Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe druk is Los Angeles?
-
Koen70
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Hoe druk is Los Angeles?
Ik vond het trouwens leuk om LA uit te rijden en de stad langzaam te zien overgaan in de woestijn en de drukte achter je te laten.
-
Annemiek94
- Amerika-ontdekker
Wij zullen aanstaande zondag richting Joshua Tree rijden vanaf Downtown/Koreatown. We wilden eigenlijk rond 07.00 uur vertrekken om de drukte voor te zijn, maar raden jullie aan om nog eerder te vertrekken? We willen zo veel mogelijk drukte voor zijn, zodat we de rest van de dag in en rondom Joshua Tree hebben. Dat is de enige dag JT, aangezien we de volgende ochtend vroeg naar de GC vertrekken.
Op zondagochtend heb je nergens last van.. Veel plezier!
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik zat te denken om via de I40 te rijden, dat is volgens mij de snelste route en veel snelweg. We willen zo vroeg mogelijk wegrijden om inderdaad in de namiddag wat rustiger aan te doen.Koen70 schreef:Rond 5:00 's ochtends zou dit goed moeten meevallen. Je rijdt dan ook de stad uit terwijl het meeste verkeer stadsinwaards is.
Ik heb het eens op Google verkeer bekeken en ik geloof dat de drukte rond 6:30 begint. Op Google maps is er een schakelaartje waarmee je de verkeersdrukte kunt bekijken op. Als je dan in plaats van "vertrek nu" een andere datum/uur kiest, bv een weekdag om 7u, kan je de gebruikelijke drukte op dat moment zien.
Ik zou de snelste route richting Sedona nemen. Zeker niet via San Diego, want dan kom je daar wellicht nog in de ochtendspits terecht. Je zal nog last hebben van jetlag. In de ochtend geen probleem, maar in de namiddag komt de man met de hamer wellicht langs.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Volgens mijn Garmin is de rode route via I-40 818km/8u32min, de paarse route via I-10 en Phoenix 797km/7u37min en de zwarte route via I-10 en Prescott 756km/7u53min.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan neem ik de zwarte route via Prescot, scheelt weer een aantal mijlen 
Dank je.
Dank je.
-
Annemiek94
- Amerika-ontdekker
Heel fijn, bedankt Roel!!roelb schreef:Op zondagochtend heb je nergens last van.. Veel plezier!
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooiste en de snelste, beter kan niet 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-