Kortingscodes of b.v. gratis nachten bij Hotels.com en cashback zijn te combineren. Dat cashback systeem is een aparte site dus hebben niks met elkaar te maken. Dus dan zit je vaak al op meer dan 20% korting op de normale zichtbare prijzen. Het is dus niet of/of maar en/en (was al een keer eerder aan je uitgelegd in een ander topic btw - star?). Die best guarantee regels gelden hiervoor dus niet. Door deze strategie te gebruiken weet ik uit ervaring dat je in bijna alle gevallen goedkoper uit kan zijn bij een andere partij (verder zoeken dan alleen hotelscombined of trivago) dan de eigen hotel website. Snap dat je als valued guest veel voordelen hebt, de vraag is alleen of je keuzevrijheid in hotelkeuze niet belangrijker vindt i.p.v. targets te moeten halen om een bepaalde status te krijgen of te behouden (vakantie moet toch leuk zijn?

). De hotels willen natuurlijk bereiken dat je die boekingsdruk houdt bij hun. En vergeet ook niet, wat ook voor andere sectoren geldt, bestaande klanten/abonnees krijgen meestal echt niet de beste beloningen/aanbiedingen en toch proberen bedrijven je wel dit gevoel te geven. Just saying..
p.s. Prijzen bij Expedia/hotels zijn standaard helemaal niet 10% hoger dan de prijzen op een website van een willekeurig hotel zelf. Is onzin. Is namelijk aardig fluctuerend (vraag/aanbod van ingekochte kamers).