
Als de temperatuur een beetje redelijk is kan je jezelf wel opfrissen in het naast de campground gelegen riviertje waar ze d.m.v. een dammetje een (ondiepe) zwempoel hebben gemaakt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer