Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met Virgin of KLM naar Las Vegas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
martijn76
Amerika-expert

Met Virgin of KLM naar Las Vegas?

Bericht door martijn76 »

Dag allen!

Wij zijn uiteraard nu al bezig om onze honeymoon voor september 2008 te plannen. Wij gaan 5 dagen naar Vegas en 2 dagen naar Zion.

Nu zit ik te kijken naar tickets naar Las Vegas en wat mij altijd erg tegen de borst stuit zijn de vaak late aankomsttijden en hele vroege vertrektijden op en vanuit Mccarran Airport. Uitzondering hierop zijn met name KLM en Virgin (komen beide voor 14.00 uur aan) en vertrekken beiden ook na 14.00 uur (Virgin zelfs pas om 16.15 uur). Onze keus zal dan ook tussen deze twee maatschappijen gaan.

Mijn vraag: heeft iemand ervaring met Virgin? Qua prijs ontloopt het KLM vaak niet veel. Of zijn er nog andere opties? Maxjet bijvoorbeeld?

Alvast bedankt.
Ron555
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron555 »

Mijn keuze zou KLM zijn (als het via Northwest gaat met een airbus a300-330)

Virgin zal via London gaan en daar krijg ik dan gezeik met hand bagage Rugzak met fotoapp.+ tas met notebook
in London mag je maar 1 stuks handbagage bij hebben (ook als je er alleen maar overstapt)

Ik ben net terug van Las Vegas met KLM/NWA
beviel zeer goed.
Vrij nieuwe kisten en de vluchten zowel heen als terug waren niet vol
Lekker 2 plaatsen voor mezelf.
(Heen AMS-Denver via Minneapolis. Terug Las Vegas-AMS via Detroit)
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik kan me zeker vinden in voorgaande post. Ik ben gisteren teruggekomen uit Las Vegas, gevlogen met Northwest (zowel heen als terug via Detroit) en de vluchten waren prima. Zeker het intercontinentale stuk met de nieuwe toestellen Airbus A330. De binnenlandse vlucht was een 757, zeker niet bijzonder maar service was prima.

Mijn ouders zijn twee maanden terug met Virgin gevlogen. Die waren ook ERG tevreden. Ik heb ze niet horen klagen over iets en ik hoorde ze alleen maar positief hierover. Dus denk dat je bij beide wel prima uitkomt. Ik denk dat je flexibeler bent met Northwest, die vliegen vaker per dag volgens mij.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Dank voor de nuttige info!
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Ook ik kan me hierin vonden. Mara san voorsal vanuit bagage oogpunt. In londen mag je echt maar 1 stuk handbagage hebben. Heel vervelend dus als je foto apparatuur of een laptop bij je hebt.
D
Amerika-ontdekker

Bericht door D »

NW vliegt een A333 via DTW (hierna een 757), die een minder IFE heeft als VS. VS heeft een werkelijk geweldig IFE AVOD. VS schijnt ook 1" meer seat pitch te hebben dan NW op hun A333..
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Als ik moest kiezen tussen entertainment of gunstige vluchten wat betreft overstap e.d. ging ik voor het laatste. Ik entertain mezelf wel! Londen zou ik altijd proberen te vermijden.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Inderdaad, als het even kan, vlieg niet over londen, hopeloos vliegveld om over te stappen.
Ik betaal zelf liever 100 euro meer dan dat ik een extra overstap op Londen neem.
Klaas C.
Amerika-ontdekker

Bericht door Klaas C. »

Beste MattRob,

Wij vliegen met NWA/KLM op 3 juli 2008 met 4 personen naar Las Vegas via Detroit.
Aankomst Detroit is 10.35 uur. Vertrek naar Las Vegas om 12.00 uur. Ook met NWA/KLM.
Krap anderhalf uur overstaptijd.
Is dat goed te doen? Is Detroit een overzichtelijke luchthaven?

Groet,

Klaas
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Klaas C. schreef:Beste MattRob,

Wij vliegen met NWA/KLM op 3 juli 2008 met 4 personen naar Las Vegas via Detroit.
Aankomst Detroit is 10.35 uur. Vertrek naar Las Vegas om 12.00 uur. Ook met NWA/KLM.
Krap anderhalf uur overstaptijd.
Is dat goed te doen? Is Detroit een overzichtelijke luchthaven?

Groet,

Klaas
Ik kwam 10:45 aan en moest om 12:12 de vlucht naar Las Vegas nemen. Dit bleek heel makkelijk te doen te zijn. Ik was redelijk snel vanuit het vliegtuig bij de immigratie, maar ik vloog dan ook business class, dus je stapt als eerste uit .... Ik weet niet of het anders tot hele lange wachtrijen kan leiden. Ik was er zo doorheen, er was ook niemand voor ons. Koffers kwamen ook redelijk snel (maar ook daar heb ik weer priority), dus ik was echt binnen 30 minuten door alles heen.

Moeilijk te zeggen dus, zou je moeten kunnen halen, maar als er iets tegenzit is het krapjes. Ik weet niet hoe lang van te voren je koffers doorgevoerd moeten zijn naar het andere vliegtuig. Het vliegtuig naar Las Vegas gaan ze pas 30 min van te voren boarden, dus daar heb je tijd genoeg denk ik zo. Het is wel allemaal prima geregeld, omdat het de hub van NW is.

Maar volgens mij zijn er op die dag zelf nog 2 vluchten met NW naar Las Vegas, dus dan kan je hopelijk met die mee, mocht je het niet halen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

het ligt er aan of fje FLying Blue punten spaart of niet
NW hoort volgens mij niet bij de deelnemende partners of wel?

Zelf heb ik nog maar 1 retourtje Amerika nodig voor een gratis ticket naar New York dus ik zou KLM kiezen :D
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Iris_1982 schreef:het ligt er aan of fje FLying Blue punten spaart of niet
NW hoort volgens mij niet bij de deelnemende partners of wel?
Ja hoor, NW is partner van KLM en je spaart dus Flying Blue punten :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer