Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Neede-Radicals
Amerika-ontdekker

Re: MyVegas deel II

Bericht door Neede-Radicals »

Ik wacht al weken om CSI te redeemen. M'n vrouw wil daar graag naar toe :)
Staat al 2 weken op sold out, benieuwd of die nog terug komt.
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Radarlove »

Ik heb echt geen problemen gehad, de dingen die ik geredeemed heb vorige week zijn typisch ook voortdurend uitverkocht, maar niet om 16u15. Telkens ik mijn wekker zette om mij er op tijd aan te herinneren, en ingelogd heb, heb ik meteen kunnen redeemen wat ik wilde. Ook CSI deze week nog redeembaar tegengekomen, heb nog getwijfeld maar toch iets anders gekozen. Begrijp dus niet dat die bij sommigen voortdurend sold out staan om 16u15...
Daffodil
Amerika-newbie

Bericht door Daffodil »

Ik zit te azen op Nine fine Irishmen maar we gaan pas in november dus ik moet nog even wachten. Heb ik gelijk een vraag, dat Mlife account, dien ik dat nu al aan te maken?
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Moet je je MyVegas aan je MLife account koppelen of hoe gaat dit precies?
Ook staat er op de Mlife site een punten systeem....wat is dat dan? :oops:

Sorry als ik hier over heen heb gelezen :roll:
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Arnold&Saskia
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Arnold&Saskia »

Wij zijn slechts twee avonden in Las Vegas en eten 1 avond bij Tender en 1 avond bij Border Grill via de rewards van MY Vegas.
Nu vind ik het een fijn idee om alvast te reserveren omdat er anders misschien een kans bestaat dat 1 van de 2 restaurants vol is op het moment dat wij daar willen eten.
Ik zag dat je via de Mlife site restaurantplaatsen kunt reserveren. Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan je hier beter een andere site voor gebruiken? Of is het absoluut niet noodzakelijk om de diners te reserveren?
Afbeelding
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Volgens mij kan je gewoon bij het restaurant zelf reserveren (bij Tender weet ik zeker dat het via de website kan, Border Grill heb ik nooit naar gekeken).
Je hoeft pas als je gaat eten bij het restaurant je MyVegas voucher melden.
Als je via Mlife reserveert, moet je dan niet eerst je voucher hebben? Mijn idee was tevoren te reserveren en dan op de dag zelf reward inwisselen en naar het restaurant.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Lex77
Amerikafan

Bericht door Lex77 »

nathalia schreef:Ik speel met 2 accounts. We wilden heel graag 2 tickets voor een Cirque de soleil show. Nu zie ik dat de rewards voor 2 tickets er niet meer op staan. Wel voor 1 ticket. Als ik nu met beide account 1 ticket haal, kunnen we dan wel naast elkaar zitten? Weet iemand hoe zoiets werkt?
Ik heb met 2 accounts de tickets voor "O" bij elkaar gespaard.
Je kan gewoon als je belt om te reserveren voor de show alle twee de codes doorgeven en dan reserveren ze de stoelen naast elkaar.
Afbeelding
Lex77
Amerikafan

Bericht door Lex77 »

ina schreef:Al die veranderingen lijken me zo lastig voor de Mlife medewerkers ter plekke, de ene kamer wel met fee, de andere die eerder geboekt is weer niet, zo ook met het aantal rewards, heb je ze voor vandaag of erna gekocht, hoop dat het allemaal maar goed gaat straks.
Klopt. Ik had een award voor het Steakhouse van Excalibur. De persoon achter de balie vertelde doodleuk dat deze na 1 april niet meer geldig was.
Nadat ik wat begon te sputteren werd alles nagekeken en bleek het wel te kloppen en werd de tegoedbon uitgeschreven.
Afbeelding
Proost07
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Proost07 »

ina schreef:Gewoon die 0,09 ct, maar met dit nummer is het alleen lokaal tarief 0207017171 je draait dan dit nummer, dan 001 en het nummer van Myvegas.
Vanmiddag voor het eerst gedaan dus ben benieuwd of het ook zo werkt, maar meerderen van het forum bellen via dit nummer. Ik heb hiervoor steeds met Skype gebeld.

Geldt dit ook als je belt met een mobiele telefoon?
Peter.com
Amerika-newbie

Bericht door Peter.com »

Hallo iedereen ,
misschien een beetje een domme vraag, maar je hebt het over lp s en spelen maar ik kan het verhaal niet goed volgen . :?
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Welk spel vinden jullie het leukst van MyVegas? Ik speel momenteel Excabiler 2...
Stevendb
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Stevendb »

Goede morgen,

klein vraagje. 1 complimentary ticket voor een show. Wat betekent dit exact?
Moet men het tweede ticket nog aankopen? Waar moet men dit doen. Ik heb nu 1 maal een dergelijk ticket geboekt voor de show "O". Ik zou samen met mijn vriendin op 27/06 willen gaan.
Ik heb gelezen dat ik moet bellen naar een internationaal nummer maar voor ik bel wil ik eerst weten hoe het zit met het tweede ticket.

Groeten Steven
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie

Bericht door Radarlove »

Peter.com schreef:Hallo iedereen ,
misschien een beetje een domme vraag, maar je hebt het over lp s en spelen maar ik kan het verhaal niet goed volgen . :?
Als je het spel installeert op jouw Facebook-account, zal je wel kunnen volgen.
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Stevendb schreef:Goede morgen,
Ik heb gelezen dat ik moet bellen naar een internationaal nummer maar voor ik bel wil ik eerst weten hoe het zit met het tweede ticket.

Groeten Steven

Waarom zou je moeten bellen dan? Je boekt toch gewoon via de MyVegas site(denk ik)? En daarna ga je met je MLife account nummer naar een MLife balie?

Iemand die hier meer over weet?
Stevendb
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Stevendb »

Je krijgt die coupon via de vegas site en daarna krijg ik verdere instructies om te bellen naar een kosteloos nummer om te reserveren.
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Stevendb schreef:Je krijgt die coupon via de vegas site en daarna krijg ik verdere instructies om te bellen naar een kosteloos nummer om te reserveren.
Ahh oke...lekker bellen via skype dus :)
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Soooo exited :D :D

Net om 16:13 de Dinner for 2 at The Steakhouse kunnen pakken. Jeetje wat is dat nerve wrecking zeg, dat heen en weer klikken en dan snel alles invoeren. Heb als tip: voer bij voornaam en achternaam alleen de voorletters in, en kopieer/plak je emailadres. Je reward is namelijk toch alleen gekoppeld aan het emailadres (deze tip van de FB-groep gehaald).

Helaas kunnen we nu niet meer gebruik maken van de 4 in 30 dagen reward regel, dus hebben we nu alle aankopen gedaan:

- 1 nacht Tower Suite Mirage (twv $270)
- 2 nachten Deluxe Room Mirage (twv $250)
- 2 premium tickets voor LOVE by CdS (twv $300)
- 2 tickets voor Tournament of Kings (twv $114)
- Dinner for 2 at The Steakhouse (twv $150)
- Nine Fine Irishmen dinner (twv $50)

Al met al door dit spel een 'kleine' besparing van $ 1150 :clap: :clap: , daarom wil ik bij deze de topic-starter (van het allereerste moment) even bedanken, aangezien wij nog gebruik hebben kunnen maken van de top-rewards (die helaas nu voor het grootste gedeelte verdwenen zijn :( )

Wij hebben nu onze reis voor in Augustus klaar, maar blijven het spel nog even volgen (hebben toch genoeg LP's over), misschien voor een leuk snoepreisje voor later :lol: :lol:
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Paar vragen mbt MyVegas:

* Je mag maximaal 3 of 4 rewards gebruiken in 30 dagen??
* Als je nou bijvoorbeeld onder zelfde naam 2 facebook pagina heb, mag dit?(dus 2x aantal rewards)
* Hoe gaat het process precies als je een reward kiest? Je belt.....wat willen ze weten? En hoe verder? gewoon naar een MLife balie?
LindaH
Amerikafan
Partner van: RemcoUSA
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LindaH »

VinMor schreef:Paar vragen mbt MyVegas:

* Als je nou bijvoorbeeld onder zelfde naam 2 facebook pagina heb, mag dit?(dus 2x aantal rewards)
* Hoe gaat het process precies als je een reward kiest? Je belt.....wat willen ze weten? En hoe verder? gewoon naar een MLife balie?

3
Zolang je maar 2 verschillende M-life accounts hebt, dit moeten dan wel 2 verschillende personen zijn en deze moeten zich kunnen legitimeren bij de M-life balie
Kies je een hotelovernachting of een show moet je bellen om te boeken. Het telefoonnummer staat bij de informatie als je hebt "geredeemd" je hebt dan het Reward nummer nodig, je Mlife nummer. Voor de andere rewards ga je gewoon naar de balie in het hotel (in elk hotel aangesloten bij MGM keten is een M-life balie

Volgens mij is dit hem zo wel toch?
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
Boarick
Amerika-newbie

Bericht door Boarick »

Mijn favoriete spel is Around the world in 80 plays. Soms krijg ik souvenirs na een bonusspel, maar lang niet altijd. Weet iemand wanneer je deze krijgt en wat je er mee kan?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer