Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas deel II

Bericht door annet2009 »

Ik heb sinds gisteren een probleem met facebook: soms laadt ie in 1x goed, maar andere keren blijft ie laden en komt de pagina niet op.
Als ik feeds aanklik (rechtstreeks op facebook of via een gamefeed) gaat het een paar keer goed en dan blijft ie weer hangen.
Als ik scherm afsluit en opnieuw open gaat het soms weer goed, soms moet ik heel Google Chrome opnieuw opstarten.
Vandaag bij openen MyVegas waren alle friends-icoontjes onderin weg, ook bij Send Gifts stond niets. Na paar keer herstarten zie ik ze weer wel.

Heb het idee dat er iets blokkeert bij mijn vriendenlijst, want het lukt me niet om in facebook al mijn vrienden weer te geven. Een deel laadt en dan blijft onderin het 'zandlopertje' draaien en de rest komt niet.

Heb hier weleens iets gelezen over vrienden die in het zwart (in plaats van blauw) stonden, dat die de boel blokkeerden?
Maar hoe kom ik daar achter als ik niet mijn hele vriendenlijst geopend krijg.

Wie heeft hier verstand van facebook? Hoe krijg ik dit opgelost?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Veel mensen hebben last gehad van haperingen, vaak helpt het om adobe flashplayer bij te werken.
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

Hoi,

Nog een ander vraagje, de reward Take 2 Pass Luxor is dat hetzelfde als de reward Take 2 Pass Excalibur? Zijn dit dezelfde restaurants? Dan zou ik deze namelijk beide kunnen redeemen (staan beide apart vermeld bij de rewards). Heb ik toch mooi voor 2 personen entree! Wie o wie kan mij helpen.....

Marion
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

weet iemand of er wel eens 2 weekendnachten zijn geweest bij dit spel?
zie wel 1 nacht bij luxor, excalibur en mirage maar nergens voor 2 nachten helaas...
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Mijn tweede ticket voor O is ook eindelijk binnen! Binnenkort eens bellen voor onze plaatsen te reserveren! :D
Afbeelding
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Zo ik heb mijn 3 Rewards binnengehaald :)

1 buffet Cravings ( Mirage )
1 Champagne Brunch buffet in MGM Grand
24 uur buffetpass ( More ) Luxor and Excalibur
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Weet iemand misschien een link waar je met je confirmation nummer je reserveringen kan inzien bij Mirage, bij Luxor lukte het me wel maar van de Mirage kan ik deze link niet vinden, ik wil even kijken of al mijn reserveringen wel kloppen voor ik de laatste nacht probeer te boeken!
manhattan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door manhattan »

en ik zoek hetzelfde maar dan voor new york new york!! 8)
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

ina schreef:Weet iemand misschien een link waar je met je confirmation nummer je reserveringen kan inzien bij Mirage, bij Luxor lukte het me wel maar van de Mirage kan ik deze link niet vinden, ik wil even kijken of al mijn reserveringen wel kloppen voor ik de laatste nacht probeer te boeken!
Hier kun je het nakijken:
https://reservations.mgmmirage.com/book ... es&pid=160

Hou er wel rekening mee dat hier wel bedragen staan.

Edit, deze vind je als je zoekt op hotel naam + reservation confirmtation

Voor New York New York vond ik deze (staat wel mirage in link, maar kwam wel op de juiste site)
https://reservations.mgmmirage.com/book ... es&pid=160
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Heel vreemd, ik kreeg dit
This reservation cannot be looked up online. Please contact The Mirage reservations at 800-627-6667. (code=12)
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Volgens mij hadden anderen dit ook. Bij mijn normale reservering vorig jaar kon ik het ook niet bekijken, kreeg dezelfde melding, deze via Myvegas weer wel. Als je erg twijfelt bel of mail je voor de zekerheid.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik moet zowiezo bellen om nog (hopelijk :D ) en nacht towersuite te boeken. Ik had toen een "buitenlandse" vrouw aan de lijn, ze had een fout gemaakt, king ipv 2 Queens, ze zou een mail sturen zodat ik kon zien dat het nu wel goed was maar van de ene kamer kreeg ik wel een mail en van de andere niet, ik wil aansluitend een nacht de suite gaan boeken maar dan moet ik wel zeker weten dat ze het goed heeft gedaan, zodat ik niet de verkeerde nachten of kamer krijg, ze snapte het allemaal niet zo haar Engels was ook niet bepaald formidabel.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Yep! Net gebeld, vorige boeking was correct, dit keer met dat 0207017171 nummer gebeld, ging prima. Ik had dit keer een hele vlotte jongen aan de lijn, was zo gepiept en er was nog een Tower suite vrij dus toch nog ons laatste nachtje een suite ervaren :thumbup:

Dat 0207017171 nummer is toch alleen lokaal tarief, voor ons gratis want wij hebben bellen/internet etc. samen dan kan je "gratis" bellen naar vaste lijn en mobiel.
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Lekker hoor. We hebben nu 3 nachten Mirage en 2 nachten New York New York geboekt. Winkelwaarde van 620 euro op de datum dat wij er zijn. En dan gaan we nog wat diner bonnen redeemen. Zullen we totaal ongeveer voor 700 euro winkelwaarde redeemen. Wat een top spel!
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Toch ben ik nog steeds een beetje bang dat ze straks zeggen dat het niet klopt of zo. Ik heb inmiddels best veel, met 3 volwassenen bij elkaar gespeeld.
In juni zijn we met 2, 3 nachten Mirage de luxe room, Bellagio lunch buffet voor 2, nog in de tijd van 2 personen geboekt, voor deze periode wil ik de secret garden nog boeken en misschien 2xcraving buffet.
In Augustus zijn we met 5 dus 2 kamers nodig, 2x1 nacht Luxor, 2x2nachten Mirge de luxe room, 1x1 nacht Mirage luxe room en 1 x 1 nacht Towersuite. In totaal dus 11 nachten geboekt!
MacN
Amerikafan

Bericht door MacN »

Ik heb vanmiddag voor Ka gereserveerd.
Nu duurde dit allemaal heel erg lang, ik heb ongeveer 30 minuten met de vaste telefoon gebeld.

Nu krijg ik net een lichtelijke paniekaanval over superhoge telefoonrekeningen haha :D
Op de site van Ziggo staat dat het bellen naar de VS €0,09 per minuut kost. Komen hier nog extra kosten bij omdat dit misschien een speciaal nummer is ofzo? Zoals wij in NL een 0900 nummer kennen?

Of kan ik er vanuit gaan dat die 0,09 per minuut klopt?
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Gewoon die 0,09 ct, maar met dit nummer is het alleen lokaal tarief 0207017171 je draait dan dit nummer, dan 001 en het nummer van Myvegas.
Vanmiddag voor het eerst gedaan dus ben benieuwd of het ook zo werkt, maar meerderen van het forum bellen via dit nummer. Ik heb hiervoor steeds met Skype gebeld.
MacN
Amerikafan

Bericht door MacN »

Pfff gelukkig!
Kreeg er echt de zenuwen van, maarja ophangen is ook geen optie he :lol:
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
woutervg
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door woutervg »

Ik was ook achterdochtig, maar wij hebben deze week twee nachten in een penthouse in het Mirage (gratis upgrade vanuit tower suite) een diner in het CircusCircus, de Tournaments of the Kings show, een buffet in het Mirage en een lunch in het Bellagio geredeemed. Alles ging makkelijk en bij de Mlife balie wisten ze precies wat ze moesten doen. In totaal ruim 1000 dollar aan waarde. Hebben ook nog wat winst gemaakt met Gokken, dus veel hebben ze niet aan ons verdiend....
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Fijn om te horen van mensen die het reeds hebben gebruikt, verliep het ook soepel bij de Mlife desk met het ophalen van het Mlife pasje etc.?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer