Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De perfecte hike uitrusting

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
OrangeDaisy
Amerikafan

Re: De perfecte hike uitrusting

Bericht door OrangeDaisy »

Vandaag mijn eerste wandeling gelopen, van station Oosterbeek naar station Arnhem. Volgens het kaartje zo'n 10 km. Mijn schoenen zijn goed bevonden! Geen blaren en geen pijnlijke voeten. Af en toe dacht ik wel dat mijn sok niet helemaal lekker zat, maar toch gewoon lekker gelopen. En weet je wat het is, ik moet gewoon niet zo focussen op mijn schoenen. Onderweg wel korte pijntjes gehad: last van mijn onderrug, afwisselend last van beide knieën, maar dat is een kwestie van wennen.

Ik heb trouwens een tas bij de Lidl gekocht (vanaf afgelopen donderdag in de aanbieding) en eigenlijk bevalt deze wel prima. Of ik nu 15 of 50 euro uitgeef aan een tas, dat scheelt nogal.

Wat me wel tegenviel was de tijd die ik erover heb gedaan: zo'n 4 uur. Onderweg heb ik wel een aantal fotostops gemaakt en af een toe ook even gezeten (niet eens zo vaak), maar toch... dat beloofd wat voor Amerika.

Al met al dus tevreden met schoenen, sokken en rugtas :thumbup: .
Groet, Gerda

A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.

Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: De perfecte hike uitrusting

Bericht door Doockles »

Fijn zo! :thumbup:

Ik hoop dat het dit weekend zo'n weer is als nu, dan kan ik mijn wandelschoenen ook weer eens aantrekken. ;-)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer