Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.
Als Stripview je belangrijkste criterium is tussen deze drie, dan zou ik voor de Cosmo gaan!
Van de drie valt volgens mij Vdara af. Ik weet niet welke prijskaartjes er aanhagen, misschien dat die de keuze ook nog wat kunnen bepalen (best value for the buck), maar van de drie hotels lijkt me die de minste. Zeker niet slecht overigens!
Maar een keuze tussen Cosmo en Wynn...het kon slechter. Ik denk dat de Wynn net ietsie luxer en beter is dan de Cosmo, maar de Cosmo met fountainview ligt weer centraler dan de Wynn...en heeft het beste uitzicht. Tja...keuzes...
Van de drie valt volgens mij Vdara af. Ik weet niet welke prijskaartjes er aanhagen, misschien dat die de keuze ook nog wat kunnen bepalen (best value for the buck), maar van de drie hotels lijkt me die de minste. Zeker niet slecht overigens!
Maar een keuze tussen Cosmo en Wynn...het kon slechter. Ik denk dat de Wynn net ietsie luxer en beter is dan de Cosmo, maar de Cosmo met fountainview ligt weer centraler dan de Wynn...en heeft het beste uitzicht. Tja...keuzes...
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Voor het echte Strip gevoel zou ik voor Cosmo gaan. Maar wordt met uitzicht Stripview of fountain view bedoeld? Bij fountain view heb je echt een fantastisch uitzicht, alleen moet je wel proberen om minimaal op de 22ste verdieping terecht te komen, anders loop je een (klein) risico dat een stukje van de Bellagio aan de zijkant je zicht blokkeert.
Laatst gewijzigd door Sassya op 28 dec 2013, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
@SanMarco84 Heb alleen in The Cosmo geslapen maar ik kan je het aanraden en wat de kamers betreft zie de reacties boven mij.
The Mirage geboekt met zicht voor de laatste nacht vakantie via booking.com.
Het hotel heeft een iets goedkopere actie, maar dit is gemakkelijker te annuleren mochten we goedkopere actie vinden.
Leek ons een goed hotel, midden op de strip en goed zwembad met schaduw en tuin.
Het hotel heeft een iets goedkopere actie, maar dit is gemakkelijker te annuleren mochten we goedkopere actie vinden.
Leek ons een goed hotel, midden op de strip en goed zwembad met schaduw en tuin.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Goede keus
, hotel is redelijk compact, dus je zit echt zo op de de Strip.

Sassya: Dank je voor jouw bevestiging. We gaan met drie pubers en wilden de laatste dag/nacht midden op de strip zitten, na 4 weken camper.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij gaan van 15 t/m 29 april naar vegas en nu heb ik bij Ebookers ticket/hotel gevonden.
Vliegen met KLM/Delta en 14 nachten Aria voor 2380 voor 2 personen.
Zit nu te twijfelen of ik dit nog goedkoper kan boeken als ik het ergens los moet boeken.
Lijkt me een goede prijs of hebben jullie nog betere ideeen?
Zit nu te twijfelen of ik dit nog goedkoper kan boeken als ik het ergens los moet boeken.
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb afgelopen jaar in The Mirage geslapen en het is een heel fijn hotel met een super zwembad.toetjero schreef:The Mirage geboekt met zicht voor de laatste nacht vakantie via booking.com.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Geen slechte prijs. Je kunt vliegtickets kopen voor ongeveer €1380 voor 2 personen in dezelfde periode. Je slaapt dus in feite voor €1000 twee weken in Aria (ik kan nu een verblijf vinden in Aria dat €1354 kost). Je voordeel is dus ongeveer €350,- ten opzichte van zelf zoeken en boeken. Zeker geen verkeerd hotel overigens. Integendeel! Maar wil je echt twee weken in eenzelfde hotel op de Strip verblijven? Je bent dan een van de zeer weinige reizigers hier op het forum die dat prefereren boven een rondreis of een of enkele hotelwissels tijdens de twee weken Las Vegas.Meerhoven30 schreef:Wij gaan van 15 t/m 29 april naar vegas en nu heb ik bij Ebookers ticket/hotel gevonden.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het is inderdaad leuker om in verschillende hotels te gaan zitten, maar vanwege de korting vlucht/hotel krijg je een enorme korting. Ik kan volgens mij nooit 14 nachten boeken bij verschillende hotels en op hetzelfde bedrag uitkomen.
Of wel???
Wij hebben al verschillende rondreizen gemaakt in het westen en gaan nu voor 2 weken fun in Vegas en een paar eendaagse uitstapjes.
Of wel???
Wij hebben al verschillende rondreizen gemaakt in het westen en gaan nu voor 2 weken fun in Vegas en een paar eendaagse uitstapjes.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Kijk ook nog even of resortfee is inbegrepenMeerhoven30 schreef:Wij gaan van 15 t/m 29 april naar vegas en nu heb ik bij Ebookers ticket/hotel gevonden.
Van deze drie: absoluut Cosmo, daarna Wynn en als laatste optie Vdara. Het uitzicht vanuit de Cosmo is ongeëvenaard mooi. Inderdaad wel een kamer op etage 22 of hoger vragen. Wynn is een schitterend hotel maar de uitzichten op de strip zijn wisselend en komen nooit in de buurt van de Cosmo. Daarnaast heb je bij Cosmo het voordeel dat je op het terras kan zitten, dit is ook redelijk uniek voor Vegas. Het hotel is ook prachtig, hip en modern. Misschien wel ons favoriete hotel in Vegas en vlakbij Aria en de rest van de Strip. De restaurants in de Cosmo zijn ook erg goed: Milos met een onweerstaanbare lunchdeal, Holsteins voor Burgers en de secret Pizza Place op de 3e etage voor een super slice pizza in de nachtelijke uren.sanmarco84 schreef:Als jullie mochten kiezen? Welke zou het worden voor 2 nachten:
- Vdara City corner suite
- Cosmopolitan studio met terras en uitzicht (inclusief ontbijt)
- Torenkamer Wynn inclusief ontbijt
Wat ik zeer belangrijk vind is een strip view. Weet iemand in welk van deze kamers/suites we per definitie stripview hebben?
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hotels misschien niet, motels wel, maar alles ligt eraan wat je zelf wil doen natuurlijk. 14 dagen Vegas lijkt me veel te veel van het goedeMeerhoven30 schreef:Het is inderdaad leuker om in verschillende hotels te gaan zitten, maar vanwege de korting vlucht/hotel krijg je een enorme korting. Ik kan volgens mij nooit 14 nachten boeken bij verschillende hotels en op hetzelfde bedrag uitkomen.
Of wel???

- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
we waren begin deze week in Vegas en het rad is nog altijd niet afgewerkt. Ik kon ook niet echt zien of er wel aan verder gewerkt wordt.
Het lijkt er wel volledig te staan, inclusief alle gondels en steunpilaren, maar beweging was er niet echt te zien.
Overigens, ik weet niet of het hier al ergens aan bod gekomen is, maar The Battle of The Sirens bij Treasure Island is definitief afgevoerd. Ze zijn er volop bezig met het bouwen van een shoppingcenter.
Het lijkt er wel volledig te staan, inclusief alle gondels en steunpilaren, maar beweging was er niet echt te zien.
Overigens, ik weet niet of het hier al ergens aan bod gekomen is, maar The Battle of The Sirens bij Treasure Island is definitief afgevoerd. Ze zijn er volop bezig met het bouwen van een shoppingcenter.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
De opening van het rad 'The High Roller' staat nu gepland voor februari.
Ik had al ergens gelezen dat de Sirens definitief verdwenen zijn. Jammer, al vond ik de oude piratenshow leuker.
Ik had al ergens gelezen dat de Sirens definitief verdwenen zijn. Jammer, al vond ik de oude piratenshow leuker.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: All about Las Vegas
Wat vinden jullie van 2 nachten in juni, Vdara inclusief 2 show tickets, deluxe suite enterainment offer via smartervegas voor $185 totaal.
Iemand ervaring hiermee en hoe je die tickets moet boeken?
and may not be combined with any other promotion. Offer valid for arrivals Sunday January 12, 2014 through and including Thursday, September 11, 2014. Reservation must be booked for a minimum of 2 nights. Subject to availability and black-out days may apply. Limit 2 show tickets per reservation, based on double occupancy, and both tickets must be used for the same show and show time (only 1 ticket maximum if only 1 person is booked in a room). Tickets must be reserved within 72 hours of booking your room and no later than February 3, 2014. This offer does not accumulate if unused. Some restrictions may apply. Tickets are not available for all price categories at all performances. Limited seating is available for select performances. Seating availability and location is determined automatically on a first-come-first-serve basis. This offer is non-transferable and has no cash value. Show tickets can only be redeemed by the primary guest as it appears on the reservation. Guest must check into the hotel prior to picking up their show tickets. A daily resort fee plus tax which includes select resort amenities may be added to your room account. Consecutive reservations will be excluded from receiving show tickets. Tickets must be picked up from the applicable Box Office at least 4 hours prior to show time or they are subject to be released. A valid credit
Book your stay at the Vdara and receive two (2) free show tickets!
Available shows: KA, Zumanity, Zarkana, Love, Terry Fator,
Blue Man Group, Jabbawockeez, Criss Angel, Tournament of Kings.
Iemand ervaring hiermee en hoe je die tickets moet boeken?
and may not be combined with any other promotion. Offer valid for arrivals Sunday January 12, 2014 through and including Thursday, September 11, 2014. Reservation must be booked for a minimum of 2 nights. Subject to availability and black-out days may apply. Limit 2 show tickets per reservation, based on double occupancy, and both tickets must be used for the same show and show time (only 1 ticket maximum if only 1 person is booked in a room). Tickets must be reserved within 72 hours of booking your room and no later than February 3, 2014. This offer does not accumulate if unused. Some restrictions may apply. Tickets are not available for all price categories at all performances. Limited seating is available for select performances. Seating availability and location is determined automatically on a first-come-first-serve basis. This offer is non-transferable and has no cash value. Show tickets can only be redeemed by the primary guest as it appears on the reservation. Guest must check into the hotel prior to picking up their show tickets. A daily resort fee plus tax which includes select resort amenities may be added to your room account. Consecutive reservations will be excluded from receiving show tickets. Tickets must be picked up from the applicable Box Office at least 4 hours prior to show time or they are subject to be released. A valid credit
Book your stay at the Vdara and receive two (2) free show tickets!
Available shows: KA, Zumanity, Zarkana, Love, Terry Fator,
Blue Man Group, Jabbawockeez, Criss Angel, Tournament of Kings.
Laatst gewijzigd door Rob.melvink op 12 jan 2014, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt mij een prima prijs, al ben ik wel benieuwd om welke show het gaat. Boeken gaat gewoon door te klikken op de link die op Smartervegas staat, dan kom je vanzelf bij de betreffende site uit.
-
- Amerika-ontdekker
Martijn ik weet wel hoe ik het moet boeken, maar wilde weten hoe het zat met de tickets voor de shows.
Ik heb de shows die erbij staan erbij gezet, dat zijn geen goedkope shows!
Ik heb de shows die erbij staan erbij gezet, dat zijn geen goedkope shows!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Begrijp ik nu goed dat je dus niet weet naar welke show je gaat?
Ik kan alleen zeggen dat KA enorm leuk was, zorg alleen dat je niet te ver achteraan komt te zitten.
Ik kan alleen zeggen dat KA enorm leuk was, zorg alleen dat je niet te ver achteraan komt te zitten.
-
- Amerika-ontdekker
Het ging om de vraag, bij het boeken via smartervegas bij vdara, twee nachten hotel dan krijg je twee show tickets erbij, Nu staat in de voorwaarden :
Tickets must be reserved within 72 hours of booking your room and no later than February 3, 2014. This offer does not accumulate if unused.
Ik snap niets wat hiermee bedoeld word?
Tickets must be reserved within 72 hours of booking your room and no later than February 3, 2014. This offer does not accumulate if unused.
Ik snap niets wat hiermee bedoeld word?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht