Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: vragen en discussietopic.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door sachasenne »

Even nagekeken. Wij waren er in 2008. De prijszetting zal toen toch wel anders geweest zijn want als het maar 20 dollar verschil was dan had ik gelijk de nieuwe kamer op voorhand geboekt.
Er was tussen beide kamers meer verschil.
Niets zo variabel dan prijzen in Vegas en er zit n jaar tussen. Het ging ook om drie nachten. En in het weekend. Stel dat het om dezelfde prijs ging als in 2007 dan had het me nog 40$ opgebracht. Maar het was meer verschil. Alleen heb ik de juiste prijzen niet.

Een taxichauffeur die de plaatselijke komiek was (of dat toch dacht van zichzelf) bracht ons van de luchthaven naar Excalibur. Cis heeft daar de 20 dollar trick geprobeerd (forumleden kennen die wel) en hij is gelukt. Wij hadden via een promoactie voor 3 nachten de gewone guestrooms en met de 20 dollar trick hebben we nu deze drie nachten een widescreen tower room. Gerenoveerde kamers in Tower II . Mooie, splinternieuwe kamers met graniet, lederen zetels en nieuwe king size, widescreen en alle nieuw meubilair. Toch de moeite die 20 dollar truk
Groetjes,
Carine
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

VinMor schreef:Probeer de Mlife site Ingrid1958!! Je hebt normaal toch een login gemaakt op hun site, aangezien je MyVegas speelt. Daar krijg je dan ook nog een extra korting(na inloggen).
Ik loop een beetje achter, momenteel erg druk met studie en renovatebadkamer, maar bedankt voor de tip Vinmor. Heb net 2 nachten Aria (bonus) aan rewards binnen gehaald (zeg ik dat zo goed) maar moet nog bellen, helaas niet genoeg voor nog meer nachten in het Aria, maar ga ook pas in september. MGM ziet er ook okay uit. ZOek gewoon nog even verder. Zin in that's for sure :)
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij zitten te denken aan een week Las Vegas in oktober (zijn gebonden aan exacte data) en hebben nu tickets gezien voor 670 euro (met een overstap op Londen). Nu weet ik dat vliegticketprijzen koffiedik kijken is, maar is dit een gangbare prijs of toch even wachten?
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Wij hebben ook rond die prijs (650 euro) betaald voor vliegtickets voor oktober vanaf Schiphol naar Las Vegas (KLM-Virgin combi met overstap in Manchester).
Denk dat het niet veel goedkoper gaat worden, ook door het wegvallen van de ArkeFly vluchten naar Vegas (=minder concurrentie). En als het toch nog gebeurd, jammer dan. Gunstige vluchtduur en -tijden zijn ook lekker. :wink:
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou boeken, zeker als de tijden goed zijn.
Rob.melvink
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Rob.melvink »

Hoi, ik kom net op 584 als goedkoopste vlucht in oktober, je kan bij WTC een grafiek tonen wanneer de goedkoopste prijzen zijn.
Nog even zelfde periode bekeken en dan vlucht en auto bij ebookers en dan kom ik op 665 pp inc standaard auto
succes
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Onderschat niet hoe belangrijk de aankomst en vertrektijden zijn. Bij Virgin en BA zijn die werkelijk perfect. En omdat het vanuit Manchester / Londen een rechtstreekse vlucht is, kom je ook nog eens redelijk fit aan. Ik zou altijd voor een van deze twee maatschappijen gaan, ook als het 100-200 euro duurder is dan een andere maatschappij.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Het zijn tickets van BA, wat sowieso een van mijn favo maatschappijen is :)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij boeken meestal direct bij de airline of via Expedia.

Maar ik zat nu bij WTC te kijken, klopt het dat ik bij mijn boeking zowel Customer Service Charge én boekingskosten moet betalen á 74 euro totaal?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

BA!

Dan hoef je niet vroeg je bed uit om naar het vliegveld te gaan voor de terugvlucht.
Er&D
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Er&D »

Wij vliegen ook met BA, geboekt via Expedia (.com). Had het vooraf niet verwacht, maar was redelijk prijsverschil tussen Expedia nl en .com.
Voor ons was vertrek naar huis in de avond ook een van de voorkeuren. Enig nadeel is de scherpe overstap in Londen op de heenvlucht. Hopen dat de bagage de overstap ook haalt. Een dochteronderneming van Swiss biedt soms ook scherpe prijzen met redelijk gunstige tijden.

2011 Orlando & Atlanta
2013 Atlanta & Denver - Las Vegas - San Francisco (tijdens shutdown)
2014 Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas
2015 Vancouver - Vancouver via Icefield Parkway & VI
Vince22
Amerika-ontdekker

Bericht door Vince22 »

Vraagje... fluctueren de prijzen van Strip hotels nog wel eens?
In maart was 3 nachten in September in Caesars palace nog 280 euro, nu ik eindelijk wil boeken is het het dubbele!
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Jazeker, prijzen fluctueren altijd. Zelfs per dag kan het enorm schelen.

En daarom zeg ik altijd tegen mensen: boek vooraf en op tijd! Als prijzen dalen, kan je ze naar beneden aan laten passen. Als ze stijgen, heb je geluk gehad door op tijd te boeken.

Ik zou trouwens niet naar Caesars Palace kijken, dit hotel is erg overpriced. Aria is waarschijnlijk goedkoper en een veel betere optie.
Vince22
Amerika-ontdekker

Bericht door Vince22 »

Bedankt voor je antwoord Martijn, maar waar vind ik de aanbiedingen voor Aria die goedkoper zijn als die prijs voor CP?
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Alles goed in de gaten blijven houden. Aria is volgens mij 9 vd 10 x goedkoper dan Caesars Palace. Op smartervegas.com staan vaak mooie deals. Verder heeft https://www.travelrepublic.co.uk vaak hele mooie aanbiedingen, maar hier zit je wel aan annuleringsboetes vast. Je moet dus wel zeker weten dat je in je gekozen hotel wil zitten.
hendrina
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door hendrina »

Hoi,

Is deze betrouwbaar is echt goedkoop?

Groet
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik snap de vraag niet helemaal. Wat bedoel je?
hendrina
Amerika-ontdekker

Bericht door hendrina »

Hoi,

Ik bedoel of deze site betrouwbaar is.

Groet
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Welke site? Je zal denk ik iets specifieker moeten zijn. Er zijn nogal wat sites.
hendrina
Amerika-ontdekker

Bericht door hendrina »

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer