Ik weet uit m'n vorige ervaringen dat je bij de meeste hotels/motels een continental breakfast krijgt. Bij de ene al meer dan bij de andere. In het algemeen heb ik hier nog nooit echt over geklaagd. Wat lekkere toostjes en een tas orange juice is de ideale manier om een ochtend te beginnen maar ik vroeg m'n eigen af wat de alternatieven zijn als er geen ontbijt bij de kamer zit. Ik weet dus een (weg)restaurant meestal wel een vettig ontbijt aanbied (Rosty with eggs & bacon ) maar ik vroeg mij af wat jullie zoal als alternatieven nemen?
Ik start dit topic omdat we de eerste nacht van onze vakantie in de Orchuid suites in Hollywood verblijven waar geen ontbijt is (ofwel?) en graag wil weten of er dan iets in de buurt kan gekocht worden.
Bakkers kennen ze hier niet en een supermarkt zal ook niet echt in de buurt liggen. Iemand een voorstel?
bougie schreef:Ik start dit topic omdat we de eerste nacht van onze vakantie in de Orchuid suites in Hollywood verblijven waar geen ontbijt is (ofwel?) en graag wil weten of er dan iets in de buurt kan gekocht worden.
Overigens zitten er op de Hollywood Blvd wel een aantal kleine winkeltjes waar je melk, broodjes (voor de hotdog maar die zijn zo ook prima) en beleg kunt kopen. Op je kamer kun je dan lekker je eigen ontbijtje maken.
Of Frootloops natuurlijk. Mijn favoriet
Laatst gewijzigd door Njit op 25 sep 2007, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij ontbijten bijna nooit bij een hotel, ik vind het meestal veel te zoet; geef mij maar een echt Amerikaans ontbijt!
Bij de Orchid Suites kun je bij de receptie een lijst met ontbijtgelegenheden in de buurt krijgen. Veel kamers daar hebben trouwens een keuken, dus je kunt ook goed je eigen ontbijt klaarmaken.
Leuk om te ontbijten en op loopafstand van het hotel is Mel's Diner (http://www.melsdrive-in.com/ ). Wij zijn er twee keer geweest en de tweede keer werden we herkend en kregen we een kortingsbon voor een volgende keer. Erg leuke diner en een uitgebreide kaart.
En ja, sommige dingen zijn veel en vet, maar meestal kun je ook gewoon fruit nemen, en het voordeel van het uitgebreide ontbijt is dat je de lunch kunt overslaan.
Wij hebben toen wij in Orchid Suites zaten ontbeten bij French Crepe Company waar ze overheerlijke sandwiches en Belgische wafels hebben.
's Avonds hebben wij gegeten bij Mel's Drive In en California Pizza Kitchen, allebei aanraders! Bij CPK heb ik de Shanghai Garlic Noodles gegeten, zoooo lekker
jerbia schreef:
's Avonds hebben wij gegeten bij Mel's Drive In en California Pizza Kitchen, allebei aanraders! Bij CPK heb ik de Shanghai Garlic Noodles gegeten, zoooo lekker
De CPK vonden wij ook een aanrader, we zijn er zelfs twee keer geweest. Lekker dichtbij het hotel in het Hollywood Center, uitzicht op de Hollywood Sign en heerlijk eten (niet alleen pizza).
Ik heb daar ook iets oosters gegeten, heerlijk!
je kan bij veel plaatsen voor ontbijt terecht dat absoluut niet vettig is bijv een omelet met feta en spinazie, met toast zonder boter en geen aardappelen. je zal idd niet zo makkelijk een halfje brood en een pond kaas kunnen kopen, want er is idd geen bakker op de hoek, maar je kan dit wel vinden. de bakkers zitten ahw in de winkels, net zoals bij de betere AH of de Super. keuzes zat. vraag in het hotel naar places to have breakfast in de buurt. het hoeft echt geen Denny's te zijn.
Als ik even kan kies ik altijd voor een breakfast burrito, liefst met een lekkere spicy pork chili eroverheen. Dat is voor sommige europeanen te spicy, maar ik heb bezoekers gehad die het echt wel konden waarderen. In veel mom en pop restaurants in het zuidwesten staat een standaard breakfast burrito op het menu (gevuld met ei, paprika, uien, aardappelen en soms ham of bacon), maar vaak hebben ze ook de optie "build your own burrito", waarbij je uit vele ingredienten kunt kiezen.
Laatst gewijzigd door Loek op 26 sep 2007, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Op Sunset (ergens aan de noordwestzijde) heb ik bij gegeten jaren '50 stijl drive-in achtige zaak. French toast, pancakes, gebakken aardappels en dat soort zaken met koffie en een grape fruit sap.
Het ontbijt in de hotels stelt, voor zover ik het heb ervaren weinig voor. Meestal niet veel meer dan donuts en All American coffee in een thermoskan.
Elke dinsdag verkoopt een van de mensen hier op kantoor homemade breakfast burritos. Je heb nog nooit zoiets lekkers gegeten.
Ben je weleens bij "Pete's Kitchen" geweest op 1962 E. Colfax Ave, Joke? Die hebben breakfast burritos met een "Greek twist", heeeeerlijk. Moet je eens proberen.
We gingen vaak toch lekker voor het ontbijt met bacon-spek en aardappels en soms met pannekoeken. Is in 3 weken niet gaan vervelen hoor Ik vond de Subways ook altijd super.
Meestal eet ik pannenkoeken als ontbijt. Eén keer heb ik hele lekkere cruesli gehad met vers fruit en vanilleyoghurt.
Ik hou er niet van om 's ochtends heel zwaar te ontbijten, zoals eieren, worstjes en aardappeltjes.
Soms haalden we zelf broodjes bij een grote supermarkt (soms wel keuze uit zo'n 20 soorten) met apart beleg en jus 'd orange plus een bakje fruit. Dat vind ik ideaal.
Wij hebben toen we in het Orchid zaten ontbeten bij de Crepe Company in Hollywood & Highland tevens bij Lucky Devils een leuke tent op Hollywood Boulevard (vanuit het winkelcentrum richting Capitol Records aan de linkerkant van de straat). Zeker een aanrader.
Als wij "haast"hadden, kochten we ook wel eens wat fruit.... Makkelijk een dag van tevoren te koop; appels, bananen en sinaasappels, aten we dan in de auto of onderweg op.
Ik vond dat wij afgelopen jaar ook best lekker brood konden vinden op de vers afdeling van bv Wall Mart, heerlijk rozemarijn brood ed, dus niet van die zoete broodjes, blegh
Ik ben een erg groot liefhebber van de Subway.
Ik kocht vaak een "footlong" en liet deze in tweeen snijden zodat een helft voor ontbijt was en de andere helft ging in de koelbox zodat we 's middags niet op zoek hoefde naar een eetgelegenheid.
Ideaal!!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.