Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat heeft het gekost ?
Re: Wat heeft het gekost ?
Ik heb even gekeken, afgelopen zomer (in juni) deden wij een trip naar California vanuit Houston (waar we wonen). Als ik alleen de hotelovernachtingen in California neem (we hebben daar ook 9 nachten gekampeerd) kom ik op gemiddeld $175 per nacht. Dat waren allemaal kamers voor 5 personen, dus relatief duur. Maar in SF sliepen we ver buiten de stad, wel naast een BART station, dichter bij de stad was een stuk duurder geweest.
Ook 2 nachten Las Vegas gedaan, maar gratis, op punten.
De nachten tussen Texas en California waren een stuk goedkoper, rond $100 per nacht.
Komende zomer gaan we naar het noorden, vooral Michigan, Minnesota, Wisconsin. Ik heb de hotels al geboekt, weer voor 5 personen, zit nu op gemiddeld $125, inclusief de overnachtingen onderweg, maar die zijn in deze situatie ongeveer dezelfde prijs.
In het maart gaan we een week naar Alabama, dan zit ik op gemiddeld ruim $140 per nacht (in werkelijkheid iets lager door gebruik van gespaarde punten)
Oftewel, forse regionale verschillen. Ik kies eigenlijk altijd de goedkoopste optie voor een hotel met goede reviews (schoon is voor mij het belangrijkst) en bij voorkeur met ontbijt.
Ook 2 nachten Las Vegas gedaan, maar gratis, op punten.
De nachten tussen Texas en California waren een stuk goedkoper, rond $100 per nacht.
Komende zomer gaan we naar het noorden, vooral Michigan, Minnesota, Wisconsin. Ik heb de hotels al geboekt, weer voor 5 personen, zit nu op gemiddeld $125, inclusief de overnachtingen onderweg, maar die zijn in deze situatie ongeveer dezelfde prijs.
In het maart gaan we een week naar Alabama, dan zit ik op gemiddeld ruim $140 per nacht (in werkelijkheid iets lager door gebruik van gespaarde punten)
Oftewel, forse regionale verschillen. Ik kies eigenlijk altijd de goedkoopste optie voor een hotel met goede reviews (schoon is voor mij het belangrijkst) en bij voorkeur met ontbijt.
Terug in Texas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 918 Weergaves
-
Laatste bericht door Ellie76
-