Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel & Resort Aria - Las Vegas - een aanrader?
Re: Hotel & Resort Aria - Las Vegas - een aanrader?
Gaaf hoor! Dan is het inderdaad juist een pre om off Strip te zitten!
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
De Eastside Cannery is één van mijn favoriete hotels in Las Vegas (naast South Point en Orleans). De kamers zijn ruim en wat ik erg fijn vind, is dat er een (lege) koelkast staat.
Als je je auto parkeert naast de zij-ingang, ben je binnen een minuut bij de liften en bij de check-in.
Als je je auto parkeert naast de zij-ingang, ben je binnen een minuut bij de liften en bij de check-in.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik heb volgens mij ook Eastside geboekt n.a.v. de positieve ervaring van dit forum! 

Wij zullen er 17 en 18 oktober verblijven. Goh, jullie filmpje doet alvast dromen...DejaVu schreef:Wij hebben er twee weken geleden verbleven en ik kan er maar een woord over zeggen. Fantastisch.
Wij hadden met de couponcode SUMMER13 of SUMMER2013 geboekt en betaalden USD 188 per nacht voor een cornersuite, en zaten bovendien op de 52e verdieping. zie ook mijn reisverslag (dag 10,11 en 12)
http://ivosittard.wordpress.com/2013/08 ... las-vegas/

Hebben jullie zo'n upgrade gratis gekregen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Mooi blog Dejavu! Leuke tips!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
We hadden de code gebruikt bij het boeken. We hebben toen meteen de corner suite geboekt i.p.v. de gewone suite.
Met de code kreeg ik 20% op gewone kamer of 30 % op suite. daardoor was de suite goedkoper dan de gewone kamer zonder korting.
Toen ik in het hotel kwam heb in gevraagd voor een mooi uitzicht. De jongen achter de desk (wachttijd bij inchecken was 20 minuten) ging toen bellen en hij probeerde ons zo hoog mogelijk in het gebouw te plaatsen. Ik dacht dat zal dan wel 30e verdieping worden of zo. Of de 52e hoog genoeg was, vroeg hij. Wat denk je
Met de code kreeg ik 20% op gewone kamer of 30 % op suite. daardoor was de suite goedkoper dan de gewone kamer zonder korting.
Toen ik in het hotel kwam heb in gevraagd voor een mooi uitzicht. De jongen achter de desk (wachttijd bij inchecken was 20 minuten) ging toen bellen en hij probeerde ons zo hoog mogelijk in het gebouw te plaatsen. Ik dacht dat zal dan wel 30e verdieping worden of zo. Of de 52e hoog genoeg was, vroeg hij. Wat denk je

Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht