Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
las vegas shows
Re: las vegas shows
Wat ouderwets eigenlijk. Is dat dan aan de kassa van zo'n theater of is er 'n centraal ticketoffice waar je kaarten van meerdere shows kunt afhalen?
Ik ga wel van te voren boeken om de beste plaatsen te kunnen bemachtigen.
Ik ga wel van te voren boeken om de beste plaatsen te kunnen bemachtigen.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Aan de kassa van het theater.
Ik zat net even op die site te neuzen en las dat die kassa pas 2 uur voor de show open gaat. Is het dan niet mogelijk om overdag al kaarten af te halen ergens? Echt, ik vind 't bizar dat je geen e-ticket krijgt en zelf nog extra moeite moet doen om af te gaan halen een paar uur voor 't begint, want anders mogen ze de kaarten nog doorverkopen ook.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Meestal zijn de kassa's de hele dag open, en kun je gewoon je ticket afhalen, je kunt het ook al een paar dagen vantevoren ophalen als je langer in Las Vegas bent.
Da's wel fijn. Dan halen we gewoon overdag de tickets van beide dagen op en hoeven we 's avonds niet te haasten met eten.
De Lion King heb ik inmiddels geboekt en we zitten in de rij gelijk achter het vip-gedeelte op rij M (vip is $168 en de 2e klasse is $113, dus mooi uitgespaard)
Voor 'O' wil ik nog even wachten. Daar wil ik ook in sectie B zitten, maar met de plaatsen die nu beschikbaar zijn kom je op rij B terecht, terwijl ik liever wat meer naar achteren zit, vanaf rij G. Dus er moeten eerst nog wat meer mensen boeken, omdat je niet zelf je gewenste rij/stoelen kunt aanvinken.
De Lion King heb ik inmiddels geboekt en we zitten in de rij gelijk achter het vip-gedeelte op rij M (vip is $168 en de 2e klasse is $113, dus mooi uitgespaard)
Voor 'O' wil ik nog even wachten. Daar wil ik ook in sectie B zitten, maar met de plaatsen die nu beschikbaar zijn kom je op rij B terecht, terwijl ik liever wat meer naar achteren zit, vanaf rij G. Dus er moeten eerst nog wat meer mensen boeken, omdat je niet zelf je gewenste rij/stoelen kunt aanvinken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2668 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties