Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel & Resort Aria - Las Vegas - een aanrader?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
martijn76
Amerika-expert

Re: Hotel & Resort Aria - Las Vegas - een aanrader?

Bericht door martijn76 »

Gaaf hoor! Dan is het inderdaad juist een pre om off Strip te zitten!
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

De Eastside Cannery is één van mijn favoriete hotels in Las Vegas (naast South Point en Orleans). De kamers zijn ruim en wat ik erg fijn vind, is dat er een (lege) koelkast staat.

Als je je auto parkeert naast de zij-ingang, ben je binnen een minuut bij de liften en bij de check-in.
Muncky
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Muncky »

Ik heb volgens mij ook Eastside geboekt n.a.v. de positieve ervaring van dit forum! :thumbup:
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

DejaVu schreef:Wij hebben er twee weken geleden verbleven en ik kan er maar een woord over zeggen. Fantastisch.
Wij hadden met de couponcode SUMMER13 of SUMMER2013 geboekt en betaalden USD 188 per nacht voor een cornersuite, en zaten bovendien op de 52e verdieping. zie ook mijn reisverslag (dag 10,11 en 12)
http://ivosittard.wordpress.com/2013/08 ... las-vegas/
Wij zullen er 17 en 18 oktober verblijven. Goh, jullie filmpje doet alvast dromen... :D Kijk er écht naar uit!

Hebben jullie zo'n upgrade gratis gekregen?
Muncky
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Muncky »

Mooi blog Dejavu! Leuke tips!
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

We hadden de code gebruikt bij het boeken. We hebben toen meteen de corner suite geboekt i.p.v. de gewone suite.
Met de code kreeg ik 20% op gewone kamer of 30 % op suite. daardoor was de suite goedkoper dan de gewone kamer zonder korting.

Toen ik in het hotel kwam heb in gevraagd voor een mooi uitzicht. De jongen achter de desk (wachttijd bij inchecken was 20 minuten) ging toen bellen en hij probeerde ons zo hoog mogelijk in het gebouw te plaatsen. Ik dacht dat zal dan wel 30e verdieping worden of zo. Of de 52e hoog genoeg was, vroeg hij. Wat denk je ;-)
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer