Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Totale kosten

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
arja van emst
Amerikafan

Re: Totale kosten

Bericht door arja van emst »

Wij hebben deze zomer, in het hoogseizoen, met 5 personen een rondje zuid-west gedaan in 23 dagen. Ons budget was 3000 euro pp(excl shopping) en daar zijn wij onder gebleven (incl shopping). Dat laatste had ook te maken met de voordelige autohuur :mrgreen: , zodat het shoppen binnen het budget kon vallen(met dank aan Hinko :thumbup: ).
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Ik ben de laatste keren geeindigd op een bedrag van ongeveer 2800€ pp voor een reis van drie weken, vlucht, wagen( SUV) motels en verzekering, annulatie en bijstand, We kunnen helaas alleen in het hoogseizoen gaan( welke sucker heeft dit uitgevonden? ) Ik moet wel zeggen dat we onderweg in motels logeerden, drie op een kamer( is niet echt comfortabel, met twee in een queen bed) maar op locaties waar we enkele dagen verbleven een goed hotel( LV ventian, Bellagio, Miami Sobe the Betsy )voor het verblijf kom ik op 5000€ met alle excursies, shopping en ( in de grote steden) restaurant, ook moet ik wel zeggen dat we om de twee jaar gaan en tussenin goedkoop op verlof gaan sinds we Amerika " ontdekt"hebben. bvb deze zomer naar Portugal twee weken voor 2000€ alles in. ( vertrekken op Zaventem 13.30 , is leuk, zie je alle vluchten naar USA vertrekken voor je neus terwijl je zelf naar ( zucht) Portugal gaat). Volgend jaar gaan we weer, ypiekayee :lol:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Wij hebben dit jaar 2500 euro uitgegeven voor 16 dagen, twee personen. Exclusief tanken en eten/drinken. Dus excl wat je daar spendeert. Dat maak je zelf zo duur als je wil.
Daar zit wel de autohuur aan hinko tarief in en drie gratis overnachtingen via myvegas.
Tickets aan 490 euro.
Hotels geboekt via priceline waardoor we vooral de best western plus hotels gewonnen heb en die vinden we best goed.
Nu, dit was wel onze goedkoopste reis ever . Je ticketprijs en autohuur telt sterk mee in het plaatje.
Groetjes,
Carine
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Ik ben vorig jaar met een vriendin 4 weken gaan rondtrekken in het westen.

Dit is mijn lijstje:
Hoeveel personen: 1
Wanneer: september - oktober 2012
Aantal dagen: 28
Ticketprijs: € 750 Euro p.p. Dusseldorf - LA met Airberlin (rechtstreekse vlucht) incl. plaatsreservering
Vervoer prijs: € 550 (€ 650 auto midsize SUV, 28 dgn, € 450 benzine en dat gedeeld door 2)
Overnachtingen prijs: € 1.260: € 45 gemiddeld per overnachting
Eten prijs: € 1300,- ca 80 dollar per dag voor eten en drinken
Overige kosten: € 1200 (waaronder entreegelden, shoppen enz.)
Totale kosten: € 5000,-
Globale route: LA - San Diego - GC - MV - Page - Bryce - LV - DV - Yosemite - SF - LA
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Syl23
Amerika-ontdekker

Bericht door Syl23 »

Hey iedereen,

Dat is nou eens goed nieuws om te horen! :clap:. Nee nee, het is zeker niet de bedoeling om voor ieder hotel rond de 200 dollar per nacht gaan betalen, zeker niet! :o. Ik heb me kennelijk misteld... Ons plan was om het budget rond de 50 EUR per nacht in de niet-steden-hotels :wink: proberen te houden. Maar of dat voor de hotels in de steden zal lukken... :oops:. Heb die hoop voor SF en LA alvast opgegeven... :roll:. Maar goed, we houden in ieder geval de promo's scherp in de gaten! Ben me nu ook al aan het inschrijven op een aantal hotelsites. We komen ongetwijfeld ook nog wel eens voor een weekendje in een Radisson- of Hiltonhotel (volgend jaar hopelijk nog een weekendje Disneyland Parijs :thumbup:). Wie weet kan ik al 'miles' sparen en krijgen we dan sowieso al wat korting?

Ben ook heel blij om te horen dat je voor een paar honderd euro eigenlijk ook al naar de Westkust kunt vliegen. We waren aan onze tickets voor Orlando de eerste keer bijna 800 EUR per ticket kwijt (met Continental), maar dat was een beetje onze eigen 'schuld'. We hadden - in mijn ogen - té last minute geboekt... Voor 2010 (zelfde bestemming) waren we 650 EUR kwijt. Vond het ook veel, maar het was weer met Continental (nu United). We waren wel heel tevreden en geven eigenlijk opnieuw de voorkeur aan deze maatschappij. Hoewel ze nu niet meer standaard vliegen op Newark... Dat was nog een reden: het gemak van in Newark over te stappen. Veel sneller en kleinschaliger dan bv. JFK, Dulles of O'hare... Moet er niet aan denken om verloren te lopen op een luchthaven :shock: :P. Sowieso kijken we ook uit naar voordelige tickets. En boeken we zeker vroeg genoeg. En en en, beginnen we ein-de-lijk met het sparen van airmiles!! Op dat gebied zijn we hartstikke stom geweest met de vorige trips. Waren we toen meteen begonnen met sparen, dan hadden we nu al een mooie korting gehad (en konden we sowieso met United vliegen). Maar ja, "als", "wat" en "had ik maar"...
PSVwally schreef:Het is moeilijk om voor anderen te spreken, want de standaard ligt bij iedereen anders. Maar idd boekingacties in de gaten houden net zoals vliegtickets. Ik denk dat je bv voor tussen de 550 en 650 pp naar het westen moet kunnen vliegen. Ik ben voor het zuidwesten voor 3 weken tot nu toe elke keer ongeveer €3000/3500 voor de gehele vakantie kwijt.
In totaal of per persoon...??? :o

Ik zou het overigens wel tof vinden mochten we ook een aantal gratis overnachtingen in Vegas kunnen bemachtingen :-). Momenteel heb ik mijn zinnen gezet op het Elara (van de Hilton-groep), maar ik merk dat er weinig interessante promo's op verschijnen... Dus ja, of het dat dan toch gaat worden... Keuze nummer 2 is het Vdara. Daar vind ik dan al weer wat interessante dingen over. En anders het Bellagio, keuze nummer 3. Daar vind je blijkbaar promo's genoeg van! En inderdaad, websites zoals Myvegas, Smartervegas, enz. goed in de gaten houden!! Voor LV maak ik me dan ook absoluut geen zorgen. Nu nog hetzelfde vinden voor SF en LA... Komt ook nog wel goed, hoor!

Hoe meer ik op dit forum 'rondhang', hoe meer plezier ik erin heb dat ik me heb ingeschreven. En hoe meer ik uitspaar! Alvast bedankt, iedereen! Ik blijf het op de voet volgen!

Groetjes,
Syl.
Nathalie21
Amerikakenner

Bericht door Nathalie21 »

Syl23 schreef:
PSVwally schreef:Het is moeilijk om voor anderen te spreken, want de standaard ligt bij iedereen anders. Maar idd boekingacties in de gaten houden net zoals vliegtickets. Ik denk dat je bv voor tussen de 550 en 650 pp naar het westen moet kunnen vliegen. Ik ben voor het zuidwesten voor 3 weken tot nu toe elke keer ongeveer €3000/3500 voor de gehele vakantie kwijt.
In totaal of per persoon...??? :o
Ik denk dat dat per persoon is :wink: In ieder geval bij ons wel maar dan ook alles daarbij in meegerekend.

Voor de vluchten kun je de acties in de gaten houden net als voor de hotels. Ook even afhankelijk van wat je precies zoekt qua hotels.
Let er ook bij op dat je in de steden een hotel neemt waarbij je kunt parkeren en het liefst gratis. In SFO hadden wij een fijn hotel met parkeergelegenheid maar daar betaalde we dan wel wat meer voor, dit is ook weer een keuze die je maakt.

Bij de National Parken die je wilt gaan bezoeken zul je, als je een accomodatie in het park neemt, ook wat meer betalen. Zoals bijvoorbeeld € 140 voor een overnachting in Death Valley en zo'n zelfde bedrag in Yosemite National Park of je moet in een tent gaan slapen.
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

Mijn budget voor 3 weken Yellowstone en Grand Teton is 3500 euro en daar zit alles in. Kom overigens dichter in de buurt van de 3000 als 3500 vwb werkelijke uitgaven. Het maakt overigens voor de hoogte van je budget wel uit of je alleen of met meerder personen reist.
Diannedv
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Diannedv »

Auto/Hotels/Vlucht €1175 (hotels via priceline) (Standard SUV)
Uitstapjes/Bus/Zakgeld/Eten/Benzine € 665

Totale kosten voor mijn vakantie waren € 1840 pp
Heel netjes gedaan vind ik zelf :D

Was trouwens voor 13 dagen - SF-LA-LV
Karin611
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Karin611 »

Wij gingen in juli 2013 met een camper van Moturis (S27-S) 24 dagen rondtrekken met 5 personen in het Zuidwesten van Amerika.
495 euro: 3 hotelovernachtingen in Las Vegas en Los Angeles in het weekend, 2 kamers
746 euro: 21 overnachtingen met de camper
5880 euro: 5 vliegtickets multicity
5106 euro: camperhuur incl. 4 mountainbikes + rek (275 euro) en incl. personal kits
950 euro: benzine (89), we hebben 4520 km gereden
1823 euro: overige kosten
Totaal: 15000 euro voor 5 personen

De camper en de vliegtickets hadden we via een touroperator geboekt. Een volgende keer zou ik de vliegtickets zelf regelen, want daar valt flink op te bezuinigen. Wellicht kan het huren van een camper ook een stuk goedkoper, dat heb ik nog niet uitgezocht. We kregen wel een gloednieuwe camper mee en dat had ook zo zijn voordelen...
1994 - Washington - Disney Orlando
2013 - Rondreis Zuidwest USA: https://gjkant.wordpress.com/
2016 - West Canada: https://goedekant.wordpress.com/
AstridenRaoul
Amerikafan

Bericht door AstridenRaoul »

Wij gaan volgend jaar 14-7 / 4-8 22 dagen met 5 personen.

Tot nu toe gemaakte kosten:
Tickets € 3349,-
Taxi (wisseling van vliegveld) €166
Taxi ( thuis naar vliegveld en terug) €240
Autohuur € 684
Hotels (10 nachten 1 kamer familiekamer/suites en 11 nachten 2 kamers) €3600
Opvang honden €500 :mrgreen:

Geraamde kosten:
Eten €3000
Entreegelden €1500
Benzine €500
Diverse €1500

Totaal €15000
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als ik hier dus een beetje rondlees zit het gemiddelde op zo'n €1000 pp, per week voor het zuid westen, als je 2 of 3 weken gaat.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik heb ook zopas alle kosten eens samengeteld van mijn afgelopen reis. Het was, op zijn zachtst gezegd, pittig :)

- Hotels -> 1573€ (22 overnachtingen)
- Huurwagen -> 582€ (+230€ dropoff)
- Vluchten -> 552€
- 4x4 huur in Moab -> 180€
- Parking in Schiphol -> 102€
- Reisverzekering -> 70€
- Extra bagage -> 148€ (heen/terug samen)
- Valley Of Fire -> 7.4€
- Tanken -> +/- 370€
- Eten -> Ik gok rond de 500 à 600€. Gemiddeld deed ik zo'n 20-30$ per dag op aan ontbijt, lunch, avondeten, tussendoortjes & water/frisdrank onderweg. Ik reis alleen, dus ik ga ook niet uiteten 's avonds, kost dus ook een pak minder :)
- Diversen -> 200€ (gokje)

De NPS pas en ESTA kon ik nog van vorig jaar gebruiken, dus die kosten tel ik niet mee. Alles bij mekaar zit ik voor een reis van 22 dagen dus aan 4300€ ongeveer. Enorm veel geld dus, zeker voor iemand die alleen reist, maar langs de andere kant is dat ook de oorzaak. Ik kan zowel de hotels, de huurwagen, de entreegelden, de parking, de extra bagage, het tanken, etc niet delen met iemand anders, ik moet deze alleen betalen. Die extra bagage kan je in principe zelfs schrappen als je met meerdere personen gaat, want dan kan je het waarschijnlijk verdelen over de verschillende koffers. Als je alleen reist kan je weinig anders verzinnen als je gewoon veel bagage mee hebt, zoals fotografisch materiaal bv. De hotels hadden waarschijnlijk goedkoper kunnen zijn, al moet ik zeggen dat ik op één hotel na overal in zéér goed hotels zat. Ik denk dat ik van alle overnachtingen er een stuk of 20 via Priceline of Hotwire geboekt heb, als ik de normale prijzen zou moeten betalen, dan had ik de reis zelfs niet gedaan denk ik. Ik kwam nu gemiddeld aan 71.5€/nacht, wat op zich nog goed mee valt. Ik denk wel dat je veel kan besparen als je echt voor motels kiest en dergelijke, wat ik de volgende keer dus ook ga doen. Ik heb de afgelopen reis gemerkt dat ik liever in zo'n type motel of hotel zit eigenlijk, lekker de wagen voor de deur parkeren & gewoon "normaal". De upscale hotels die ik had tijdens de reis waren natuurlijk zeer prettig, maar het was vaak een gedoe als ik met al mijn bagage door het hele hotel moest of simpelweg mijn koelbox mee wou nemen naar de kamer. Vaak deed ik dat dus ook niet, iets om te onthouden voor de volgende reis ;)

Nog iets interessant, als ik mijn reis zou uittellen aan de hand van 2 personen kom je op een interessant bedrag uit:

- Ik schrap de extra bagage kost
- Ik tel een extra vliegticket er bij
- Ik verdubbel de kost van het eten
- Ik verdubbel de kost van de verzekering

Dan kom ik ongeveer aan 5300€ gok ik, dat komt op 2650€ per persoon neer. Niet slecht voor een 22-daagse reis denk ik, al ga je met 2 personen natuurlijk wél uiteten en dan wordt het natuurlijk weer duurder. Maar al bij al is het een vrij groot verschil met de 4300€ die het me gekost heeft om alleen te reizen. Stel nog dat je aan 3000€ per persoon komt, dan kom je dus aan het bedrag dat PSVWally hierboven vermeldde, 1000€ per persoon per week. Als je alleen reist ligt dat gewoon hoger denk ik, afgezien van de specifieke voorkeuren die je hebt natuurlijk. Ik kon de 4x4 huur laten vallen, mijn maximale hotelprijs 50€ maken, een compactje huren, minder bagage meenemen, etc. Waarschijnlijk was ik dan een pak goedkoper uitgekomen, langs de andere kant was de vakantie ook niet zo leuk geweest denk ik :D
Laatst gewijzigd door Fraa op 28 sep 2013, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

Tja Frankie,

Als je alleen reist kun je die kosten niet delen. Ik weet er ook alles van.
Heb zelf niet van die luxe hotels uitgezocht maar ben ook van het type dat je met je ogen dicht niets van de luxe ziet. Als het bed en de douche goed zijn :thumbup:
Dat van die extra bagage is wel veel geld zeg. Ik heb vanwege het vliegen wat ik doe als scheidsrechter een silvercard van KLM en dat geeft bv recht op 2 stuks ruimbagage bij Delta en zelfs 3 bij KLM maar ik ga in het vervolg nog maar met 1 koffer en 1 trolley. Al dat gesleep vind ik maar niets.

Ik heb afgelopen reis totaal 3219 euro uitgegeven.

