Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Antelope Canyon (Upper en/of Lower bezoeken?)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jessica0707
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Antelope Canyon (Upper en/of Lower bezoeken?)

Bericht door jessica0707 »

Mocht je naar Lower Antelope willen gaan, dan kun je voor de zekerheid nu al reserveren. Betalen hoeft pas als je daar bent, dus annuleren kan altijd nog (wel je reservering binnen 48-24 uur voor de tour begint bevestigen als je wèl gaat)
Wij gaan eind juli naar Lower Antelope en hebben half mei geboekt bij Ken's Tours. Aan de late kant zag ik, want er waren nog weinig tijdstippen beschikbaar in de ochtend. Wij hebben gekozen voor 09.30 uur, vooral vanwege de (verwachtte) hitte in de zomer.
Voor zover ik zie, ga je in groepjes van max. 9 personen.
Lower lijkt ons wat avontuurlijker en is éénrichtingsverkeer in tegenstelling tot Upper (waar je heen en terug over dezelfde route loopt). We gaan het zien :wink:
Ik zag trouwens nog wel tickets voor Upper Antelope begin september, maar tickets waren duurder, 53 dollar voor volwassenen.
Afbeelding
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door flex123 »

Ik raad iedereen aan om niet bij kens tours te boeken maar naar antelope canyon x te gaan, ik ben in september naar kens tours geweest, je staat eerst ruim een uur buiten de canoyon te wachten en dan wordt je als een kudde door de canyon gejaagt. Ik ben vorige week naar canyon x geweest, ik was een uur te vroeg door tijdverschil, maar kom met groep mee van een uur eerder. Er waren 13personen in mijn groep. werden naar de canyon gereden met een busje, konnen meteen de canyon in en waren dus maar met 13personen wat dus veel beter was.
Vanity
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Vanity »

Wij zijn begin juni naar de Lower Antelope Canyon geweest met Ken’s tours. Door alle reacties op het forum was ik een beetje bang dat het erg druk zou zijn waardoor de tour tegen zou vallen. Dit viel echter reuze mee! Buiten niet langer dan 10min gewacht waarin ons wat uitleg/regels werden gegeven. Hierna in groepjes van ong 10 personen naar beneden. We kregen veel tijd om foto’s te maken, ook werd je hierbij fijn geholpen. Wij liepen achteraan onze groep, waardoor ik alleen maar foto’s zonder andere mensen erop heb kunnen maken. Ik vond het een erg mooie ervaring! Ze lijken echt hun best te doen om minder mensen tegelijkertijd naar binnen te laten.
Mr. Patrick
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Mr. Patrick »

Ik kan ook de reactie van Vanity over Ken's Tours onderschrijven (mijn ervaring is van april 2017). Ik herken me voor Ken's Tours niet in het beeld dat flex123 schetst. Dat beeld herken ik wel van (Upper) Antelope Canyon Tours overigens.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer