Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

allemaal beestjes ...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: allemaal beestjes ...

Bericht door Radarlove »

In Griekenland hadden we er vorig jaar zitten die ruim 10 cm groot waren, poten inclusief, met haar en militaire kleuren! En agressief dat die waren, je hebt geen idee, die vielen dus gewoon aan als je ze probeerde te verjagen! Jakkes! We verbleven in een B&B midden van de natuur, en die beestjes lopen daar nogal vaak rond, ik had dus geen idee dat ze in Griekenland zulke Godzilla's hadden.

Ok dan, over naar de orde van de dag. Spidertraining! Siddert en beeft, voor zij die durven, een gouden tip voor de VS:

" onclick="window.open(this.href);return false;

En nog een volkswijsheid: Steekt de spin de poten in de lucht, slaakt geen kreet maar vlot de vlucht! (ok, net zelf uitgevonden... :wink: )

" onclick="window.open(this.href);return false;
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Hahaha die onder de wc bril :lol: :lol:

Ik denk dan dat je dood blijft.
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

OMG, ik zou dan echt gillend wegrennen als dat onder de wcbril vandaan kwam, en bij die andere was ik em ook allang al gesmeerd!
Radarlove
Amerikafan

Bericht door Radarlove »

Stel je voor, als man, je gaat achteloos zitten en plotseling kriebelt er wat aan je spel... :o
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Nu de stink bugs hier weer aktief zijn, kijk ik altijd even onder de WC bril voordat ik ga zitten. Een van mijn grootste gruwels: insekten op mijn billen :o
Laatst gewijzigd door dimona op 12 mei 2013, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Brrr dat eerste filmje had ik NIET moeten kijken. Nu nieuwe fobie erbij :oops: .

Vorig jaar in Yosemite zat ik diep in een boek verzonken, voelde al tijdje wat kriebelen op mijn voet. Ineens besefte ik dat dit toch wel aparte jeuk was, keek naar mijn voet...zat er een enorme harige caterpilar (denk ik) op mijn voet. Niet echt een eng beest, maar altijd schrikken als er ineens iets op je zit. Toch even rondedansje gedaan.

Maar ik moet bekennen dat ik harder heb gegild toen er jaren terug een enorme naaktslak onder mij shirt op mijn buik bleek te zitten. Naar bovengekropen toen ik bij een vuurkorf zat. :o
pelsmaker
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door pelsmaker »

Heb dat filmpje op die wc ook eens aan mijn vriendin laten zien, die gaat op reis ook nooit meer gerust naar het toilet.
Radarlove
Amerikafan

Bericht door Radarlove »

Mijn vrouw heeft net de filmpjes uit mijn eerdere post gezien, ze heeft zich voorgenomen vanaf heden op vakantie iedere toiletbril eerst met de schoenen omhoog te doen vanop een afstandje. :lol:

ENNNN... Ze laat weten dat ze mijn post niet meteen apprecieert... BUMMER! :mrgreen:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Goed excuus voor de mannen die de toiletbril altijd omhoog laten staan: "Maar schatje, dat is net om jou te beschermen! Op die manier kunnen de enge insecten zich niet onder de bril verstoppen!". :mrgreen:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
aarnauts
Amerika-ontdekker

Bericht door aarnauts »

omg!! die filmpjes ... hahaha die ga ik ook altijd checken hoor nu ! no way dat die ineens mij komen verassen als ik rustig zit ...
hahahaha man man toch die verhalen hier. ik lig hier echt kapot van het lachen maar herken me ongelooflijk in enorm veel verhalen.
Het afplakken van beelden, handen voor de ogen enzovoort hahaha jullie zijn geweldig! :lol:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

It might save your butt hahaha, ik zou me kapot schrikken...ook vanwege de snelheid waarmee dat beest overigens op zijn schoen zit
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Er zaten 3 grote spinnen in die wc!!! En ik moet nog gaan kramperen!! :roll: :o
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Kramperen, dat krijg je als je verschiet ;)
aarnauts
Amerika-ontdekker

Bericht door aarnauts »

Baaah pffff man man moet er niet aan denke, ga zelf ook een nacht of twee verblijven in yosemithe park hahaha zie he zo al gebeure met al die beeste daar in de bosse.
Aie aie hahaha man ik voel het aan mijn water, da word mij nogal een avontuur.
Eerste ding op mijn TO DO list after arrival :
Koop een mega grote insectenverdelger waar je een olifant mee neerkrijgt en spuit altijd overal rond je heen
CHECK :D haha
Upie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Upie »

Als er al zo'n giga spin op de muur zit, draai ik mij subiet om en ........ wel in het bos, ik zou die grote dus al niet tegenkomen. Maar een goede les is om eerst een schop tegen die wc te geven, of beter nog met een stok van een meter of 5 die bril omhoog doen. Mag moeders de vrouw de deur open houden zodat ik er met mijn stok bij kan :twisted:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je hebt ook van die beesten die tegen je straal omhoog klimmen, dus ik zou ook dat niet doen ;)
Radarlove
Amerikafan

Bericht door Radarlove »

PSVwally schreef:Je hebt ook van die beesten die tegen je straal omhoog klimmen, dus ik zou ook dat niet doen ;)
Neen, nog niet tegengekomen of gehoord, heb wel ooit eens een "klein" foutje gemaakt door te plassen op een schrikdraad... Die fout maakt een man slechts 1 keer in zijn leven :shock:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb eigenlijk een vraag waar ik ter plekke met anderen ook niet helemaal uitkwam. Ik ben op zoek naar de wat voor dieren het precies zijn op 4:20 en zeg 5:00 in mijn filmpje. Ik zie overigens bij de 1e echt wel dat het een beer is, maar met 10man kwamen we er ter plekke ook niet uit of dit nou een zwarte beer of een grizzly was. Overigens is van 150m afstand filmen nog best lastig, dus volgende keer een tripodje mee. De 2e ben ik sterk aan het twijfelen tussen coyote en wolf. Mede ook omdat een aantal andere coyotes die ik tegen ben gekomen (ook in dit filmpje) veel donkerder waren. Misschien dat iemand me daar even mee kan helpen. Dat zou wel handig zijn in de ondertitel van de dvd namelijk ;)

[youtube]erDEuaDlPQk[/youtube]
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Bij de beer is het lastig te zeggen, gelet op hoe de beer staat, met de kop naar beneden. Op die manier kun je niet goed zien of er echt een bult op de rug is (en daarmee dus een grizzly is), of dat het een gewone zwarte/bruine beer is en dat wat lijkt op een bult wordt veroorzaakt door het staan met het hoofd naar beneden.

De tweede lijkt heel erg op een coyote, qua bouw. Er bestaan (vrijwel) witte coyotes, maar die zijn normaal gesproken heel zeldzaam.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb daar ter plekke toch ook niet met jouw staan buurten he, want de twijfel blijft :wink:
Bij de 2e dacht ik overigens zelf ook aan een coyote, mede door de kop. Die ziet er bij een wolf vaak wat meer verwilderd uit. Alleen die staart is in vergelijking met alle andere coyotes die ik gezien heb weer heel anders
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer