Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Welke Travelodge in Monterey bedoel je? Ik kom er 2 tegen:Luc schreef:Voor Monterrey kan ik warm de Travellodge aanbevelen. Is betaalbaar en heeft heel mooie, grote kamers.
Monterey Downtown Travelodge
675 Munras Avenue
Monterey, CA 93940 US
Phone: 831-373-1876
Monterey Bay Travelodge
2030 North Fremont Street
Monterey, CA 93940 US
Phone: 831-373-3381
De eerste geeft een prijs van USD 112,50 (incl. AAA-korting) en de tweede heeft geen plek op dit moment voor 22-06-08. Als ik eerlijk ben vind ik USD 112,50 voor een zondagavond toch nog best veel.
Roland
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dit vind ik dus echt niet kunnen.... Het verwijderen van berichten is voorbehouden aan moderators, en hoewel Roland een moderator is, is deze actie alleen gericht op een topic dat door jullie zelf is gestart.Coyote schreef:Verder hebben we een kleine opschoning gehouden in dit topic en alle off topic berichten (incl. die van onszelf) verwijderd.
Als ik een topic opstart, kan ik toch ook niet later berichten verwijderen, waarvan ik vind dat ze er niet thuis horen. Dit is een openbaar forum, en deze actie vind ik een vorm van machtsmisbruik, het gaat in mijn ogen veel te ver!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Naar aanleiding van bovenstaande uit dit topic heb ik onze vluchtgegevens bij United Airlines nog eens bekeken en het blijkt dat we niet alleen met een ander vliegtuig vliegen (een Boeing 767-300 van Amsterdam naar Washington, DC) maar dat we ook een vluchtwijziging hebben.Annemarie schreef:Navolgende (voorlopige) informatie is voor diegenen die komend jaar met United naar Washington DC (Dulles airport) vliegen:
Vanaf 7 januari 2008 tot 25 oktober 2008 vliegt er op Brussel een 777 en op Amsterdam een 767.
Let wel: het kan natuurlijk altijd gebeuren dat eea weer wordt aangepast, maar voorlopig staan deze data vast.
Oorspronkelijk zouden we terug rechtstreeks van Los Angeles naar Londen vliegen. Nu vliegen we van Los Angeles eerst naar Denver en vervolgens naar Londen. Dit betekent niet alleen een extra overstap maar dat we tevens 4 uur eerder vertrekken waardoor we de laatste dag helaas niet de dingen kunnen doen die we wilden doen.
In mijn itineraries op de site van United Airlines stond dat ik contact op moest nemen met United Airlines via een telefoonnummer in Amerika. Zo gezegd zo gedaan. Het bleek dat ze e.e.a. wilden verifiëren met mij betreffende deze wijzigingen. Het was echter niet noodzakelijk om dit te doen. Zij wilden echter zeker weten dat ik op de hoogte was van de wijzigingen. De opmerking dat ik contact moest opnemen was naderhand wel verdwenen in mijn online gegevens.
Verder werd mij verteld door de medewerker van United dat ik voor ons vertrek nog meer wijzigingen kan verwachten en dat wij zeker tot 48 uur voor vertrek de site in de gaten moeten houden. Misschien een tip voor iedereen, houd je vluchtgegevens regelmatig in de gaten online en voorkom dat je voor verrassingen komt te staan.
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ben het hier wel mee eens. Een opschoon-actie op z'n tijd moet kunnen maar hier lijkt het op een persoonlijk gebruik van Moderator rechten.Jasmino schreef:Dit vind ik dus echt niet kunnen.... Het verwijderen van berichten is voorbehouden aan moderators, en hoewel Roland een moderator is, is deze actie alleen gericht op een topic dat door jullie zelf is gestart.Coyote schreef:Verder hebben we een kleine opschoning gehouden in dit topic en alle off topic berichten (incl. die van onszelf) verwijderd.
Als ik een topic opstart, kan ik toch ook niet later berichten verwijderen, waarvan ik vind dat ze er niet thuis horen. Dit is een openbaar forum, en deze actie vind ik een vorm van machtsmisbruik, het gaat in mijn ogen veel te ver!
Maar misschien handig om deze discussie buiten dit topic verder te zetten. Anders moeten deze berichten ook weer verwijderd worden
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik bedoel diegene aan Fremont street, heb ik geboekt over priceline voor 67 dollar .Coyote schreef:Welke Travelodge in Monterey bedoel je? Ik kom er 2 tegen:Luc schreef:Voor Monterrey kan ik warm de Travellodge aanbevelen. Is betaalbaar en heeft heel mooie, grote kamers.
Monterey Downtown Travelodge
675 Munras Avenue
Monterey, CA 93940 US
Phone: 831-373-1876
Monterey Bay Travelodge
2030 North Fremont Street
Monterey, CA 93940 US
Phone: 831-373-3381
De eerste geeft een prijs van USD 112,50 (incl. AAA-korting) en de tweede heeft geen plek op dit moment voor 22-06-08. Als ik eerlijk ben vind ik USD 112,50 voor een zondagavond toch nog best veel.
Roland
Groetjes,
Luc
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben er twee keer gekampeerd; een keer bij Pfeiffer Big Sur (geweldig gegeten in de Lodge daar) en een keer er in de buurt. We hebben ook wel eens naar andere accomodatie gekeken, maar dat was allemaal erg prijzig.lelie schreef:We zitten nog een beetje te twijfelen over dag 18. Blijven we die nacht in San Francisco, gaan we naar Monterey of overnachten we in Big Sur?
Dat laatste lijkt ons heel leuk. Heeft iemand in Big Sur overnacht en heb je tips voor een betaalbaar motel?
Groetjes van Marloes
Misschien zijn de cabins bij Ripplewood Resortiets? Je hebt al iets voor iets meer dan 100 dollar, en voor 143 dollar incl tax een cabin met keuken, dat valt nog mee.
Als het echt betaalbaar moet zijn zou ik gewoon ergens een Motel6 zoeken en dan een paar mijl uit de kust gaan zitten.
Marianne
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat ziet er superleuk uit!!! En de prijs valt me ook nog mee.Martin & Marianne schreef: Misschien zijn de cabins bij Ripplewood Resortiets? Je hebt al iets voor iets meer dan 100 dollar, en voor 143 dollar incl tax een cabin met keuken, dat valt nog mee.
Marianne
Wij hebben zelf ook iets gevonden: Glen Oaks, Big Sur, dat ziet er ook leuk uit he? ($135)
Edit: ik zie dat hij nu $175 kost voor 1 nacht, dat gaat dus niet door. Gister was het nog $135
Maar het Ripplewoodresort is ook erg leuk, daar gaan we even serieus naar kijken (cabin 17)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die stond ook in mijn (hopeloos gedateerde) Lonely Planet als: clean and simple rooms with phones for $45/55. Maar ik had hem niet opgeschreven want ik zag ook al die $175 staan.lelie schreef:Wij hebben zelf ook iets gevonden: Glen Oaks, Big Sur, dat ziet er ook leuk uit he? ($135)
Edit: ik zie dat hij nu $175 kost voor 1 nacht, dat gaat dus niet door. Gister was het nog $135![]()
Je hebt ook nog de River Inn Resort, iets duurder, maar ook niet gek. Staat niet beschreven in de LP maar wordt genoemd omdat er een restaurant bij zit.
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)
We zijn gisteren weer aan de slag geweest met onze reis en hebben de huurauto vastgelegd en de eerste nacht.
De auto is de aanbieding bij usareisen.de van Alamo geworden, de Chevrolet Equinox, een Midsize SUV voor slechts EUR 566,93 (23 dagen). We halen de auto op in Phoenix en leveren deze weer in op LAX. Normaal gesproken kies ik altijd voor Hotelplan en Hertz maar deze aanbieding was te goed om te laten gaan. Bovendien hoor ik goede verhalen over usareisen.de en daarom wilde ik het dit jaar ook wel eens proberen. De bevestiging en voucher van usareisen.de zijn inmiddels ontvangen per email.
Voor de eerste nacht hebben we geboekt bij de Days Inn in Scottsdale, vlakbij Phoenix. Ik heb hier al 2x eerder geslapen en dat is uitstekend bevallen. Ruime kamers, een prima ontbijt en, niet onbelangrijk, erg goedkoop, slechts USD 56 (incl. tax).
Roland en Marloes
De auto is de aanbieding bij usareisen.de van Alamo geworden, de Chevrolet Equinox, een Midsize SUV voor slechts EUR 566,93 (23 dagen). We halen de auto op in Phoenix en leveren deze weer in op LAX. Normaal gesproken kies ik altijd voor Hotelplan en Hertz maar deze aanbieding was te goed om te laten gaan. Bovendien hoor ik goede verhalen over usareisen.de en daarom wilde ik het dit jaar ook wel eens proberen. De bevestiging en voucher van usareisen.de zijn inmiddels ontvangen per email.
Voor de eerste nacht hebben we geboekt bij de Days Inn in Scottsdale, vlakbij Phoenix. Ik heb hier al 2x eerder geslapen en dat is uitstekend bevallen. Ruime kamers, een prima ontbijt en, niet onbelangrijk, erg goedkoop, slechts USD 56 (incl. tax).
Roland en Marloes
In september 2003 hebben we 2 nachten gelogeerd in de Big Sur River Inn. Eenvoudige cabins, maar schoon en alles wat je nodig hebt. Wel wat prijzig voor de kwaliteit, maar de ligging is fenomenaal! Direct aan de Big Sur River en het bos. Er staat zelfs meubilair IN de rivier. Heerlijk om hier met een wijntje en een mooi boek te relaxen.
Het restaurant is best goed. Al met al zeker een aanrader.
Het restaurant is best goed. Al met al zeker een aanrader.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Even een vraagje over de Equinox, hebben jullie ook het Super-Inklusiv-PLUS pakket? Ik kom namelijk voor onze periode (27 mei t/m 18 juni) op € 598,00 en dat is voor 22 dagen. Jullie zijn dus voordeliger uit voor 1 dag meer.Coyote schreef: De auto is de aanbieding bij usareisen.de van Alamo geworden, de Chevrolet Equinox, een Midsize SUV voor slechts EUR 566,93 (23 dagen). We halen de auto op in Phoenix en leveren deze weer in op LAX. Normaal gesproken kies ik altijd voor Hotelplan en Hertz maar deze aanbieding was te goed om te laten gaan. Bovendien hoor ik goede verhalen over usareisen.de en daarom wilde ik het dit jaar ook wel eens proberen. De bevestiging en voucher van usareisen.de zijn inmiddels ontvangen per email.![]()
Roland en Marloes
Ik hoor het graag.
Ik denk dat het komt omdat jij net de vroegboekkorting hebt gemist (tot 31-12-2007) en ik zou zeker het SIP pakket nemen.Mickey99 schreef:
Even een vraagje over de Equinox, hebben jullie ook het Super-Inklusiv-PLUS pakket? Ik kom namelijk voor onze periode (27 mei t/m 18 juni) op € 598,00 en dat is voor 22 dagen. Jullie zijn dus voordeliger uit voor 1 dag meer.
Ik hoor het graag.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- lelie
- Amerika-expert
Ik kan geen antwoord geven op je vraag (Roland uiteraard wel) naar wij hebben ná 31-12-07 geboekt.
- lelie
- Amerika-expert
Het ziet er prachtig uit, maar ik vind het wel wat prijzig ($140)thebes schreef:Big Sur River Inn. Wel wat prijzig voor de kwaliteit, maar de ligging is fenomenaal!
Wij hebben op dit moment Ripplewood Resort op het oog, dat zijn ook cabins ($111)
(maar nog niet geboekt)
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ja, Roland en Marloes hebben ook pas deze week geboekt vandaar dat ik me het afvroeg.paula58 schreef: Ik denk dat het komt omdat jij net de vroegboekkorting hebt gemist (tot 31-12-2007) en ik zou zeker het SIP pakket nemen.
Ik hoor het wel van Roland (hoop iklelie schreef:Ik kan geen antwoord geven op je vraag (Roland uiteraard wel) naar wij hebben ná 31-12-07 geboekt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 38 Reacties
- 21256 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 4 Reacties