Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
What to do in Vegas: Tips en Trucs
Re: What to do in Vegas: Tips en Trucs
iemand nog een leuke eettip voor Vegas? of voor een leuk ontbijt?
We hebben precies in Vegas een jarige dochter, dus een beetje extra leuk mag wel...
Voor ontbijt hadden we Wynne genoteerd, maar ook begrepen dat je daar soms op 1 uur wachttijd moet rekenen? Er is niet te reserveren neem ik aan.
Dus heeft iemand nog een goed alternatief?
Idem eten: had een tip voor kleinere Italiaan genoteerd, maar die blijkt dan uitgerekend dicht te zijn.
Is er nog iets leuks zonder dat we meteen in de burgers verzeild raken of in (te) grootschalige eetgelegenheden?
We hebben precies in Vegas een jarige dochter, dus een beetje extra leuk mag wel...
Voor ontbijt hadden we Wynne genoteerd, maar ook begrepen dat je daar soms op 1 uur wachttijd moet rekenen? Er is niet te reserveren neem ik aan.
Idem eten: had een tip voor kleinere Italiaan genoteerd, maar die blijkt dan uitgerekend dicht te zijn.
Is er nog iets leuks zonder dat we meteen in de burgers verzeild raken of in (te) grootschalige eetgelegenheden?
Eind augustus ga ik ook naar Vegas ( voor het eerst ) en tijdens mijn vooronderzoek kwam ik de volgende link tegen: http://www.thetwentydollartrick.com/.
Uitleg kort en krachtig: stop 20 dollar tussen je creditcard en je paspoort en vraag om een upgrade.
Volgens de site is er een heel hoog slagingspercentage.
Iemand ervaring met deze ' slimme' truc.
Uitleg kort en krachtig: stop 20 dollar tussen je creditcard en je paspoort en vraag om een upgrade.
De wachttijd bij het Wynn buffet is inderdaad soms erg lang, maar soms loop je ook in een keer door. Hoe vroeger op de ochtend, hoe rustiger het is. Wel een aanrader, dat buffet!felice schreef:iemand nog een leuke eettip voor Vegas? of voor een leuk ontbijt?
Welk hotel verblijven jullie en waar houden jullie van? Italiaans? Chinees? Steakhouse? Visgerechten? Hou oud is je dochter? Er zijn zo verschrikkelijk veel opties in Las Vegas, met iets meer info kan er misschien wat gerichter advies gegeven worden.
Als je echt een keer uit wil pakken en het budget laat het toe, dan is Alize bovenop het Palms hotel een aanrader. Prachtig uitzicht, perfecte bediening en heerlijke gerechten. Aan de prijs, maar voor ons een must als wij in Vegas zijn. Wel reserveren!
http://andrelv.com/alize/
Een goed restaurant met uitzicht op de Bellagio fonteinen is Olives: http://www.bellagio.com/restaurants/olives.aspx
Iets meer casual dan Alize maar ook erg goed. Hier vind je reviews en heel veel plaatjes van de gerechten: http://www.yelp.com/biz/todd-englishs-olives-las-vegas
Een erg populair in de Forum Shops is de Cheesecake factory: grote porties en een heel uitgebreid menu. De eerste keren dat wij in Vegas waren was dit altijd vaste prik voor ons. http://www.thecheesecakefactory.com/#lobby
Veel plezier!
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Kent iemand misschien ook www.buffet of buffets.com, (unlimited dining) kun je voor een bepaald bedrag , ik geloof rond $ 53, tegen bepaalde voorwaarden weliswaar 24 uur gebruik maken van een aantal hotel buffets, volgens mij is er hier ook al eerder iets over gemeld., maar je moet er maar weer tegen aan lopen. er is zoveel info te vinden.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
Ingrid, dit is een deal die voor alle Harrahs hotels geldt (waaronder Planet Hollywood, Paris, Harrahs, Flamingo, Rio). Maar heel eerlijk: je moet er toch niet aan denken om een dag lang alleen maar buffetten te eten? Er zijn zo verschrikkelijk veel goede restaurants in Vegas. Af en toe een buffet kan ik best hebben maar 3-4 op een rij moet ik niet aan denken. Overigens is deze deal erg populair, dus er is blijkbaar wel vraag hiernaar.
Even hier op het forum de zoekfunctionaliteit gebruiken. Hier is een heel topic over, wanneer het wel werkt en niet, ervaringen etc.johanc schreef: Iemand ervaring met deze ' slimme' truc.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Hoi Martijn, nee hoor niet echt iets voor mij, ben niet zo'n grote eter en idd alleen maar buffetten, dat eet ik er niet eens echt van af. Ik ben ook al genoeg andere leuke tips tegen gekomen.martijn76 schreef:Ingrid, dit is een deal die voor alle Harrahs hotels geldt (waaronder Planet Hollywood, Paris, Harrahs, Flamingo, Rio). Maar heel eerlijk: je moet er toch niet aan denken om een dag lang alleen maar buffetten te eten? Er zijn zo verschrikkelijk veel goede restaurants in Vegas. Af en toe een buffet kan ik best hebben maar 3-4 op een rij moet ik niet aan denken. Overigens is deze deal erg populair, dus er is blijkbaar wel vraag hiernaar.

1982 Florida
wij zitten in Desert Pearl Inn. Achter de strip, ter hoogte van MGM.Welk hotel verblijven jullie en waar houden jullie van? Italiaans? Chinees? Steakhouse? Visgerechten? Hou oud is je dochter? Er zijn zo verschrikkelijk veel opties in Las Vegas, met iets meer info kan er misschien wat gerichter advies gegeven worden.
Dochter van 19 en zoon van 17: grote porties hoeft niet (we willen liever alles proeven..) en een beetje goede keuken waarderen we allemaal: de kaart van Bellagio komt heel goed in de richting, de prijs nog iets minder vrees ik

Qua sfeer zoek ik iets wat meer richting Cheesefactory gaat. Iets meer casual, maar wel gewoon goed.
Dus dat zou het voor ons zeker kunnen worden. Ik zie meer locaties in Vegas op hun site, maar volgens mij niet onder de naam die jij noemt?
Kan ook een alternatief zijn voor Wynne ontbijt misschien?
We houden van goed Italiaans, seafood, goede Franse keuken. Beetje fusion ook prima.
Steakhouse zal de hele vakantie al regelmatig gebeuren, dus nu liever iets anders.
Heb je misschien ook nog een tip voor een wat kleiner restaurant? of is alles in Vegas "groot"?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik neem aan dat jij het Desert Rose Resort bedoelt.felice schreef:wij zitten in Desert Pearl Inn. Achter de strip, ter hoogte van MGM.

klopt, had het ook net gezien... al die Deserts (zat verkeerd in mijn lijstje te kijken
)

De Cheesecake factory zit in LV in de Forum Shops, dit is het winkelcentrum dat aan Caesars Palace vast zit. Overigens ligt de nadruk daar wel op grote porties en niet zo zeer op de verfijnde smaak. Het is allemaal prima hoor, maar dat je het weet.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
johanc schreef:Eind augustus ga ik ook naar Vegas ( voor het eerst ) en tijdens mijn vooronderzoek kwam ik de volgende link tegen: http://www.thetwentydollartrick.com/.
viewtopic.php?f=7&t=20314
http://www.fatwallet.com/forums/travel- ... start=1800
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Daarnaast vond ik de bediening daar (zeker naar Amerikaanse maatstaven) onvriendelijk. We hebben hier echter maar één keer gegeten dus misschien was het gewoon een bad day van de mensen die ons geholpen hebben.martijn76 schreef:De Cheesecake factory zit in LV in de Forum Shops, dit is het winkelcentrum dat aan Caesars Palace vast zit. Overigens ligt de nadruk daar wel op grote porties en niet zo zeer op de verfijnde smaak. Het is allemaal prima hoor, maar dat je het weet.
Maar die vanilla bean cheesecake...

- Marjan&Roy
- Amerika-ontdekker
Wat een onzettend leuk topic. Leuke tips...
Ik ga in augustus voor het eerst naar USA! En we verblijven 2 nachten in Las Vegas! Heb er nu al zin in!
Groetjes marjan
Ik ga in augustus voor het eerst naar USA! En we verblijven 2 nachten in Las Vegas! Heb er nu al zin in!
Groetjes marjan
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De achternaam van Steve is Wynn, dus zonder de "e"felice schreef:Kan ook een alternatief zijn voor Wynne ontbijt misschien?

Je zou ook Sensi in Bellagio kunnen overwegen, best groot maar door de inrichting ervan doet het heel intiem aan, 4 verschillende (open) keukens dus voor elk wat wils, we zijn er verschillende keren geweest en het blijft voor ons een topper in Las Vegas.felice schreef:[We houden van goed Italiaans, seafood, goede Franse keuken. Beetje fusion ook prima.
Heb je misschien ook nog een tip voor een wat kleiner restaurant? of is alles in Vegas "groot"?
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
In de Stratosphere is een leuke diner waar het personeel tussen de bedrijven door de gasten toezingt.
Bellagio lijkt bijna onvermijdelijk als ik het zo lees: goed eten moet daar wel lukken. Maar ik blijf het aardig aan de prijs vinden en beetje meer ongedwongen sfeer vind ik wel prettig op een vakantie...
Maar die spoeling wordt dan dun als je niet direct in de burgers wilt belanden, begrijp ik?
Maar die spoeling wordt dan dun als je niet direct in de burgers wilt belanden, begrijp ik?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hmmmm, elk hotel heeft ook nog een casual restaurant wat meestal ook 24 uur open is, maar dit zijn over het algemeen grote eetzalen waar de term "vreetschuur" best van toepassing is. maar je eet er voor relatief weinig geld een acceptabele maaltijd.
Hier zijn de eerste die ik aan kan bevelen het Terrace point cafe in Wynn, het Bellagio cafe in Bellagio en Raffles cafe in het Mandalay bay, deze zijn niet te groot en je eet er een prima maaltijd, in het MGM heb je nog het rainforrest cafe (dit is een keten en zit op meer plaatsen in de VS) die zou je ook nog kunnen overwegen.
Hier zijn de eerste die ik aan kan bevelen het Terrace point cafe in Wynn, het Bellagio cafe in Bellagio en Raffles cafe in het Mandalay bay, deze zijn niet te groot en je eet er een prima maaltijd, in het MGM heb je nog het rainforrest cafe (dit is een keten en zit op meer plaatsen in de VS) die zou je ook nog kunnen overwegen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hallo las vegas gekken.
Om eens lekker je tanden in een steak te zetten moet je zeker naar Bob Taylor's
http://www.bobtaylorsranchhouse.com/
Echt super. Ze hebben daar steaks van 8 tot 32 oz en echt lekker!!!!!!
Om eens lekker je tanden in een steak te zetten moet je zeker naar Bob Taylor's
http://www.bobtaylorsranchhouse.com/
Echt super. Ze hebben daar steaks van 8 tot 32 oz en echt lekker!!!!!!
Wij wilden in Paris het ontbijtbuffet gaan doen maar niet gevonden, ook niet echt lang gezocht want we hadden drukke dag en de dames wilden graag shoppen (premium outlets ook een aanrader en te doen met de bus). Dan maar croissants genomen in een klein barretje in Paris.
Waar is het buffet in Paris juist?
In Planet Hollywood hebben we wel het Buffet gevonden: 28 $ voor een keuze uit seafood,italian, mexican, asian, american, middern eastern, soups, salads en desserts en dat all you can eat....we hebben daar bijna 3 uur gezeten
Waar is het buffet in Paris juist?
In Planet Hollywood hebben we wel het Buffet gevonden: 28 $ voor een keuze uit seafood,italian, mexican, asian, american, middern eastern, soups, salads en desserts en dat all you can eat....we hebben daar bijna 3 uur gezeten

2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht