Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
KimDaanUSA
Amerikafan

Re: MyVegas deel II

Bericht door KimDaanUSA »

JA ! :shock:
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

US-fanboy schreef:Gelukkig is de Fountain Song Reward nog niet verdwenen :thumbup:
Ow, wel nog maar 1 te krijgen vandaag :shock:

Zullen vast regels aan vast zitten?? Ik denk niet dat de ze de kraaijen met "ik vind je lekkah" willen draaien ofzo :clap:
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

:lol: :lol: :lol:

of "Dans je de hele nacht met mij"
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik denk dat je zelfs een lijst van nummers voor je neus krijgt, daar zal je dan uit mogen kiezen waarschijnlijk. Ik kan me echt niet inbeelden dat ze dit aan't toeval overlaten, al zou het wel hilarisch zijn :lol:
Reisblog: thisisfraa.be
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Er is inderdaad een lijst waaruit je kunt kiezen. Beetje lastig om de fonteinen show eventjes aan te passen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

The Fountains of Bellagio Music

Title: One, Singular Sensation.
Artist: Original Broadway Cast. Composer: Marvin Hamlisch.
Work: A Chorus Line, Broadway Musical. Year: 1975. Length 4:43

Title: Hoe-Down.
Artist: London Symphony Orchestra. Composer: Aaron Copland.
Work: Rodeo. Year: 1988. Length 3:30

Title: Simple Gifts.
Artist: London Symphony Orchestra. Composer: Aaron Copland.
Work: Appalachian Spring. Year: 1988. Length 3:12

Title: Singin' in the Rain.
Artist: Gene Kelly. Composer: Alex North.
Work: Singin' in the Rain, Movie Musical. Year: 1952. Length 3:32

Title: Rondine al Nido.
Artist: Luciano Pavarotti. Composer: Vicenzo deCrescenzo.
Work: La Rondine, Opera. Year: 1990. Length 3:23

Title: Luck Be A Lady.
Artist: Frank Sinatra. Composer: Frank Losser.
Work: Guys & Dolls, Broadway Musical. Year: 1955. Length 5:14

Title: Winter Games.
Artist: David Foster. Composer: David Foster.
Work: Composed for Winter Olympics. Year: 1987. Length 3:00

Title: Hey, Big Spender.
Artist: Gwen Verdon & Original Broadway Cast. Composer: Cy Coleman.
Work: Sweet Charity, Broadway Musical. Year: 1966. Length 3:35

Title: Con Te Partiro (Time to Say Goodbye).
Artist: Andrea Bocelli & Sarah Brightman. Composer: F.Sartori, L.Quarantotto.
Work: Pop Song. Year: 1996. Length 4:04

Title: Hallelujah Chorus.
Artist: Mormon Tabernacle Choir. Composer: Handel.
Work: The Messiah. Year: 1992. Length 3:53

Title: Carol of the Bells.
Artist: Los Angeles Master Chorale. Composer: M. Leontovich.
Work: Christmas Carol. Year: 1996. Length 1:29

Title: O Holy Night.
Artist: Placido Domingo. Composer: Placide Clappeau.
Work: Christmas Carol. Year: 1984. Length 3:57

Title: It's Beginning to Look a Lot Like Christmas.
Artist: Johnny Mathis. Composer: Meredith Wilson.
Work: Christmas Carol. Year: 1997. Length 2:18

Title: The Most Wonderful Time of the Year.
Artist: Johnny Mathis. Composer. Eddie Pola & George Wyle.
Work: Christmas Carol. Year: 1997. Length 2:45

Title: We Need a Little Christmas.
Artist: Johnny Mathis. Composer: Jerry Herman.
Work: Mame, Broadway Musical. Year: 1997. Length 1:54

Title: Sleigh Ride.
Artist: Johnny Mathis. Composer: Leroy Anderson.
Work: Christmas Carol. Year: 1997. Length 2:57

Title: Santa Baby.
Artist: Madonna. Composer: J. Javita & P. Springer.
Work: Christmas Carol. Year: 1987. Length 3:57

Title: Your Song.
Artist: Elton John. Lyrics: Bernie Taupin.
Work: Elton John. Year: 1970. Length 4:10

Title: God Bless The USA.
Artist: Lee Greenwood. Composer: Lee Greenwood.
Work: American Patriot. Year: 1992. Length 3:57

Title: Star Spangled Banner.
Artist: Whitney Houston. Composer: Francis Scott Key.
Work: CD Single. Year: 2001. Length 5:08

Title: PinkPanther.
Artist: Henry Mancini. Composer: Henry Mancini.
Work: The Pink Panther, Movie Soundtrack. Year: 1964. Length 2:39

Title: My Heart Will Go On.
Artist: Celine Dion. Composer: James Horner. Lyrics by Will Jennings.
Work: Let's Talk About Love & Titanic:
Music from the Motion Picture. Year: 1997. Length 5:08

Title: Fly Me To The Moon.
Artist: Frank Sinatra with Count Basie. Composer is Bart Howard;
Work: The Very Best of Frank Sinatra, 1957; Length: 2:28

Title: This Kiss.
Artist: Faith Hill. Composer: Beth Nielsen Chapman, Annie Roboff and Robin Lerner;
Work: Faith; 1998, Length: 3:00

Title: Rhapsody on a Theme of Paganini.
Artist: Mikhail Rudy. Composer: Sergei Rachmaninov;
Work: Theme of Paganini; 1992, Length: 2.55

Title: Gayaneh - Suite: Dawn, Ayeshe’s Dance.
Artist: London Symphony Orchestra. Composer: Aram Ll’yich Khachaturian;
Work: Spartacus; 1942, Length: 4:12

Title: Overture/And All That Jazz.
Artist: Catherine Zeta-Jones. Composer: Fred Ebb & John Kander;
Work: Chicago Soundtrack; 2002, Length : 4:37

Title: Ecstasy of Gold.
Composer: Ennio Morricone;
Work: The Good, The Bad, and the Ugly Soundtrack; 1966, Length: 3.22

Title: Viva Las Vegas.
Artist: Elvis Presley. Composer: George E. Stoll;
Work: Viva Las Vegas Soundtrack; 1963, Length: 2.25
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Nog enkele maanden wachten en ook wij kunnen weer genieten van de fonteinen! Echt prachtig!
De mooiste of "best afgestelde" die wij vorige keer gezien hebben vond ik persoonlijk hey big spender! :thumbup:

Kun je eigenlijk los van de reward ook zo een nummer kiezen?

Wij wilden graag de reward van FLeur hebben voor de 5gangen menu, maar deze is sinds een paar dagen verdwenen. Nu had ik een mailtje naar myvegas gestuurd met de vraag of de reward nog terug kwam. En heb als antwoord gekregen dat ze het niet met 100% zekerheid konden zeggen maar dat de kans wel heel groot is.. Nu hoe betrouwbaar is dit? Heeft iemand hier ervaring mee? Is het een smoes om je aan het spelen te houden of zit er wel enige waarheid in?
Afbeelding
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Als je daar een hele dag gaat staan dan komen ze allemaal wel voorbij. Scheelt je weer 1 miljoen LP ;) Kost je wel een dag dat dan weer wel.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Of je zit in Cosmopolitan met fountain view en balkon :clap: . Ga er eens lekker voor zitten dan.
Boarick
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Boarick »

Opvallend dat de nummers variëren van anderhalve minuut tot ruim vijf minuten. Als zuinige Hollander ga je dan natuurlijk voor het langste nummer :D
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Boarick schreef:Als zuinige Hollander ga je dan natuurlijk voor het langste nummer
Als zuinige Hollander 'koop' je de reward voor 1 miljoen punten in eerste instantie al niet. Alles van hoogste waarde en minste punten heeft de voorkeur! :D
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Ja hoor, het was te voorspellen maar nu is het dan zover: de steakhouse rewards zijn verdwenen, zowel Tender als Camelot :(

Eerst verdwenen de 2 nachten hotel, de reden waarom ik met MyVegas ben begonnen. (Over de suites heb ik het niet eens.)
Maar goed, voor $150 eten bij een goed steakhouse was ook zeer de moeite waard, dus net zo hard doorgespeeld.

Een paar weken geleden had ik al genoeg LP's bij elkaar voor beide steakhouses, maar ja, 90 dagen geldig, dus wachten tot ik daarbinnen zou komen.
Over 2 weken zou ik de eerste kunnen gaan kopen om binnen die 90 dagen te blijven.

Ik weet dat het een gratis spelletje is maar ik baal hier echt zo ontzettend van. :evil:
Zoveel tijd heb ik erin gestopt, dan heb je eindelijk genoeg gespaard, is het bijna zover dat je kunt inwisselen, en hups, weg is alles wat de moeite waard is.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Als ik toch bezig ben zal ik het allerlaatste nieuws ook maar even melden:
Cirque du Soleil tickets zijn terug. Voor 1 persoon, voor 2 personen en 1 betalen 1 gratis.

Jeetje, ik wil zo graag naar Ka. En zou nu bijna een reward voor 2 gratis tickets kunnen kopen...
Maar precies in de week dat wij in Las Vegas zijn staan ze er niet :cry:
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

annet2009 schreef:Ja hoor, het was te voorspellen .................Zoveel tijd heb ik erin gestopt, dan heb je eindelijk genoeg gespaard, is het bijna zover dat je kunt inwisselen, en hups, weg is alles wat de moeite waard is.
Yep... zelfde hier. Ik baal als een stekker. Maanden gespeeld, punten te over. Weken lang van 16.00 tot 16.20 blauwe vingers van het klikken en dan gooien ze de rewards eruit voor 2personen. Had ik dit geweten had ik nooit zoveel tijd erin gestoken....
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
wouter1980
Amerika-newbie

Bericht door wouter1980 »

Beste,

Ik heb al flink wat loyaltypoints (252.000) en we zouden graag in november met z'n 3-en deze willen inwisselen voor de VIP bottle service in Aria, maar weet iemand wat dit precies inhoud (we willen daar niet verplicht nog flessen drank extra moeten kopen, tja hollanders he!! ).
Moeten we kiezen voor de Gold Boutique of The Deuce of adviseren jullie deze reward niet moeten pakken??

Alle advies is mooi meegenomen.

Alvast dank en we kunnen niet wachten tot november!!!

Wouter
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Nou, de steakhouses zijn 'terug' maar uiteraard niet meer zoals ze waren.

In plaats van dinner for 2 ter waarde van $150 voor zowel Camelot als Tender is het nu geworden:
$50 credit if you spend $100 (pre-tax) bij Camelot, en
$75 credit if you spend $150 (pre-tax) bij Tender.

Camelot is 50.000 LP, en Tender 75.000.
Oftewel evenveel LP's voor minder dan de helft van wat het waard was (want naast tip komt er nu ook tax bovenop).

Zo ben je bij Tender nog snel een $100 kwijt, en bij Camelot zo'n $75.
En dat alleen omdat ik de 'pech' heb pas eind september in Las Vegas te zijn in plaats van begin september.

Ik wou dat er nooit aan was begonnen, wat een tijdverspilling is dit geweest.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Dan zullen ze binnenkort het spel wel gaan sluiten want dit gaat in een neerwaartse spiraal. Zometeen is het 100.000 LP voor $50 credit. Een beetje promotion package bij het hotel zelf en je krijgt er al $150 bij.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Goh.... jammer dat jullie zo teleurgesteld zijn :lol:

Maar ik heb nog ff gekeken enne... het is gewoon gratis !
Het was natuurlijk nooit de bedoeling dat iedereen 500 tot 1000 onbekende mensen om zich heen ging verzamelen als "vrienden" waardoor men al heel snel een reward bij elkaar had gespeeld. Als het spel was gespeeld zoals het was bedoeld had men waarschijnlijk helemaal niks gehad. Nu kun je in ieder geval nog kijken voor een gratis kamer, buffet of showticket en andere dingen.

Ik speel al lang niet meer zoveel als in het verleden, maar wekelijks zeker nog meer dan een uur. En ik zit op bijna 500.000 LPs en als we volgend jaar weer naar Vegas gaan hoop ik nog wat gratis rewards bij elkaar te kunnen krijgen. En anders heb ik er ook geen spijt van (dat ik heb gespeeld) want anders was ik toch maar aan het werk (wat ook gratis is, alleen krijg ik er geen rewards voor, maar geld) of aan het TV kijken.
Spijt hebben van het spelen van het spel omdat die ene reward er niet meer bij zit is zoooooooo verwend.

8)
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

US-fanboy schreef:Goh.... jammer dat jullie zo teleurgesteld zijn :lol:

Maar ik heb nog ff gekeken enne... het is gewoon gratis !
Spijt hebben van het spelen van het spel omdat die ene reward er niet meer bij zit is zoooooooo verwend.

8)
Fijn dat er mensen zijn die er zo'n lol om hebben dat anderen teleurgesteld zijn. Hebben die veranderingen toch nog een positieve kant. :roll:

Er zullen best een hoop mensen zijn die MyVegas spelen omdat ze het leuk vinden om een online spel te spelen, waarbij het ze niet uitmaakt of ze er iets voor cadeau krijgen.
Maar er zijn ook mensen, waaronder ik, die een beetje op hun budget moeten letten om dure Amerikareizen te kunnen maken.
En die dit als een kans zagen om toch eens in een luxere hotelkamer te overnachten en bij een duurder restaurant te eten dan ze anders zouden doen.

Ik heb het niet over die ene reward die er niet meer bij zit.
Er zit geen enkel hotel voor 2 nachten meer bij en er is geen enkele dinner reward meer die de moeite waard is (zijn allemaal buy one-get one geworden).
Een Luxor of een Excalibur buffet kan ik zelf ook wel gewoon betalen, daar hoef ik niet maandenlang het grootste deel van mijn vrije tijd een spelletje voor te spelen.

Voor mij waren de hotelprijzen in Las Vegas dit jaar de reden om dit spel te gaan spelen.
Waar je 4 jaar geleden nog voor $30 in een MGM Grand kon overnachten, vorig jaar nog aanbiedingen zag voor een nacht Caesars voor $60 of een nacht Flamingo voor $25, betaal je nu zo $200 voor een nacht Caesars of $60 voor een nacht Flamingo, waar inmiddels ook de resort fee nog bij komt.

Als je dan het gemak ziet waarmee mensen in het begin 2 nachten in suites bij elkaar konden spelen is het toch niet zo raar dat anderen ook gaan spelen met het doel een paar leuke overnachtingen of etentjes bij elkaar te spelen.

Ik zeg niet dat ik het niet snap, want iedereen ziet natuurlijk dat het niet haalbaar is wat er gebeurde: mensen die 6 gratis nachten in een dure suite, 3 gratis avondjes uit, 4 gratis etentjes en nog een paar attracties bij elkaar speelden.
Maar het is wel zuur als het er uiteindelijk op neer komt dat 2 nachtjes in de simpelste resort room of een etentje voor 2 in een steakhouse al niet meer te krijgen is. En het erop neer komt dat je al die tijd erin hebt gestopt om een reward te krijgen die je net zo goed op Groupon en Travelzoo of waar dan ook had kunnen vinden en waarbij je alsnog gewoon moet betalen om te kunnen eten. Een beetje flauw om dan te reageren met 'het is gewoon gratis'.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Ik zie nu pas een oudere post van je:
"Ik ben nu 1 maand bezig en heb ondertussen 2 kaartjes voor Ka, 2 x buffet voor Cravings (Mirage) en 2 x buffet in Aria.
(totaal zo'n 145.000 loyalty points). Ben nu bezig met diner voor 2 in THE Steakhouse van Circus Circus."

Zelf heb je dus wel allerlei rewards bij elkaar kunnen sparen.
Dan vind ik het helemaal triest om nu zo te reageren op mensen die dat niet meer kunnen.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer