Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vegas?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vegas?
Cirque Du Soleil One in Mandalay Bay. Een absolute aanrader. Valt me op dat het nog helemaal niet ter sprake is gekomen.
Show is geheel gewijd aan Michael Jackson. Muziek, choreografie, acrobatiek noem ze maar op.
Vorig jaar mogen aanschouwen en stond na afloop met mijn mond open in de vorm van een big smile en te klappen met mijn handen als een zeehond die na 3 weken eindelijk een vis krijgt. Wist niet wat me overkwam. Wat een ongelooflijk gave show.
Zit weliswaar niet bij MyVegas, maar die 100 plus dollars was het absoluut waard. Volgende keer als ik in Vegas ben ga ik weer.
Show is geheel gewijd aan Michael Jackson. Muziek, choreografie, acrobatiek noem ze maar op.
Vorig jaar mogen aanschouwen en stond na afloop met mijn mond open in de vorm van een big smile en te klappen met mijn handen als een zeehond die na 3 weken eindelijk een vis krijgt. Wist niet wat me overkwam. Wat een ongelooflijk gave show.
Zit weliswaar niet bij MyVegas, maar die 100 plus dollars was het absoluut waard. Volgende keer als ik in Vegas ben ga ik weer.
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ja, Michael Jackson ONE is zeker een vette show. Had het al eens eerder genoemd op http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=48311" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben nu inmiddels al 2x geweest naar de show en hij blijft nice (vooral als je zijn muziek goed vindt). Toch was de 1e keer de beste ervaring omdat alles dan nieuw is.
Ben nu inmiddels al 2x geweest naar de show en hij blijft nice (vooral als je zijn muziek goed vindt). Toch was de 1e keer de beste ervaring omdat alles dan nieuw is.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Mystère als eerste Cirque show gezien vorig jaar. Een echte aanrader! Veel acrobratie/humor. Dit jaar (over enkele maanden) gaan we ofwel Kà ofwel "O" zien.. Zijn er nog niet goed uit welke van de twee..
Als je moet betalen zou ik "O" doen ! 

- bloodymarie
- Amerikafan
- Partner van: JohnDeere
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij zijn in 2011 bij 'O' geweest, en dit was fantastisch! In september gaan we naar Kà, ik vermoed dat deze iets minder indrukwekkend zal zijn, maar we willen natuurlijk wel een andere show zien dan in 2011.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
KA is ook zeer indrukwekkend moet ik zeggen, echt een aanrader!
- Nordschleife
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik vond het alternatief van de geschrapte slot-scene in KA echt een aanfluiting, wat de hele show voor mij verpestte.
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014
Reisverslag ZW-USA 2014
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Na de dood van de acrobate in de "battle scene" had men in eerste instantie geen keuze dan een alternatief invoeren op korte termijn. Wetgeving e.d. liet hiervoor geen keuze. Achter de schermen werd evenwel hard gewerkt en sedert december 2014 is de battle scene opnieuw ingevoerd.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij zijn in Juli 2014 naar KA geweest, en omdat wij de show nooit eerder gezien hadden was het ons niet eens bekend dat er een aangepast stuk in zat. Nu vraag ik mij alleen af wat dat alternatieve stuk was? Was dat het verticale podium met daarop de deelnemers geprojecteerd, dus niet de echte acrobaten maar een computer animatie?
- bloodymarie
- Amerikafan
- Partner van: JohnDeere
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Zoals gezegd hebben wij de show nog niet eerder gezien, dus weten we gelukkig ook niet wat we missen aan de slotscene! Maar er zijn gelukkig een hoop positieve berichten over de show, dus ik denk dat het wel goed komt!

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Je mist niets aan de slotscéne want ze zit er terug in.
Hoe het alternatief er uitzag weet ik ook niet, ik zag de show een aantal jaren terug.
Hoe het alternatief er uitzag weet ik ook niet, ik zag de show een aantal jaren terug.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Het was inderdaad een computer animatie. Lekkere anti-climax aan het einde van de show...
Nav dit topic ben ik mij ook in de shows gaan verdiepen. De show op de muziek van Michael Jackson lijkt mij erg leuk. De show is echter niet goedkoop. Iemand nog goede tips voor korting op de kaarten? Verkoopt tix4tonight ook deze kaarten? Of kan ik maar beter een goedkopere rang boeken?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Chriss Angel Believe in ieder geval niet, vorige week geweest en om eerlijk te zijn was het niet veel. Hij deed maar 6 of 7 trucs en allemaal eenvoudig te doorzien. De komiek van Cirque du Soleil nam teveel tijd in beslag en ik had er veel meer van verwacht.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wow, dat is apart.
Toegegeven het is voor mij drie jaar terug dat ik bij Believe ben geweest, maar ik heb echt enorm genoten.
Ik vond het een wereldshow.
We zaten echt vooraan (rij 3 geloof ik) en konden maar een keer iets ontdekken om een heel klein stukje van een truc te verklaren.
(hij 'gooide' zakdoeken weg die ineens heel snel weg vlogen en daar kon je iets van visdraad zien zitten).
Van een aantal trucs heb ik achteraf wel op proberen te zoeken hoe hij ze deed, maar op het moment zelf wist ik het niet en kon ik het ook niet ontdekken.
Ik ben ook bij Penn en Teller geweest (vorig jaar), maar die moeten het veel minder van hun trucs hebben en meer van de humor
Ook verschrikkelijk leuk.
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat het tegen valt als je een cirque show verwacht.
Daar zie ik dan niet veel van terug.
Toegegeven het is voor mij drie jaar terug dat ik bij Believe ben geweest, maar ik heb echt enorm genoten.
Ik vond het een wereldshow.
We zaten echt vooraan (rij 3 geloof ik) en konden maar een keer iets ontdekken om een heel klein stukje van een truc te verklaren.
(hij 'gooide' zakdoeken weg die ineens heel snel weg vlogen en daar kon je iets van visdraad zien zitten).
Van een aantal trucs heb ik achteraf wel op proberen te zoeken hoe hij ze deed, maar op het moment zelf wist ik het niet en kon ik het ook niet ontdekken.
Ik ben ook bij Penn en Teller geweest (vorig jaar), maar die moeten het veel minder van hun trucs hebben en meer van de humor
Ook verschrikkelijk leuk.
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat het tegen valt als je een cirque show verwacht.
Daar zie ik dan niet veel van terug.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Vorige zomer wilde ik ook naar deze show in Mandalay Bay. Toen waren er hiervoor geen kaarten via tix4tonight te koop.sanne85 schreef: De show op de muziek van Michael Jackson lijkt mij erg leuk. De show is echter niet goedkoop. Iemand nog goede tips voor korting op de kaarten? Verkoopt tix4tonight ook deze kaarten?
Kun je niet op hun website zien of ze ze verkopen?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Ik heb als verjaardagscadeau voor mijn man kaartjes geboekt voor Ka. Ben echt benieuwd, 2e kaartje gratis via myvegas dus was nu 60 euro pp kwijt. Alsnog een hoop geld, maar als je het wegzet tegen alle kosten die je maakt valt het wel mee voor zo'n reis.
2009: rondreis noordoosten + Florida
2013: New York + Washington
2015: Rondje zuidwest San Francisco naar Las Vegas
2016: Rondje Los Angeles via kustroute naar Yellowstone en Las Vegas
2019: Vancouver - Calgary met dreumes
2013: New York + Washington
2015: Rondje zuidwest San Francisco naar Las Vegas
2016: Rondje Los Angeles via kustroute naar Yellowstone en Las Vegas
2019: Vancouver - Calgary met dreumes
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Naar aanleiding van wat zoekwerk over CdS in dit topic terecht gekomen. Waarom zitten er bij de show 'O' in sectie 202,203 en 204 een aantal goedkope tickets? Zit je daar tegen het orkest aan te kijken?
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Is dat helemaal vooraan?
Dan zit je in de splash-zone.
(er is geen orkest)
De trailer:
Dan zit je in de splash-zone.

(er is geen orkest)
De trailer:

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik denk dat ze na dat dodelijke ongeval toch eerst even op safe hebben willen spelen voordat ze die scene terug hebben geplaatst. Dat te pletter slaan van die acteur heeft echt wel impact gehad, dus ergens ook wel begrijpelijk.Mies2301 schreef:Het was inderdaad een computer animatie. Lekkere anti-climax aan het einde van de show...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2220 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 6 Reacties