Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Angels Landing of Observation point
Re: Angels Landing of Observation point
Refrigerator Canyon - Just over one mile, hikers get a reprieve from the constant, steep grade of the West Rim Trail and the blazing heat of the full sun. The path turns toward a gap between Angels Landing and Cathedral Mountain. A cool breeze blows through the shady canyon leading to its name - Refrigerator Canyon. In the cooler climate of the ravine, vegetation is more abundant. The white fir is dominant, but it is the only place in the park where this is the case.
Hier kom je dus doorheen als je AL loopt; het is er idd heerlijk koel!
Hier kom je dus doorheen als je AL loopt; het is er idd heerlijk koel!
-
- Amerikakenner
Re: Angels Landing of Observation point
Na lang twijfelen tussen Angels Landing en Observation Point hebben we enkele dagen geleden voor Angels Landing gekozen.
Ik, met hoogtevrees, stond nat in het zweet, vooral bij het afdalen. Mijn echtgenote en kids (15 en 17) vonden het een heel leuke wandeling zonder meer, fluitje van een cent. Het hangt er maar van af hoe je zelf tegen die verschrikkelijke afgronden tegenaan kijkt.
Ik, met hoogtevrees, stond nat in het zweet, vooral bij het afdalen. Mijn echtgenote en kids (15 en 17) vonden het een heel leuke wandeling zonder meer, fluitje van een cent. Het hangt er maar van af hoe je zelf tegen die verschrikkelijke afgronden tegenaan kijkt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3796 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties