Na een geweldige vakantie zijn wij weer thuis . Leuk dat je ons gevolgd hebt, en ik kan nu op mijn beurt jullie volgen .
Ik zag dat jullie naar Kanab gaan, wij zijn daar bij toeval bij de Moqui Cave (5 miles noord van Kanab aan de Highway 89) beland, wat erg leuk was. Als jullie de grot tegen komen en jullie hebben nog wat tijd over dan is het zeker een bezoekje waard.
Heel veel plezier!
If you can dream it, you can do it
1999, 2000, 2002, 2004, 2006 en 2007 Florida, 2005 New York + Noord Oost, 2009 Zuidwesten en 2010 Fall Foliage in Oost USA!
Ik hoop dat jullie een goede vlucht zullen hebben, en volgende week lekker genieten van al het moois in Nevada en Utah, jullie hebben het na al het harde werken van de afgelopen paar maanden echt verdient, en we zijn zeer vereerd dat jullie ons volgende week vrijdag af komen halen met de Hummer bij McCarran airport in Las Vegas, dan komen we in ieder geval in stijl aan bij de valet van Wynn.
Bianca en Jerry een hele fijne reis gewenst!. Ben heel benieuwd wat jullie van Little Finland vinden. Uiteraard ga ik jullie via beide liveverslagen volgen!
Heel veel plezier de komende 10 dagen in de US!
1 kleine opmerking over jullie stop in Death Valley. Toen wij 2 weken geleden daar langs kwamen vond ik Stovepipe Wells er erg verlaten bij liggen. Misschien een moment opname.
Bij Furnace Creek was absoluut meer bedrijvigheid en bezetting. Wij hebben daar op de camping ground gestaan (die overigens al niet meer bemand was.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.