Het is al opgemerkt. Dit stond net op twitter:
Hi! We are aware mothers day has disappeared - were working to bring it back soon Thanks for your patience!
Als je genoeg ly punten hebt en een reward "koopt" hoe gaat het dan verder? Je belt het hotel maar geef je je eigen naam op of dat van je (nep) facebook account?
Ik ben net gestopt met Betrock. Het gaat echt zo slecht. Ik speel altijd 200 keer en het gebeurt steeds vaker dat die helemaal worden uitgespeeld zonder free spins. Dan ben je je coins snel kwijt. Ik ben nu overgestapt op dat piratenspelletje. Dat gaat iets beter.
REIS2014 schreef:Elsje: Check deze thread (en de vorige threads)
Draaien nog mensen de laatste weken zo slecht op Betrock? Ik speel enkel dat spel en itt vorige maand is het bijzonder pover.
Ik heb best veel terug gelezen maar alles is nog niet helemaal duidelijk.
Ik zie verschillende dingen, je moet je m-life account wel aan je 'nep' facebookaccount koppelen? Maar met welke naam schijf je je dan in
Nou, ik denk niet dat je aan de balie in Vegas wil staan met je legitimatie en dan aangeven "Ja, ik heb gereserveerd als Pipo de Clown" (om maar iets te noemen)..
Gewoon je echte naam en gegevens invullen bij je M-Life account dus.
Ja, alleen moet je aan de telefoon wel even opletten dat je gegevens wel kloppen. Ik had het niet eens door, maar ze vroegen mij om mn straatnaam. Daar stond blijkbaar iets van rue de nogwat bij hun op het scherm. Gewoon maar even laten veranderen in mijn eigen straatnaam.
Verder volgt het zichzelf allemaal, ook aan de Mlife balie in de hotels.
Ben sinds vorige week ook gestart met spelen en ondertussen al 15.000 lp's. Dik verslaafd. Ondertussen heb ik ook last gehad van een update en nu zie ik dat hun rewards zijn aangepast. Nu moet ik plots meer lp's hebben voor bijvoorbeeld Cirque du soleil of dergelijke. Is dat bij jullie ook zo?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.