Staat al 2 weken op sold out, benieuwd of die nog terug komt.
Ik heb met 2 accounts de tickets voor "O" bij elkaar gespaard.nathalia schreef:Ik speel met 2 accounts. We wilden heel graag 2 tickets voor een Cirque de soleil show. Nu zie ik dat de rewards voor 2 tickets er niet meer op staan. Wel voor 1 ticket. Als ik nu met beide account 1 ticket haal, kunnen we dan wel naast elkaar zitten? Weet iemand hoe zoiets werkt?
Klopt. Ik had een award voor het Steakhouse van Excalibur. De persoon achter de balie vertelde doodleuk dat deze na 1 april niet meer geldig was.ina schreef:Al die veranderingen lijken me zo lastig voor de Mlife medewerkers ter plekke, de ene kamer wel met fee, de andere die eerder geboekt is weer niet, zo ook met het aantal rewards, heb je ze voor vandaag of erna gekocht, hoop dat het allemaal maar goed gaat straks.
ina schreef:Gewoon die 0,09 ct, maar met dit nummer is het alleen lokaal tarief 0207017171 je draait dan dit nummer, dan 001 en het nummer van Myvegas.
Vanmiddag voor het eerst gedaan dus ben benieuwd of het ook zo werkt, maar meerderen van het forum bellen via dit nummer. Ik heb hiervoor steeds met Skype gebeld.
Als je het spel installeert op jouw Facebook-account, zal je wel kunnen volgen.Peter.com schreef:Hallo iedereen ,
misschien een beetje een domme vraag, maar je hebt het over lp s en spelen maar ik kan het verhaal niet goed volgen .
Stevendb schreef:Goede morgen,
Ik heb gelezen dat ik moet bellen naar een internationaal nummer maar voor ik bel wil ik eerst weten hoe het zit met het tweede ticket.
Groeten Steven
Ahh oke...lekker bellen via skype dusStevendb schreef:Je krijgt die coupon via de vegas site en daarna krijg ik verdere instructies om te bellen naar een kosteloos nummer om te reserveren.
VinMor schreef:Paar vragen mbt MyVegas:
* Je mag maximaal 3 of 4 rewards gebruiken in 30 dagen??
* Als je nou bijvoorbeeld onder zelfde naam 2 facebook pagina heb, mag dit?(dus 2x aantal rewards)
* Hoe gaat het process precies als je een reward kiest? Je belt.....wat willen ze weten? En hoe verder? gewoon naar een MLife balie?