Ook heb ik een doorlopende reisverzekering omdat ik vaker onderweg ben, niet alleen in Amerika maar ook in Europa. Met 47 euro kosten op jaarbasis een koopje ondanks dat ik er nog nooit gebruik van gemaakt heb.

Ik vind overigens hetgeen jij aan hotels betaald hebt niet veel. Als je bv naar Grand Teton of Yellowstone gaat is het een hele klus om gemiddeld onder de 90 euro p/n te blijven. Toch is dat een aanrader voor een komende keer voor jou ;-) als het met je werksituatie beter gaat.

Gelukkig hebben we de foto's nog ! Dat gaat nog een lange bewerkingstijd vergen. Ik kwam deze keer met 40GB terug. Die bestanden van de D7100 zijn megagroot .

Ondanks alles heb ik toch een leuke tijd gehad en daar gaat het uiteindelijk om.

Frans
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ondanks alles heb ik toch een leuke tijd gehad en daar gaat het uiteindelijk om.
Ondanks dat dit misschien niet het allerpositiefst klinkt gaat het daar idd om, een leuke tijd hebben. Ik heb ook een doorlopende reisverzekering, kost misschien iets meer, maar je hoeft er niet meer naar om te kijken als je in het buitenland zit.
miro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door miro »

Wij zijn voor drie weken zo'n €7500kwijt voor twee personen. Dat is inclusief alles
Laatst gewijzigd door miro op 28 sep 2013, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Frans H schreef:Tja Frankie,

Als je alleen reist kun je die kosten niet delen. Ik weet er ook alles van.
Heb zelf niet van die luxe hotels uitgezocht maar ben ook van het type dat je met je ogen dicht niets van de luxe ziet. Als het bed en de douche goed zijn :thumbup:
Dat van die extra bagage is wel veel geld zeg. Ik heb vanwege het vliegen wat ik doe als scheidsrechter een silvercard van KLM en dat geeft bv recht op 2 stuks ruimbagage bij Delta en zelfs 3 bij KLM maar ik ga in het vervolg nog maar met 1 koffer en 1 trolley. Al dat gesleep vind ik maar niets.

Ik heb afgelopen reis totaal 3219 euro uitgegeven.

Ook heb ik een doorlopende reisverzekering omdat ik vaker onderweg ben, niet alleen in Amerika maar ook in Europa. Met 47 euro kosten op jaarbasis een koopje ondanks dat ik er nog nooit gebruik van gemaakt heb.

Ik vind overigens hetgeen jij aan hotels betaald hebt niet veel. Als je bv naar Grand Teton of Yellowstone gaat is het een hele klus om gemiddeld onder de 90 euro p/n te blijven. Toch is dat een aanrader voor een komende keer voor jou ;-) als het met je werksituatie beter gaat.

Gelukkig hebben we de foto's nog ! Dat gaat nog een lange bewerkingstijd vergen. Ik kwam deze keer met 40GB terug. Die bestanden van de D7100 zijn megagroot .

Frans
Ja inderdaad, 100€ is snel opgemaakt als je alleen reist. Neem nu die extra koffer die mee moest, het is niet dat ik dubbel zoveel bagage mee heb als iemand anders. Maar ik zat aan 20kg & ik moest mijn kleren nog meenemen, dan heb je gewoon een probleem. Het kost 100$ heen & nog eens 100$ terug om een extra koffer mee te nemen, dat is geld waar je al bijna een 4x4 voor een dag kan huren in Moab. Qua hotels geef ik je ook wel gelijk hoor, dit jaar had ik echt heel mooie hotels voor relatief weinig geld, maar als je het gaat vergelijken had ik toch nog een pak kunnen uitsparen indien ik telkens voor een motel was gegaan. De volgende keer ga ik daar dan ook echt aan denken, want ondanks het feit dat die upscale hotels zoals bv een Courtyard of een Hyatt enorm leuk zijn, om te slapen maakt het vrij weinig uit inderdaad :) Het zijn dat soort kosten die het dan veel duurder maken vind ik. Nu, volgend jaar zit ik inderdaad zonder werk, ik ga dus ook totaal niet beginnen met iets te plannen. Ik stop eind augustus & ik ben van plan om in September terug naar school te gaan. ALS er al vakantieplannen gaan volgen, dan zal het waarschijnlijk in't "hoogseizoen" zijn, maar dat is nog toekomstmuziek.

Ik kwam dit jaar met zo'n 450GB aan bestanden terug, maar ik schiet wel in bracketing mode, dus ik heb sowieso al 3 keer zoveel foto's bij. Tel daar nog alle timelapses bij en de GoPro beelden, dan zit je er snel aan :)

En ja, alleen reizen is leuk, al heb je altijd wat minder dagen natuurlijk. Als je je eens een dag wat minder goed voelt, dan zal je er toch door moeten. Als koppel kan je bijvoorbeeld al eens afwisselen met het rijden, dat gaat nu niet. Ook heb je wel eens een eenzame avond, of bepaalde topdagen die je liever had willen delen met iemand, maar langs andere kant zijn er natuurlijk ook voordelen, ondanks de hogere kost :)
Reisblog: thisisfraa.be
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

PSVwally schreef:Als ik hier dus een beetje rondlees zit het gemiddelde op zo'n €1000 pp, per week voor het zuid westen, als je 2 of 3 weken gaat.
Ik denk dat wij inderdaad altijd rond een dergelijk bedrag zaten.
Ga je natuurlijk wat speciale dingen doen (bv tour met Terry naar White Pocket, 4x4 huren, boottocht op Lake Powel, raften in Moab, ...) dan komt dat er bij natuurlijk.
Maar algemeen voor vlucht, auto, hotel/motel overnachtingen, eten en andere dagelijkse uitgaven zou ik zo'n bedrag in gedachten houden.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij zaten gemiddeld op zo'n 700 euro p.p. per week.
De eerste twee reizen op ongeveer 500 p.p. per week
jeroenenmariska
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door jeroenenmariska »

Hoeveel personen: 2
Wanneer: Mei/juni 2013
Aantal dagen: 32
Ticketprijs: € 650 p.p. (directe vlucht KLM AMST - LA en v.v.)
Vervoer prijs: € 1.300 via Hertz 28 dagen Full-Size SUV en 3 dagen Ford Mustang Cabrio
Overnachtingen prijs: € 90 per nacht (Alleen hotels en dichtbij of in de nationale parken)
Eten prijs: € 60 per dag ( Elke dag uit eten, ontbijt en diner )
Overige kosten: € 800 ( Tickets pretparken, Uitgaan, gokken etc. )
Benzine: € 750 euro (6.500 km)
Globale route: LA- San Diego - GC - Moab - Las Vegas - SF - LA

Totaal waren we +/- € 8.800 kwijt voor een maand rondreizen met zijn tweeën.
Ons budget was € 10.000 en hebben thuis de hotels etc. geboekt. We hebben tijdens de rondreis nergens op gelet en alles gekocht/gedaan wat we leuk vonden.
2013 Zuidwest USA
2014 New York
2017 Midwest USA
2018 West-Canada
Lotte90
Amerika-ontdekker

Bericht door Lotte90 »

Hoeveel personen: 2
Route: Salt Lake City - Yellowstone - Moab - Bryce - Zion - Page - Grand Canyon - Las Vegas - Yosemite - San Francisco
Wanneer: september 2013
Aantal dagen: 23
Ticketprijs: €750,- p.p. (AMS-DET-SLC - Delta & SFO-AMS - KLM)
Vervoer prijs: €1000,- via Alamo 20 dagen inclusief underage fee + drop off
Overnachting prijs: gemiddeld €100 per nacht (lodge/hotel in nationale parken)

Met de overige kosten erbij (eten/drinken/benzine en entreegelden) in totaal zo'n €6650,- kwijt, samen.
Elke avond uiteten, ontbijt broodjes uit supermarkt/inbegrepen en lunch afwisselend.

Dankzij een mooie winst in Las Vegas heeft de reis ons slechts €2500,- p.p gekost :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer