Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas deel IV

Bericht door Dommel »

@Martine1979
Klopt, en Puck ook.
Wij hebben zonder waard gegeten bij Puck in MGM en vonder prijs/kwaliteit erg goed.
Els
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Dat van Puck wist ik niet, goed om te weten :thumbup: .
Laura naar de vs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laura naar de vs »

Ik heb het spel in februari ontdekt dankzij hier.

Op 25 februari begonnen met het spel, iedere dag verzameld en gespeeld. En sinds gisteren alle rewards binnen die we wilde hebben. Over een week vertrekken :clap:

Wat we vanaf februari hebben verzameld met 2 accounts is:
-Een overnachting in Luxor
-Twee overnachtingen in MGM
-Een ontbijt/lunchbuffet voor twee personen in Luxor
-Dinerbuffet voor twee in MGM
-Twee premium tickets voor KA
- En gratis popcorn :wink:

In de laatste week willen we nog kijken of we nog wat kaartjes voor de monorail kunnen verdienen, weet niet zeker of we ze zullen gebruiken, maar ik kan me voorstellen dat het handig kan zijn.
Laura naar de vs
Amerika-ontdekker

Bericht door Laura naar de vs »

majtie schreef:Goed verwoord Martijn! Ik ga juist omdat we 2 nachten gratis in Aria zitten wel iets extra daar uitgeven, vind ik wel zo netjes (waarschijnlijk een keer eten ofzo)

Even iets anders: ik spaar nu voor 2 gratis tickets voor Ka. Ik heb bijna genoeg LP bij elkaar gespaard maar we gaan over 2 weken al. Zijn er dan nog wel kaarten beschikbaar voor de dag dat ik wil zo kort van tevoren? Ik zou dan op 26-8 willen gaan en verwacht een dezer dagen genoep LP's bij elkaar gespaard te hebben.
Ik zie dat je inmiddels al geboekt hebt en dat het gelukt is. Beetje laat van mijn kant maar toch:
Ik had gisteren genoeg punten voor dezelfde reward en heb deze meteen gekocht en gebeld naar Mlife en kon zonder problemen nog kaartjes boeken voor 10 september en op goede plaatsen ook nog!
Ik zag dat er nog iemand ander hier had geboekt voor 11 september :thumbup:
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

Goed om nog een keer aan te halen, dan weten anderen ook dat het goed mogelijk is om nog laat een CdS show te boeken! Wij hadden dus met nog minder dan twee weken te gaan nog goeie plekken kunnen bemachtigen, op de eerste rij van het balkon. Er waren ook nog plekken op de vierde rij beneden maar ik heb gekozen voor meer overzicht. Kortom, top geregeld allemaal :thumbup:

Ik kan er niet over uit hoe blij ik ben met dit spel! Tot nu toe 3 nachten, 2 kaarten voor CdS en 1 buffet bemachtigd. En dat helemaal gratis!! Ik vind het fantastisch :clap:
Laatst gewijzigd door Aricon op 20 aug 2014, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Je kunt nu ook sparen voor een Cruise, gratis en kortingen en credits aan boord. Hmmm als ik toch eens zoveel punten bij elkaar heb, en ik weet niet wat ik ermee moet doen :mrgreen:
henriette
Amerikafan

Bericht door henriette »

Wij hebben de dag voor we op reis vertrokken gebeld naar M_Life en hadden plaatsen op de 6de rij.
Ik moet wel zeggen dat we pas op het laatst in Las Vegas waren ongeveer 3 weken later.

Henriette
majtie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door majtie »

Marenko schreef:Je kunt nu ook sparen voor een Cruise, gratis en kortingen en credits aan boord. Hmmm als ik toch eens zoveel punten bij elkaar heb, en ik weet niet wat ik ermee moet doen :mrgreen:
Het is alleen nog een beetje vaag, is dit een tijdelijke actie of wordt het een blijvend iets? In het laatste geval heb ik wel weer een reden om na onze VS reis verder te spelen, heb ik weer een doel zeg maar :lol:
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Een cruise zou ik ook graag willen maken, helaas krijg ik mijn vriendin alleen niet zo ver, dus daar ga ik niet voor spelen helaas.
semmie67
Amerika-ontdekker

Bericht door semmie67 »

Ik heb een probleem met Loyalty point meter (linksonder). Deze blijft gewoon staan en loopt niet meer op. Of ik nu met 150 chips speel of met 3000, hij blijft staan. Ik kan dus zo geen Loyalty points meer sparen. Op de app van tablet doet deze het wel gewoon, alleen hier gaat het sparen een stuk langzamer. Iemand bekend met dit probleem of wat ik ertegen kan doen? M'n vriendin speelt op dezelfe pc met haar eigen account en hier loopt de meter wel gewoon.
Afbeelding
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

D'r zit een restrictie op het aantal LPs dat je op een dag (= 24 uur) kunt opbouwen (maar weet niet hoeveel). Heb je al veel LPs binnengehaald of lukt het al een paar dagen niet ? In het laatste geval even een ticket aanmaken voor de Support Desk (HIER).
semmie67
Amerika-ontdekker

Bericht door semmie67 »

Nou zoveel Lp's waren het niet, misschien 1 of 2 duizend. Ik wilde gewoon de 3 bonus afspelen (cruise) die tot 31 aug loopt. Hij stopte opeens gewoon met optellen. Bij nieuw level kreeg ik ze gewoon rechtsboven bij het totaal wel erbij. Ik heb inmiddels je advies opgevolgd en een ticket aangemaakt bij de Support Desk.
Ik zal laten weten wat het resultaat is.
Afbeelding
talla84
Amerika-ontdekker
Partner van: Ghanzel

Bericht door talla84 »

Heb dat ook gehad op mijn beide accounts. Als je doorspeelt tot de 750lp bonus, zit je aan de Max van het aantal lp dat je kunt halen op een dag.
Niks aan de hand, morgen loopt die weer verder. :thumbup:
2011 Rondreis Noord-Oost Amerika 2012 Rondreis Diepe Zuiden Amerika
2014 Rondreis Zuid-West Amerika 2015 Rondreis NYC en New England
2015 Orlando2017 Rondreis Florida
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Er is een maximum wat je per dag aan LP's mag verdienen, de LP's van een bonuslevel tellen niet mee, dus die krijg je wel.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Bij mij schiet het niet echt op, een jaar niet gespeeld en sta nog steeds op 32,37 punten (na een aantal maanden intensief spelen).
Welke spelletjes leveren het meest op?
Een aantal vind ik echt leuk om te spelen.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

Het gaat bij mij de laatste 10 dagen ook sloom zeg.
Mijn gespinde munten zijn op beide accounts binnen 3 minuten op :(

Mvg,
Anton
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

32,37 punten? Speel je het wel elke dag en haal je bv 3x per dag de punten vd strip? Speel je de mobiele op pc versie?
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

PSVwally schreef:32,37 punten? Speel je het wel elke dag en haal je bv 3x per dag de punten vd strip? Speel je de mobiele op pc versie?
Ik heb het om medische redenen een jaar niet gespeeld maar indertijd een aantal maanden elke dag en idd ook van de strip.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Weer wat anders, ik zit nu echt dicht op het moment van aanschaf (omdat we over 1,5 week vertrekken) maar op mijn account krijg ik steeds vaker bij de rewards de melding te zien, dat het systeem de rewards niet kan ophalen. " try later or cancel" Heb ik een hoop lp's en kan ik nog niks, op de accounts van mijn zonen lukt het wel , zelfde laptop, vreemd toch!, maar daar heb ik minder lp's :mrgreen: :mrgreen:
Iemand een idee of een tip, kan de I-pad nog proberen maar dat gaat altijd langzamer als de pc.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
semmie67
Amerika-ontdekker

Bericht door semmie67 »

Probleem van het niet bijtellen van LP's is opgelost :clap: , een paar uur later deed deze het gewoon weer. De ticket die ik had verstuurd naar de helpdesk heeft niets opgeleverd, geen reactie op gekregen. :oops:
Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer