goldenhills schreef: Geef mij maar een tentje in een stil natuurpark...
Nou daar moet je mij dus niet planten. Ik vind de natuur heerlijk, maar na 3 dagen heb ik het wel gezien.
Geef mij de drukte maar...
Ik vindt LV heerlijk. Ik ben er nu 4 keer geweest en ik zou er best elk jaar naar toe willen. Heerlijk rondslenteren, shoppen, heerlijk eten en me vergapen aan allerlei dingen. Zo zie je maar ieder z'n mening. Gelukkig maar anders zaten we elk jaar op elkaars lip op hetzelfde plekje ergens op de wereld
De eerste keer was 5 dagen in 2007 eind augustus en ik had bepaalde beelden uit films en zo.
Maar dat werdt ver overtroffen een geweldige stad.
Waar van alles te beleven is. Slaapt nooit.
We verbleven in het Circus Circus manor kamers.
Het was echt een belevenis op zich zo groot en boeiend.
We hebben daar veel gelopen vooral van hotel (airco) naar airco toe was
ruim 40 graden echt heet. Maar veel gezien maar echt niet alles.
Zo bijzonder de fonteinen show of de gratis piraten show.
Top.
De tweede keer zijn we een week eind maart geweest. Weer in het Circus Circus
alleen een iets luxere kamer en wat dichter bij de ingang. Nu hebben we weer veel gelopen ook
naar verschillende shoppings centers geweest. En 1 dag met een bus op excursie naar de Grand Canyon.
Ook zo mooi als je de stad uitgaat. Wij hebben beide keren zonder auto gedaan heerlijk.
Zou zo weer gaan en wij bezoeken geen shows en gokken hooguit 1 avond en dan meer omdat het erbij hoort.
Maar verevelen doen we ons niet.
goldenhills schreef: Geef mij maar een tentje in een stil natuurpark...
Nou daar moet je mij dus niet planten. Ik vind de natuur heerlijk, maar na 3 dagen heb ik het wel gezien.
Geef mij de drukte maar...
Ik vindt LV heerlijk. Ik ben er nu 4 keer geweest en ik zou er best elk jaar naar toe willen. Heerlijk rondslenteren, shoppen, heerlijk eten en me vergapen aan allerlei dingen. Zo zie je maar ieder z'n mening. Gelukkig maar anders zaten we elk jaar op elkaars lip op hetzelfde plekje ergens op de wereld
Ik ben 100 % stadsmens maar ben ook graag in de natuur. Daarom vind ik rondreizen in de VS ook zo fijn. Juist de afwisseling van natuur en stad. Ik geniet van Las Vegas maar na 3 dagen glitter verlang ik naar de rust van Zion NP
En 1 dag met een bus op excursie naar de Grand Canyon
Met welke tour zijn jullie dan mee gegaan? Ik zou dit nl ook willen doen als we naar Las Vegas gaan om toch maar iets gezien te hebben van de Grand Canyon. Mijn man wil dus niet zelf rijden in de VS en een lange busrit schrikt me niet af (als ik met mijn moeder naar Lourdes ga elk jaar zitten we bijna zelfs 15 u in de bus dus dat ben ik al gewoon ) en we willen eigenlijk dit ook wel zien en daarom dacht ik ook aan een excursie op één dag maar er zijn wel verschillende aanbieders; welke hadden jullie en was dit ok?
Wij hebben geboekt bij http://www.grandcanyontourcompany.com/bussouth.html .
Ook vanwege de lunch stop en niet een lunch pakket in de bus.
Ik heb je ook een email gestuurt met het reisverslag van mij van die dag.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.