Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Football wedstrijd bezoeken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Maurice Brouwers
Amerika-ontdekker

Football wedstrijd bezoeken

Bericht door Maurice Brouwers »

Hallo allemaal!

Ik ga de eerste drie weken van september voor het eerst naar Amerika! Ik ga een rondtocht maken van LA - LV - SF - LA inclusief de omliggende NP's natuurlijk. Ik wil gedurende mijn verblijf ook heel graag een American Football wedstrijd bezoeken. Na heel wat uitpluiswerk lijk ik alleen de wedstrijd USC Trojans - Idaho (college football) te kunnen gaan bezoeken. Deze wedstrijd begint echter twee uur nadat ik op LAX geland ben (hotel ligt op half uur van LAX en stadion op 10 minuten van hotel). Aangezien ik die ervaring niet heb, vraag ik me af of ik na zo'n reis nog wel in staat ben om een wedstrijd te bezoeken. Ik zou anders die tickets wel al willen bestellen, maar dan loop ik weer het risico dat ik bij vertragingen geld voor niets heb betaald. Krijg je daar aan de kassa ook gewoon nog tickets of zijn die dan te duur of uitverkocht???

Gr,
Maurice
jos.nynke
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Football wedstrijd bezoeken

Bericht door jos.nynke »

Binnen 2 uur door Customs én naar het hotel én naar het stadion? Ik las in een andere post dat lange rijen voor Immigration niet ongewoon zijn. Wordt lastig denk ik.

Misschien NFL een optie. Ik ben het zelf ook nog aan het uitzoeken. Wij zouden dan naar de Chargers of 49-ers gaan.

Succes!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Football wedstrijd bezoeken

Bericht door Annie »

Maurice Brouwers schreef: Aangezien ik die ervaring niet heb, vraag ik me af of ik na zo'n reis nog wel in staat ben om een wedstrijd te bezoeken.

Gr,
Maurice
Vergeet niet dat je met een tijdsverschil zit van 9 uur, dus als je vroeg in de avond aankomt is in Nederland al halverwege de nacht.
Of je dan nog veel puf zal hebben om naar een wedstrijd te gaan :?:
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Ik ga vanmiddag op het reisbureau het definitieve schema van mijn reis samenstellen, en dan kijk ik even of ik naar de LA Galaxy kan. Misschien dat ik Beckham nog kan zien spelen (als ie niet nog steeds geblesseerd is ;) )
Maurice Brouwers
Amerika-ontdekker

RE: Football wedstrijd bezoeken

jos.nynke schreef:Binnen 2 uur door Customs én naar het hotel én naar het stadion? Ik las in een andere post dat lange rijen voor Immigration niet ongewoon zijn. Wordt lastig denk ik.

Misschien NFL een optie. Ik ben het zelf ook nog aan het uitzoeken. Wij zouden dan naar de Chargers of 49-ers gaan.

Succes!
Bedankt voor jullie reacties!

Ik vlieg met een tussenstop in Chicago, dus daar mag ik lekker in de rij gaan staan... :P

Dus LAX moet niet meer zo'n probleem zijn. NFL heb ik ook al gekeken, enige optie zou zijn 49-ers, maar die spelen net uit als ik daar ben.

Gr,
Maurice
CountryWes
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door CountryWes »

USC kaartjes zijn vaak al heel vroeg van tevore uitverkocht en het is niet makkelijk om als niet-student aan kaartjes te komen ( dit weet ik niet zeker )

in ieder geval geluk met je zoektocht en anders kun je nog een football wedstrijd van de San francisco 49ers bezoeken. het Nfl is afgelope zondag begonnen en duurt tot begin Februari
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

Voor de wedstrijd waar je heen wil zijn nog diverse tickets te krijgen, beginnend op $48, zie http://www.stubhub.com/usc-football-tic ... _id=354372

Succes en veel plezier, ik heb ook wel eens zoiets gedaan (direct naar een stadion na aankomst) en dat ging prima qua vermoeidheid enzo... was (destijds) wel gewend om lang op te blijven.
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

CountryWes schreef: het Nfl is afgelope zondag begonnen en duurt tot begin Februari
Helemaal niet. De voorbereiding is begonnen. De NFL competitie begint pas op 6 September.
CountryWes
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door CountryWes »

GoBucks schreef:
CountryWes schreef: het Nfl is afgelope zondag begonnen en duurt tot begin Februari
Helemaal niet. De voorbereiding is begonnen. De NFL competitie begint pas op 6 September.
nou, pre-season is toch ook onderdeel van het seizoen?
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Als je niet naar een 'echte' football wedstrijd kan (of zelfs als dat wel lukt), moet je eens naar een wedstrijd van een plaatselijke middelbare school gaan.

Heel apart, echt fanatiek, plus je kunt daar hopen mensen vinden die je (urenlang) alle fijne kneepjes van het spel kunnen en willen uitleggen. En er is heel wat uit te leggen!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

CountryWes schreef:
GoBucks schreef: Helemaal niet. De voorbereiding is begonnen. De NFL competitie begint pas op 6 September.
nou, pre-season is toch ook onderdeel van het seizoen?
Het maakt allemaal hoe dan ook niet uit want hij had al gezegd dat ze dan on the road zijn, dus de 49'ers vallen af. :)

Een high school wedstrijd is inderdaad ook vaak de moeite waard, zoals Benno zei.
Maurice Brouwers
Amerika-ontdekker

De goedkoopste tickets zijn helemaal bovenin (logisch). Waar kan ik dan het beste zitten? Achter de endzone of meer in de hoek (rechts van de endzone)?

http://www.lacoliseum.com/content/1/hom ... mtitle.jpg
Maurice Brouwers
Amerika-ontdekker

Lanni schreef:Ik ga vanmiddag op het reisbureau het definitieve schema van mijn reis samenstellen, en dan kijk ik even of ik naar de LA Galaxy kan. Misschien dat ik Beckham nog kan zien spelen (als ie niet nog steeds geblesseerd is ;) )
Beckham is weer fit: http://www.telesport.nl/voetbal/article1998722.ece
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Ik las het, ik twijfel nog of ik kaarten moet kopen.

Ze spelen de 8 september thuis tegen Colorado, maar dan ben ik onderweg van SF naar LA, en zit ik rond Santa Barbara.
Tenzij we na aankomt (5sept) binnenlandse vlucht dezelfde dag nog van SF naar Monterey rijden. We komen rond 11 uur aan en halen dan de Camper meteen op, als we het redden rijden we gelijk door naar Monterey(SF zit aan eind van de trip). En dan ben ik op 8 september in LA, maar rijden we niet dezelfde dag dan zit ik in Santa Barbara. En dat is me denk ik net iets te ver voor een voetbalwedstrijd. Heb ook geen idee of ik makkelijk van SB naar de Galaxy kan komen..je zult vast op de dag zelf nog kaarten kunnen halen..misschien van Scalpers..

Zelfde verhaal heb ik met een band die ik graag wil zien, die spelen op 7 september in "The Greek Theatre" LA. Een geweldig buitenlocatie, maar ik denk niet dat ik het red..zou toch jammer van het geld zijn...
Maurice Brouwers
Amerika-ontdekker

Lanni schreef:..zou toch jammer van het geld zijn...
Ik zit met mijn Football wedstrijd in hetzelfde schuitje: ik weet niet zeker of ik het allemaal ga halen (vertragingen, reisduur door LA, vermoeidheid). Ik ga echter het risico nemen en toch kaartjes bestellen (ook omdat ik weet dat ik daar waarschijnlijk geen kaartjes meer krijg). Het kan dus zijn dat ik niet naar de wedstrijd kan gaan, maar toch kaartjes heb betaald....
Maurice Brouwers
Amerika-ontdekker

Ik zie trouwens dat je met stubhub! niet in NL kan laten bezorgen. Hoe lang zou dat eigenlijk duren voordat een ticket vanuit de USA in NL is?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer